מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- לפעמים לא כל כך נמשכת לבן זוגירביד15/11/2013
הכרתי אותו לפני חודשיים ,אני בת 48 ,נראית טוב אמנם אך מרגישה לפעמים שכבר יצאתי מהליין בעיניי רבים(ואולי מסיבה זו זרמתי איתו ).הכרנו באירוע חברתי והוא מייד נדלק עליי (אני עליו קצת פחות ).בכל זאת יצרנו קשר ,אט אט הדברים זרמו .הוא 6 שנים מעליי , נראה די מבוגר לדעתי ולא הכי מושך ואז השאלה היא מה באמת אני עושה איתו .תשובתי היא שהרבה פעמים טוב לי איתו ,טוב לי לצאת איתו ,טוב לי להיות איתו בחברת אנשים ובכלל .הקשר המיני קצת צולע .אני סובלת מיובש בנרתיק (מקדמת דנן )והוא חושש להכאיב ,החשש הזה אולי יוצר ריחוק כי חוץ מאשר ליטופים וחיבוקים הרבה לא עושים וזה משפיע על הכל וגורם לי לפרש לא נכון את השתיקות וכו' .אתמול הסתכלתי עליו וקצת נדחיתי ,בשבוע שעבר אחרי מגע שאמנם לא כלל חדירה אך היה די מענג ,פשוט נהניתי להיות במחיצתו ,נהניתי מכך שנראינו ביחד ,היינו בחוץ כל היום ,היה כייף אדיר .
אז אני כבר לא יודעת מה לחשוב .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שווה לבחון את טיב הקשר+הפניה לפורום
טלי צרקינסקי16/11/2013רביד שלום,
יש פה מס' שאלות,
האם מעניין לך אתו? האם אתם מסתדרים?
האם יש אהבה? (חודשיים זה באמת תחילת קשר)
אולי יש מקום לתת הזדמנות. אולי צריך להכיר יותר?
מראה חיצוני הוא לא תמיד מה שקובע משיכה מינית. המשיכה לאדם היא מכלול של איכויות ודברים אצל אותו אדם ולאו דווקא חיצוניים, זה יותר מורכב מזה.
מבלי כמובן להמעיט בערך של מה שציינת
יתכן מצב שלא נמשכים כלל לאדם ולהיפך - בוודאי. אך תיארת כאן שהיו מגעים נעימים ויתכן שמשהו במהלך היחסים (חדירה) לקח אותך אחורה....
.
ברשותך, ציינת מספר תכנים מאד ספציפיים שאני חושבת שפורום מין וסקסולוגיה יוכל לתת לך מענה יותר רחב.
אני שולחת לאחר תגובה זו, תגובה נוספת עם הפניה לפורום.
מאחלת לך הרבה הצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
רביד16/11/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעברת הודעה לפורום אחר
טלי צרקינסקי16/11/2013לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_מין_וסקסולוגיה' id=link]מין וסקסולוגיה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

