תשובה לטלי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • תשובה לטלי
    שני
    11/01/2014

    אני אוהבת אותו מאד ורואה אותו כאבא טוב וכפרטנר טוב לזוגיות..העניין שמהדהד לי כל הזמן בראש הוא שתמיד אני צריכה לעשות את הויתורים בקשר..אם זה לחיות בחו"ל אם זה לוותר על נישואים כמו שכל אשה רוצה ..אני לא דתיה וגם הוא לא וכשאני מסבירה לו שהעובדה שאנחנו נתחתן דרך רבנות כדת משה וישראל זה לא אומר שנפעל ונהיה דתיים..סך הכל משהו מינימלי שהוא לא מוכן להתפשר עליו. הוא נגד נישואים באופן כללי וטוען שהוא בא לקראתי בחתונה רפורמית או אזרחית. המשפחה שלי לא מקבלת את זה וגם שלו נגד העניין..אך הוא מתעקש שהוא כפשרה של נישואים לא דרך הרבנות וכשאמרתי לו שאני נפרדת ממנו הוא לא טרח להתקשר ולשנות את דעתו וכואב לי עם זה ..עם העובדה שאני צריכה להתכופף לרצונות שלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תשובה לטלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממשיכה בתגובה

    טלי צרקינסקי
    11/01/2014

    שני שלום,

    גם אנשים לא דתיים, מסורתיים וחילוניים נישאים דרך הרבנות.

    את צודקת, זה לא אומר שאתם מקבלים עליכם אורח חיים דתי.

    אם את רואה בו פוטנציאל טוב לזוגיות ולעתיד בהחלט נשאלת כאן שאלה עד כמה הוויתור - מול מה שאת מקבלת.

    לו כנראה לא חשוב המסמך - הטבעת וכו'... אך את מציינת שהוא כן מוכן להתחייבות והוא מציין - הקמת משפחה וכו'.. והוא מוכן לנישואין אזרחיים (שהם נישואין מוכרים בישראל).

    כאן הוספת פרט שנישואין כאילו לא מקובלים ע"י ההורים שלכם.

    כאן חשוב לציין שמי שמחליט על החיים שלכם, כולל אם להינשא בנישואים אזרחיים או ברבנות, זה אתם בלבד. ממש כמו ההחלטה אם להביא ילד, שניים או שלושה.

    כל החלטה היא זוגית בלבד, היא אינה של ההורים.

    יתכן ויש מקום שרוצה לרצות ולא לאכזב את ההורים, אולם ההחלטה, בסופו של דבר, היא שלכם.

    נשמע לי כעת שיש צורך לחזור ולדבר על קשר שלכם, על המשכו והאם אתם יכולים להגיע להבנה אחד של השני לגבי העתיד.

    להבין מהי משמעות מיסוד הקשר עבורכם בכלל (על כל משמעות המיסוד, כולל הדרך) ויתכן ואפילו מספר פגישות אצל איש מקצוע עשויים לעזור לכם ללבן את הנושא הזה של הלבטים הללו שהעלית (של שניכם) וכן את מאזן היחסים שלכם בתוך הזוגיות (ויתורים, פשרות ודברים שציינת).

    מאחלת לכם הרבה הצלחה בכל אשר תחליטו,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו