זוגיות לא טובה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • זוגיות לא טובה
    חסוי
    18/12/2013

    שלום רב,

    אני נשוי 8 שנים+2 .

    לי ולאישתי אין זוגיות ושמחה כלל.

    אנו חיים יחד על מנת לתת לילדים אבא ואמא בתוך הבית.

    אנו לא רבים או צועקים לידם פשוט לא קורה כלום (אנו גם לא ברוגז).

    חיים ללא תכלס.
    איך יוצאים ממצב זה?
    גירושין לא באים בחשבון.
    מה גם שאני לא מאמין בייעוץ
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זוגיות לא טובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבדוק בקשר מה "תקוע" בו

    טלי צרקינסקי
    18/12/2013

    חסוי שלום,

    ראשית, פעמים רבות ניתן לפתור בעיות גם ללא צעד כמו גירושין.

    זאת בתנאי ששני הצדדים רוצים לעשות שינוי ולהחליט שרוצים לחיות אחרת ולשנות את המצב.

    ילדים יכולים להרגיש שלאבא ואימא לא טוב ביחד וגם מצב זה לא רצוי.

    מה שכן, רצוי לבדוק מה קורה לכם בקשר.

    מעלה מספר נקודות לחשיבה:

    מאיפה נובע המקום שאתם "תקועים בו"? מה חיבר אתכם יחד בתחילת הקשר?
    מה חסר לכם היום בתוך הקשר שיכול להחזיר אתכם לדברים שחשובים לכם?
    האם זה לקחת לעצמכם זמן איכות זוגי? לצאת לפעמים רק שניכם? לשוחח?
    משהו באינטימיות? בשיחה משותפת?

    אני מציעה לכם לדבר על הדברים, על מה שאתה והיא מרגישים בקשר, מה חשוב לכם שיהיה.

    אני מאמינה שלא היית מעלה את השאלה בפורום אם לא היית רוצה לשנות את המצב.

    במידה וקשה לכם להגיע לתקשורת.

    באופן כללי, הרבה זוגות נעזרים ומפיקים תועלת רבה ושיפור ניכר מאד במערכת היחסים ביניהם לאחר קבלת יעוץ. (ציינת שאתה לא מאמין ביעוץ)

    לעיתים צריך לעבור תהליך במקום הזוגי.

    יתכן ותצליחו לעשות זאת ביניכם.

    מה שלא תחליטו, אני מאחלת לכם הרבה הצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו