מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- המוח הגבריבדיחי27/12/2013
שלום, גם לי קוראים בדיחי, אבל אני רוצה להשאר בעילום שם.
ברצוני לשתף ולחוות תגובות בנושא טיפשות וחוסר האינטליגנציה הרגשית אצל הגבר הממוצע. ואני ביניהם.
לראשונה בחיי אני חווה זוגיות מדהימה הנמצאת בתחילת דרכה (עוד לא עברה שנה) ומרגיש כחי בחלום ונדמה כאילו מישהו עומד להעיר אותי בכל רגע נתון. אני חווה רגשות שלא הכרתי בעבר.
מכיוון ששנינו סטודנטים, שמתנהגים כמו תיכוניסטים, נראים כמו נערים ומרוויחים כמו ילדים, אנו מבלים יחדיו רק בסופי שבוע ומצליחים "להגניב" מדי פעם ערב באמצע השבוע. כך שהגעגוע הוא בלתי נסבל.
את רוב שיחותינו אנו מקיימים בטלפון (תודה לאל על חבילות "הכל כלול") וכמובן מדברים כל יום.
אחסוך בפרטים ואציג הבעיה...
ישנם מקרים בהם אני אומר דברים שפוגעים בה וזאת מבלי לשים לב. דברים שבשבילי חסרי משמעות. וכמובן שהתכוונתי בכלל למשהו אחר, אבל המוח הגברי חושב דבר אחד ואומר דבר אחר.
ומצידה, היא מקשיבה ומלקטת אליה כל מילה, אות ופסיק מכל שיחה. וכשהיא נפגעת מדבר שאמרתי... לוקח לי קצת זמן להבין זאת. ואז... אני מרגיש שנגמרו חיי.
אני לא מצליח להרדם. בקושי אוכל. לא מעשן, לא משחק סנוקר.
תגידו לי בבקשה... מישהו יודע איך לעזאזל גורמים לנשים להפסיק להתייחס לכל שטות שהגברים אומרים?!
כמו שבטח הבנתם, גם הפעם אני לא נרדם מהסיבה הזו ובחרתי להוציא את זה בפורום שלכם
עם כל ההומור... אשמח אם למישהו יש באמת תשובה.
שנה אזרחית שמחה ומלאת הומור.
בדיחי האמיתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשמור על ערוץ הידברות ביניכם
טלי צרקינסקי28/12/2013בדיחי שלום,
תראה, אני רוצה לשקף לך משהו כמו שבא לידי ביטוי מדברייך - מערכות יחסים, "המוח הגברי" והחיים בכלל, הם לא "שחור לבן", יש בהם הרבה גוונים של אפור ואני אציין, כתבת שאתה חווה רגשות בקשר. שאתה מתרגש, נשמע שאתה מעריך את הזוגית ושאתה נמצא במקום של מודעות לגבי מצבים שעלולים לפגוע בבת הזוג (לעיתים אפילו בדברים הקטנים...) אני חושבת שזה מקום טוב להיות בו.
הרי אפשר להיות בחוסר מודעות ולהשליך את הכל על הצד השני "שהיא תסתדר", אך אתה בוחר לעלות לפורום מתוך מקום של רגישות כן לבחון מה קורה ומה לעשות.
הייתי לוקחת את כל מה שאתה מעלה אל תוך הקשר ביניכם.
מקשיב לה, מדבר אתה, מנסה להבין מה חשוב לה (וגם לך כמובן) בקשר.
אם נפגעה ממשהו שאתה חווה אותו כלא משמעותי (וזה יכול לקרות בכל זוגיות) שווה להקשיב, להבין אם זה יושב על פגיעות או רגישויות קודמות ולנסות להיות כל הזמן עם ערוץ תקשורת פתוח ביניכם, שאתם יכולים לדבר בו בפתיחות.
זה טבעי לרצות לעשות הכל כמו שצריך ולא לטעות, אך כולנו בני אדם וכולנו טועים וזה גם בסדר (אנו לא מושלמים).
לסיכום: הדגש הוא לא על "שחור לבן", יש לך מודעות לנושא שלעיתים יש פערים בין גברים לנשים, ללא אשמה כמובן ולשמור על תקשורת פתוחה, בונה ומאפשרת.
ולנסות להבין אם יש לה רגישויות מסוימות, לשים לב מהן?
סה"כ אם הקשר ביניכם טוב, אני חושבת שיש פוטנציאל לפתור הרבה אי הבנות ודברים.
אני מאחלת לכם הרבה הצלחה בהמשך הקשר,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשמור על ערוץ הידברות ביניכם
טלי צרקינסקי28/12/2013בדיחי שלום,
תראה, אני רוצה לשקף לך משהו כמו שבא לידי ביטוי מדברייך - מערכות יחסים, "המוח הגברי" והחיים בכלל, הם לא "שחור לבן", יש בהם הרבה גוונים של אפור ואני אציין, כתבת שאתה חווה רגשות בקשר. שאתה מתרגש, נשמע שאתה מעריך את הזוגית ושאתה נמצא במקום של מודעות לגבי מצבים שעלולים לפגוע בבת הזוג (לעיתים אפילו בדברים הקטנים...) אני חושבת שזה מקום טוב להיות בו.
הרי אפשר להיות בחוסר מודעות ולהשליך את הכל על הצד השני "שהיא תסתדר", אך אתה בוחר לעלות לפורום מתוך מקום של רגישות כן לבחון מה קורה ומה לעשות.
הייתי לוקחת את כל מה שאתה מעלה אל תוך הקשר ביניכם.
מקשיב לה, מדבר אתה, מנסה להבין מה חשוב לה (וגם לך כמובן) בקשר.
אם נפגעה ממשהו שאתה חווה אותו כלא משמעותי (וזה יכול לקרות בכל זוגיות) שווה להקשיב, להבין אם זה יושב על פגיעות או רגישויות קודמות ולנסות להיות כל הזמן עם ערוץ תקשורת פתוח ביניכם, שאתם יכולים לדבר בו בפתיחות.
זה טבעי לרצות לעשות הכל כמו שצריך ולא לטעות, אך כולנו בני אדם וכולנו טועים וזה גם בסדר (אנו לא מושלמים).
לסיכום: הדגש הוא לא על "שחור לבן", יש לך מודעות לנושא שלעיתים יש פערים בין גברים לנשים, ללא אשמה כמובן ולשמור על תקשורת פתוחה, בונה ומאפשרת.
ולנסות להבין אם יש לה רגישויות מסוימות, לשים לב מהן?
סה"כ אם הקשר ביניכם טוב, אני חושבת שיש פוטנציאל לפתור הרבה אי הבנות ודברים.
אני מאחלת לכם הרבה הצלחה בהמשך הקשר,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

