מגורים משותפים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מגורים משותפים
    טלי
    08/11/2013

    אני גרושה בת 56, לאחר 30 שנות נישואין , הילדים כבר מחוץ לבית. אני בקשר חדש עם גבר מקסים ואוהב. אנחנו ביחד כבר 3 שנים, והוא לוחץ על מגורים משותפים. ואני מעדיפה לגור בדירות נפרדות. לא רוצה שיגרה, לא רוצה להתעסק בכל מה שקשור לאחזקת בית למופת וכל השאר... הוא לא מסוגל להבין את זה ופגוע מאד, וגם רומז על הפסקת הקשר אם זה לא יתממש. מבחינתו זו לא זוגיות כמו שהוא שואף אליה, ורואה זאת כבזבוז זמן, כי רצונו בחיים זוגיים מלאים עם כל מה שכרוך בזה לטוב ולרע. מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מגורים משותפים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נראה לי שפסחת על השאלה שלי

    טלי
    08/11/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צומת במערכת יחסים - שווה חשיבה

    טלי צרקינסקי
    08/11/2013

    איילת שלום,

    את ובן זוגך נמצאים כיום בצומת של רצונות שונים בתוך המשך הקשר.

    אין כאן אף אחד שהוא "צודק" או "לא צודק".

    לעיתים בתוך קשר ולעיתים בפרק ב', לאנשים יש צרכים שונים, בין אם מדובר במגורים, ילדים נוספים, הדברים תלויים גם בשלב, בעיתוי וישנם משתנים שונים שנכנסים למשוואה הזאת.

    שאלה לחידוד, ציינת איילת, שאת לא רוצה להיכנס ולהתעסק עם אחזקת בית למופת.

    מה שאני מעלה כאן היא נקודה למחשבה, שאת יכולה לקחת לעצמך. האם בקשר הקודם שלך, בנישואין, הרגשת שיש עליך מטלות רבות, דרישות רבות, שחווית שבתוך הקשר יש לך פחות מרחב?

    יתכן מאד ובקשר עם בן זוגך הנוכחי, זה יכול להיות אחרת, בפרט שנכנס כאן משתנה שהמשק הבית הוא שניכם.

    שווה בעייני לבחון עם עצמך האם יש חששות שמונעים את המגורים המשותפים (=לא מהמקום שאת לא בסדר ושזה לא בסדר לרצות זוגיות אחרת...) אם כי מהמקום שאם יש זוגיות יפה סה"כ ואם זה "מתיישב" באמת על חששות של ניהול בית שלא יהיה מושלם, על חששות משחיקה בקשר ועוד.. ההתבוננות הפנימית הזאת עשויה מאד לעזור לך בכלל.

    אולי כדאי לחשוב על זה? ושווה לשוחח על זה יחד?

    במידה ואת באמת לא רוצה לחלוק משק בית משותף, ניתן להבין את בן זוגך שרוצה בכך.

    לשוחח על כך ואם אין מוצא בעניין, נראה שאתם עומדים בפני צומת שלכל אחד יש צורך שונה בתוך הקשר לגבי ההמשך שלו.

    אני חושבת ששווה לבחון עם עצמך אם יש משתנים "זרים" כמו - בן זוגך לשעבר מול הנוכחי, היעדר ילדים בבית, והאם יש חששות שהם אילו שמונעות ממך לעשות צעד זה וסה"כ את כן נהנית עם בן זוגך ואוהבת אותו ושוב - לא מהמקום שזה לא בסדר להחזיק בהרגשה/דעה שונה.

    מאחלת הרבה טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו