תגובה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • תגובה
    נשואה
    03/12/2013

    תודה עדי. התקשורת הזאת נמאסה מעט .איך הוא בכל פעם מחדש מחזיר אותי אחורה.
    במקום להתקדם במקום לעצור ולעשות מה שבאמת חשוב לשיננו ולא רק לעצמו ולנוחיות שלו מה שנקרא בשפת הגברים אני ..."לא סופר אותה"...שמעתי "...עכשיו
    תעזבי אותי בשקט,. מה שבהחלט גורם לי רבות "פשוט להתרחק ממנו (פיזית/מנטלית...)כך אני מניחה לו ומניחה לעצמי ומתרחקת כדי לא לפגוע לא לכעוס לא לצעוק לא להתעצבן ופועלת לטובתי בפנים להרגיע ולבנות בטחון עצמי מולו. ככול שלא אגיב
    וככל ש"אתרחק, ולא אגע ויראה לו שאני לא מתרגשת כך זה נותן לי כח להמשיך...
    ולא אני לא דורשת מה שהוא לא יכול ומשהו שהוא לא זוגי וביתי כלומר בבית אין עזרה
    בכלום חוץ מקניות שהוא עושה ומניח על הרצפה וזהו. אני מניחה לו! אבל לעיתים אני מבקשת ורומזת בעדינות "תעשה בבקשה, והוא...טוב (אבל ברוב תשובותיו אלי
    או לעברי זה כדי להשתיק אותי ולא לעשות כלום אלא בזמן שלו).
    וזה מקביל להרבה דברים תיקון הרכב /אחריות כלפי הילד/סדר בחיים /אי סדר מנטלי
    בבגדיו ובמראה שלו בדיבור שלו) מה שמפריע לי להתקרב אליו (אבל באופן ממשי יותר ויותר כי אני לא רוצה לוותר לו פשוט לא רוצה !!וזה כי אני שואלת את עצמי עד מתי ועד כמה .זה גם בא לידי ביטוי בשותפות שלנו או בחיפוש רצונות יחד .שנעלמו.או שהוא לא רואה מה שאני רוצה.איך באמת פותרים כזה דבר האם לעשות משהו דרמתי משהו החלטי או פשוט לא לשתוק ממש לא לשתוק . פשוט לכעוס ממש ולא לתת לו לנסות אפילו לטעות שוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תגובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להמשיך להתייעץ

    עדי בדיחי
    03/12/2013

    שלום שוב,

    ההצעה שלי שוב היא לנסות תקשורת מעט אחרת, למנות בפניו מהן המטלות (לשבת יחד ולכתוב) ולבדוק איתו מה יכול לעשות ועד מתי. זה יכול לתת לו תחושה שהוא איתך, בפנים, ופחות חיצוני.

    יתכן וההתנהגות שלו מגיעה כהתנגדות אלייך, לגישה שאולי פוגעת בו (השערה בלבד) או לכל יחס אחר שאינו מרוצה ממנו. בד"כ אחרי כ"כ הרבה שנים של דפוס מסוים יהיה קשה לשנות אדם, לכן אולי כדאי להמשיך להתייעץ מול מטפל זוגי, אפילו בפגישה שהיא רק עבורך, ולבדוק האם יש עוד שיטות תקשורת שיכולות לסייע לך "להגיע" אליו. יתכן ואם תניחי לגמרי למטלות של הבית ולא תבקשי, אך מאידך תשני דפוס התנהגות שלך כלפיו- הוא יותר ירתם. ויתכן וזה אכן דפוס שורשי שיהיה קשה לשנות אותו..

    משהו אומר לי שאת עסוקה יותר בכעס שלך כלפיו מאשר פנויה לשינוי. וזה טבעי, אך חשוב שתמצאי בך את המקום להתחיל מחדש ולנסות עוד דרכים לקרב ולשפר את הקשר שלכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו