בעיות עם הבעל

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות עם הבעל
    לילך
    27/10/2013

    שלום

    אני ובעלי נשואים 4 שנים ויש לנו בן שעכשיו הוא בן שנתיים
    עד היום הילד עוד לא ישן מחוץ לבית לא עם ההורים שלי ולא עם ההורים של בעלי
    לאחרונה ההורים של בעלי לוחצים עלינו מאוד שהם רוצים שהילד ישן אצלהם
    אני לא מרגישה שאני כרגע עדיין רוצה שהילד ישן שם, גם כי רק עכשיו התחיל ללכת לגן ויש לו חרדת נטישה, וגם לי אין את הצורך הזה, אני מרגישה שיש לי את הזמן שלי איתו וגם זמן לבד אחרי שהוא ישן
    בעלי כן רוצה שהילד ישן שם גם כי ההורים שלו לוחצים עליו מאוד והם גורמים לנו למתחים בעקבות זה וגם בא לו חופש בלי הילד להרגיש רווק
    אני מרגישה שבשלב יותר מאוחר כן הילד ישן אצל הסבים והסבתות אבל כרגע זה מרגיש לי מוקדם ובעלי לא רוצה לחכות ולחוץ עלי לתת אותו

    מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות עם הבעל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות עם הבעל - אחידות

    עדי בדיחי
    27/10/2013

    שלום לילך,

    ראשית אני יכולה להבין את התסכול שלך, בד"כ כשיש חילוקי דעות סביב הילד, הרבה יותר קשה בעיקר לילד- לפעול נכון. כלומר- איפה שאתם חלוקים, לבטח שם הילד חש שיש בעיה ולכן אני גם לא חושבת שכרגע יהיה נכון לשלוח אותו החוצה ללילה- כל עוד אתם לא שלמים עם זה (את או בעלך).

    לגבי העינין הזוגי וחילוקי הדעות- ברור שבעלך מושפע השפעה מסוימת מההורים שלו, והוא זה שצריך להסביר להם כי אתם (בדגש על אתם, לשדר משהו אחיד) חושבים שזה מוקדם מדי. יש לשוחח עם בעלך ולהסביר לו הגיונית למה כרגע אינך שלמה עם זה- להסביר לו על גיל שנתיים, להסביר לו על חרדת נטישה, על השינויים של הגיל הזה. ובוודאי להגיד לו שעוד תקופה בהחלט ניתן לשקול את זה.

    מעבר לכך, חשוב שתעבדי עם עצמך גם על העינין של "לשחרר". אני בטוחה שכהורים אנחנו עושים ונעשה הרבה טעויות, אך חשוב לזכור שאם הילד לא יחווה חוויות, גם כאלה, איך "נכשיר" אותו לעצמאות? ולכן אני אומרת שמקביל לכך שיש לחכות עד שתגשרו על הפער- יש גם לזכור את הנקודה הזאת. יש גם לחדד בפני בעלך שאתם צריכים להיות אחידים הן כלפי הילד והן כלפי הסביבה, גם ההורים.

    אפשר בנוסף לחשוב על רעיון ביניים- למשל, יום כיף שלם אצל סבא וסבתא, ולקחת אותו בערב. ולאט לאט להרגיל אותו לכך.

    בהצלחה רבה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו