יום נישואים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • יום נישואים
    אבירם
    06/11/2013

    אנחנו זוג נשוי צעיר יחסית מתקרים ליום הנישואים השלישי
    שנינו עובדים וגרים בדירה שכורה

    לפני 3 חודשים גיליתי שיש לאישתי רומן אינטרנטי
    היתה מתכתבת עם מישהו שהכירה עוד בצבא , כשאמרתי לה שאני יודע על הרומן היא אמרה שהיא כבר לא בקשר שלנו עוד מלפני החתונה ושהיא רוצה לסיים את הנישואים ואני לא הסכמתי, למרות הבגידה אמרתי לה שאולי נלך ליעוץ ופניתי למטפל...
    בפגישות היא מתארת כמה לא טוב לה/מה לא היה טוב לה
    והמטפלת מציעה דרכים ליצור תקשורת טובה וכו וכו...
    אני לא ככ מבין איך תקשורת טובה תפתור לי את ההרגשה שהיא בגדה בי
    אבל אני מאמין שלזמן יש כח ריפוי

    בקיצור - אני מנסה להחזיק א הנישואים, אישתי אומרת שהיא רוצה גם אבל אני לא מאמין לה ב100% (אי אפשר להאשים אותי-אני לעולם כבר לא אאמין לה כמו פעם) ואני מרגיש קצת שבוי כי אישתי יודעת שאני לא מוכן להתגרש.

    הבעיה כרג היא שבעוד חודש זה יום הנישואים השלישי שלנו
    וממש ממש לא בא לי לעשות משהו מיוחד... זה יהיה מזויף ולא אמיתי כי אני כרגע לא אוהב אותה, אבל מבין שאני במערבולת של רגשות אז אני מניח שאם המצב לא ישתנה תמיד אפשר להתגרש עוד חצי שנה ומעדיף לא לקבל החלטות פזיזות כמו :בגידה = גירושין מיידיים.
    אני אוהב את הבנאדם - אבל זה בנאדם שבגד באמון שלי - אז לא יודע... נראה לי הגיוני שיש גם מדוע לא לאהוב אותה ככ ולא לרצות להיות איתה במסעדה רומנטית עוד חודש.



    יש מישהו שהיה במצב כזה פעם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יום נישואים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסכימה - לא להחליט ממקום פזיז

    טלי צרקינסקי
    06/11/2013

    אבירם שלום,

    ממה שאתה מעלה ניכר שאתה פגוע מהקשר הרומני - האינטרנטי עם הבחור מהעבר שהסתירה ממך, אולם ניכר שיש כאן פגיעה נוספת, רצון של אשתך לסיום הנישואין ואני מעלה כאן שאלה מה אתה מרגיש עם זה?

    איך היה הקשר ביניכם במהלך שלושת שנות הנישואין?

    איך הייתה התקופה טרם נישאתם?

    מהן הסיבות שהיא מציינת שרוצה לסיים את הקשר?

    עולות כאן מספר שאלות חשובות, אתה מוזמן כמובן להרחיב עליהן ואתייחס בהמשך.

    אני בהחלט מבינה את רגשותייך לגבי התקרבות ליום נישואין והרגשות בוודאי יותר מודגשות ביום שמציין את נישואיכם.

    אני חושבת שהשאלה היא מעבר לציון יום ספציפי זה, אלא על התבוננות על מה קורה לכם בקשר.

    אני מבינה ממה שאתה מעלה שאתם ממשיכים בטיפול זוגי?

    אתה מעלה איך תקשורת מועילה למצבים כמו פגיעה באמון ועוד.

    בטיפול זוגי עובדים על תקשורת כיוון שתקשורת הינה אבן יסוד בזוגיות.

    פעמים רבות זוגות רבים בגלל ליקויים בתקשורת, אי הבנות, תקשורת הרסנית ועוד.

    בסיס של היכולת לשוחח באופן בונה האחד עם השנייה, היא חשובה מאד לזוגיות.

    היכולת לשתף - מה אני מרגיש בקשר? מה עושה לי מצב כזה? מה עושה לי מצב אחר? ועוד ועוד דברים שקורים בתוך זוגיות.

    הזוגיות מכילה הרבה מאד תקשורת, מילולית, אינטימית ועוד.

    אני מבינה ממה שאתה מעלה שאתה מרגיש כעת מבולבל ואני מסכימה עם מה שציינת של לא לקבל החלטה ממקום פזיז (כגון "בגידה נגדית" או מיד להתגרש)
    וזה נכון שעם כל הכאב, תמיד אפשר להיפרד. ולעיתים לדעת שעשיתם מאמץ למען הקשר - עשוי לעזור לתהליך.

    לדעתי, יש כאן מקום לקבל החלטה מושכלת, ממקום חזק שלך, לא ממקום של "אגו"
    ואת המקום החזק הזה אפשר לטפח בטיפול זוגי ואם תראה שהוא לא מתקדם ואשתך נחושה בדעתה ואינה מעוניינת להמשיך, ניתן להמשיך בטיפול פרטני ולעבוד לבד ולחזק את עצמך שזה תמיד תהליך חיובי, אשר אפשר להיבנות ממנו בין אם להתבונן מה קורה במערכת הזוגית (שאני מעריכה שאתם עושים בטיפול הזוגי) ובין אם בכל תחום בחיים ויתכן ותכנים חשובים כן יעלו בטיפול הזוגי לעבודה משותפת.


    מאחלת לך בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם אין ילדים - תחתוך

    קורא מזדמן
    08/11/2013

    הסיפור העיקרי זה הילדים. אם אין, אתה חייב לחתוך:
    1. היא לא רוצה אותך
    2. היא בגדה ואת האמון לעולם לא תשקם
    3. היא תבגוד שוב ואז יהיו ילדים וזה פי אלף יותר קשה.

    אם יש ילדים - תנסה לשקם.
    סמוך עלי, אין חכם כבעל ניסיון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו