הרהורי הלב

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הרהורי הלב
    תמר
    06/11/2013

    שלום,
    שמי תמר, בת 25. רציתי לשתף במחשבות לגבי בחור שפגשתי לפני כמה שנים. נפגשנו במסגרת חברתית כלשהי, וכבר מההתחלה משהו בי נקשר בבחור הזה. הוא התלבש לי מדויק. לא יודעת להסביר את התחושה. חשוב לציין שהוא מכיר אותי באופן שטחי והאמת- כך גם אני כלפיו. מאז הוא נמצא במחשבותיי- און אנד אוף. לאחר ניסיונות כושלים לשדר לו עניין, פשוט פניתי אליו ישירות בהודעה והצעתי לו לצאת. הוא טען שהוא יוצא עם מישהי (משהו ראשוני). מאז חלף זמן ואני כבר שכחתי. השבוע, בדרך מעניינת, גיליתי שהוא עדיין בחיפושים אחר בחירת ליבו... משהו בסיפור הזה לא נותן לי מנוח. יצאתי עם לא מעט בחורים, אבל עוד לא הצלחתי לשחזר את התחושה הזו שחשתי כלפיו. חשוב לציין שיצא לי לראות אותו איזו פעם מאז אך הוא לא שידר עניין. כבר כמה פעמים שהגעתי למסקנה שאני מניחה לעניין וזה כנראה באמת לא מתאים, אבל הוא נשאר רווק וכל פעם מחדש נכנס לחיי ולמחשבותיי. התחושה היא שכבר עשיתי את הצעד הכי רחוק שאפשר- האמנם? ואולי פשוט צריך להניח לדברים ולהבין שאלו הם החיים? או שאולי גברים לפעמים פשוט לא רואים את הדברים וצריכים איזו דחיפה רצינית? מה שלא יהיה, היה שם משהו יוצא דופן. הוא דומה לי.
    אשמח לתגובה, תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרהורי הלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמה שני דגשים

    טלי צרקינסקי
    06/11/2013

    תמר שלום,

    טוב לזהות מה הבחור הזה גורם לך להרגיש?
    לאן הוא לוקח אותך במחשבותייך? ברגשותייך?
    במה שאת חווה?

    את מתארת מצב שהיו כל מיני סיטואציות שיכלתם להיפגש אבל לא יצא ונשמע שאת מהרהרת האם זה קשר שהוא מפוספס? ואולי שם את מרגישה "משהו לא סגור" והאם צריך לעשות משהו נוסף על מנת לדעת שזה לכאן או לכאן.

    אני אחלק את תשובתי,

    מצד אחד, יתכן ויש כאן עניין של עיתוי ויש שאלה האם היום יש מוכנות, בשלות ורצון לקשר? אפשר לבחון את זה מולו.

    שנית, באם לא, חשוב שלא תהיי במקום של מחשבה, הרגשה (הכוונה, שההרגשה לא תנהל אותך) שהוא כל פעם ירחף שם וזה מה שימנע ממך היכרות או מימוש קשר עם בני זוג פוטנציאלים טובים אשר עשויים להתאים לך.

    אז חלק אחד זה באמת לעשות מעין "סגירה" האם יש כאן סיכוי וחלק אחר הוא אם אין, החלק המשחרר, החלק שיש עוד אפשרויות, עוד התפתחויות, גם עם בני זוג אחרים שאת יכולה לחוות איתם אהבה, הדדיות ועוד.. כמו שיש בקשרים.

    מאחלת לך הצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לתמר, גם אני במצב הזה, מאוד מבינה

    אני
    22/11/2013

    את מה שאת עוברת.
    אשמח לשוחח איתך, יש לך מייל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו