מה עושים כשהאישה לא ממש רוצה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מה עושים כשהאישה לא ממש רוצה
    אישה
    24/11/2013

    שלום ,נשואה עוד מעט 26 שנה. בשנתיים האחרונות
    אני לא ממש רוצה שהוא ייגע בי או יישן לידי כי זה מביא ליחסים ואחר כך אני מתעצבנת
    בתוכי למה נתתי לו לגעת בי. אני מרגישה שזה מוריד לי מהכח הפיזי והנפשי
    כלפי עצמי וכלפיו לדוגמא למחרת אינני יכולה להיות אסרטיבית מפוקסת
    איני יכולה לאמר מה שאני רוצה .או שהוא יהיה או ייעשה אני מרגישה חולשה מנטלית. ולא רוצה לחכות לפעם הבאה. הגעתי למצב שאני לא רוצה סופי שבוע!
    מבקשת לציין כי אנחנו לא ישנים ביחד
    כבר כמה שנים ואני מודה היום כי אני אוהבת את הזה יותר נכון התרגלנו כי אנחנו אנשים עסוקים. ויוצא שבסופי שבוע אנחנו כן ישנים ביחד וכך מתקרבים.
    (כי מה לעשות חייבים לשמור על הנישואים והסיבה שאנחנו יחד ויש ילדים וכן לא ממש נכון ונוח להתגרש או להיפרד בעיקר בצד הכלכלי! או הצד הרגשי של זוג הכי טוב זה בשניים ולא לחוד) ולא ממש בא לי להיות אישה ואיש בסופי שבוע וגם בהחלט לא באמצע שבוע.
    אלא במינון הקטן פעם ב... וגם זה כדאי שיבוא עם בילוי לפני או תקשורת כל שהיא טובה ביני ובינו.רוצה שהוא יהיה כמו ידיד שותף אבל בלי יחסים קבועים כמעט בכל סוף שבוע כאילו שאני טובה רק ל.. לישון ולהיות יחד ולא מעבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודל זוגי

    עדי בדיחי
    24/11/2013

    שלום אישה,

    מבין השורות שלך עולה כי כשאת נמצאת במצב של חשיפה, ובמצבים אינטימיים- את חשה חשופה גם רגשית ומנטלית, ורוצה להתרחק. נשאלת השאלה מדוע את חשה כך, ומדוע יחסים אינטימיים לא נכנסים בעינייך למקום של "יחד" ו"שותפות", אלא יותר למקום של "בדידות" ו"חולשה".

    יש כל מיני מודלים של זוגיות, שאנשים מסגלים לעצמם עם השנים. אידיאלי או לא- זה נושא אחר. נראה שגם אתם סיגלתם לעצמכם איזשהו מודל. אולי כדאי לשבת איתו ולדבר איתו על כך שאת חשה יותר טוב כאשר יחסים אינטימיים מגיעים בצמידות לבילוי, לתשומת לב ולתקשורת. תוכלי גם לתת לו על כך חיזוקים ב"זמן אמת", כאשר בילוי כזה קורה. הסבירי לו שאת נוטה להתרחק במצבים אחרים, ולמה.

    את אינך רוצה שהוא יגע בך או ישן לידך, כי זה מביא ליחסים ואח"כ את מתעצבנת- אולי כדאי לפרט זאת מולו ולהסביר לו יותר מה את בדיוק מרגישה, שהרי היינו מצפים שדווקא תרצי במגע איתו, למרות כל השנים שצברתם ואולי דווקא בזכותן.

    ללא קשר, הייתי ממליצה בנפרד לברר מול עצמך ולשאול- מה הקושי בלהיות חשופה מולו, ולמה זה מביא אותך למצב מנטלי חלש בעיני עצמך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חצופה

    ששון
    23/11/2014

    העיקר ידעת להגשים את החלום להיות אמא ומצאת ספונסר ( פראייר ) שיתמוך בך כלכלית לאורך כל שנות הנישואים שלכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אישה

    אלכס
    24/11/2014

    ועם מי את רוצה לקיים יחסים?
    האם יש לך גבר בחיים האמיתיים שלך שאת חושקת בו אבל חוששת לממש ?
    אולי אפילו דמות וירטואלית?
    אולי הוא לא עונה על המשבצת של הגבר הרצוי בעינייך מבחינת חוקי המשיכה ?

    אז אולי תקחי לך מאהב בכל אופן את קרובה לזהכי הגברים בחיים סביבך כבר ירגישו שאת רוצה החוצה ....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האמת היא שמה שאת מתארת שולל נישואין

    סתם אחד
    24/11/2014

    לו אני במקומו של בעלך, היתי מתגרש מזמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו