התלבטות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התלבטות
    מיכל
    04/11/2013

    שלום אני בת 36 נשואה מזה 11 שנה יש לי שני ילדים 4,9 . אני נשואה לגבר שאינני מאהבת בו ונמשכת אליו הוא בחור מאד טוב ואבא מדהיים לילדים שלי ....הוא בעל מקסים מאד אוהב אותי ומעניק לי . העניין הוא שככל שהוא מחזר אחריי הוא יותר מגעיל אותי. אני ממש לא אוהבת אותו היינו לפני גירושים , מכרנו את הדירה וברגע האחרון ניסה לשכנע אותי שניתן לזה צאנס גם בשביל הבנות ולגבינו הציע שנלך לייעוץ זוגי.אני לא ככ מאמינה שניתן לפתור משהו ביננו היות ואין לי אליו שום אהבה מלבד רחמים כי ככל שהוא נותן לי ומחזר שולח פרחים וכו...אני נשארת אדישה אליו כי אני לא יכולה לתת בכוח ומשהו שלא מגיע מהלב.

    האם זה אבוד? האם טיפול זוגי יכול לעזור לי לאהוב אותו מעט להרגיש אליו משיכה? אני ממש מתוסכלת. הטעות הגדולה הייתה להתחתן מלכתחילה הייתי בטוחה שעם הזמן ועם השנים וכשילדים יגיעו לעולם הכל ישתנה. אבל ממש לא . להפך...אציין שאיננו מקיימים יחסים תקופה מאד מאד ארוכה למעלה משנה..וזאת בגלל חוסר המשיכה אליו אני לא מסוגלת שהוא נוגע בי. וזה לא קשור לחיצוניות. האופי שלו ממש מגעיל אותי ..כל העולם שלו סביבי הוא משפחתי מידי. אין לו חברים....נראה כאילו כל מה שחשוב לו בחיים זה המשפחה ..יכול מאד להיות שמרוב שאני דוחה אותו ולא מחזירה לו אהבה הוא יותר כרוך אחריי. הייתי רוצה שדברים יגיעו ממני שהוא יראה לי קצת קרירות. אגב שוחחנו על זה בעבר המון ... זה החזיק ליום יומיים הוא פשוט שיחק אותו קצת קשוח ולא מראה אהבה ולא כלום עד כדי כך שלא דיבר איתי...וזה נראה כזה מאולץ...בקיצור קשה לי להאמין שהוא יכול לשנות את האופי שלו? האם ניתן לטפל בבעיות מסוג זה? או שזה אבוד היות ואין אהבה משני הצדדים???תודה וסליחה על אורך השאלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התלבטות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות

    י ב
    04/11/2013

    שלי

    שלום רב
    נראה משאלתך שאת מתייסרת מאד בחיים כאלו וגם מן הסתם נוסף על זה גם ייסורי מצפון, אבל לפני גירושין כדאי למקסם את כל האפשריות אולי בכל זאת יש אפשרות להמשיך בפרט כשיש בנות בבית, לכן אני מציע לך ללכת לטיפול וייעוץ זוגי יתכן מאד שיש לו בעיה ולא יודע איך משאירים מרחב אישי לבת הזוג ויתכן גם שיש לך בעיה איך לקבל אותו , ובייעוץ זוגי אפשר לעלות על הרבה דברים שאת לא חושבת כלל עליהן.

    המון הצלחה
    יואל בוקשפן
    יו"ר מכון "יש עתיד"
    1599525000

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה בפוסט השני ששלחת

    עדי בדיחי
    04/11/2013

    מתנצלת על העיכוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו