להתחתן או לא מתלבט?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • להתחתן או לא מתלבט?
    שלומי
    30/11/2013

    שלום אני בן 30 חברה שלי בת 34 ואנחנו יוצאים שנתיים ואני אוהב אותה והיא אוהבת אותי אני חסכתי בחשבון שלי כ200 אלף והיא אחת שאוהבת לבזבז היא בהלוואות לבנק 42 אלף ואני רוצה אותה בתור אישה אבל חושש מהמהצב הכספי ומה יהיה שניתחתן חשבון משותף חשבון בניפרד ואיך ניסתדר מצד אחד אני לא רוצה לבזבז לשנינו את הזמן כי אנחנו לא צעירים ושנינו רוצים להיות אמא ואבא השאלה מה עושים מבחינה כספית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    להתחתן או לא מתלבט?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשש מהתנהלות שונה - כדאי מאד לשוחח

    טלי צרקינסקי
    30/11/2013

    שלומי שלום,

    ממה שעולה מדבריך אתה אוהב את בת הזוג שלך אך עולות חששות מהתנהלותה הפיננסית.

    אני לא יודעת מה הסיבה שהיא לקחה הלוואה. האם שניכם במקומות עבודה מסודרים?
    מה זה "אוהבת לבזבז" האם היא בן אדם שמוציא מעל הכנסותיו ואתה מרגיש שזה משהו לא אחראי ואתה חושש לשאת בעול ההוצאות האלו לאחר נישואין?

    יש לא מעט אנשים שיש להם חוב, אך דואגים לשלמו מידי חודש ובמקביל לחיות בהתאם לתכנון תקציב כך שהחוב לא יהפוך לכדור שלג מתגלגל.

    אני חושבת שבקשר זוגי ארוך כמו שיש לכם ובתכנון נישואין בפרט וכשאתה מציין כאן שיש לך את המידע הזה והיא שיתפה אותך, אתה בהחלט יכול לשוחח אתה על כך.

    עולה שאלה נוספת, לבד מהתחום הכלכלי - האם אתה סומך עליה בתחומים אחרים?

    אם זה באמת מתמקד בהיבט הכלכלי אפשר לשוחח על כך ואף לקבל יעוץ.

    כן כדאי לשוחח על הדברים האלו ולא שיצופו מאוחר יותר.

    בנושא חשבונות בנק - תמיד אפשר להחליט בהתחלה החלטה מסוימת ואח"כ לשנותה.

    יש זוגות נישואים שמחזיקים בחשבונות בנק נפרדים ומחליטים איך לנהל את התקציב משני החשבונות. (מה יורד מאיזה חשבון).

    וניתן אח"כ לשנות ללא בעיה ולבנות חשבון משותף.

    המוקד פה הוא לבחון איפה יש לכם ראית חיים שונה, ולעיתים לבני זוג יש אופן חיים שונה/ראיה שונה לגבי הוצאת כספים. כשזה מגיע לנישואין ולנישואין עם ילדים בוודאי שדברים כאילו צריכים להיות מדוברים.

    אני לא יודעת מה הנכסים שלך או שלה יש במשפחה אך במידת הצורך ניתן גם להיוועץ בעו"ד לגבי צורך בעריכת הסכם ממון.

    חשוב לי לציין, שניתן ללמוד להתנהל כלכלית נכון, ממש כמו שניתן ללמוד ולהתפתח בכל תחום בחיים ואתם אף יכולים ללמוד אחד מהשני ולהתפתח בכל מיני דברים בקשר הזוגי שלכם.

    סה"כ, אם הזוגיות טובה ואתם יכולים לשוחח על הדברים, שווה להשקיע מאמץ זה.

    אני מאחלת לכם הרבה הצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו