מכנה משותף

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מכנה משותף
    קרן
    12/01/2014

    היי
    שמתי לב שאני לא לגמרי יודעת מה גורם לי להיות בקשרים עם הבני זוג שלי
    בהתחלה יש איזושהי התאהבות,אבל עכשיו אני לגמרי קולטת שאולי אין לי מכנים משותפים עם הבן זוג הנוכחי, הרציני ביותר שאנחנו בדיוק עברנו לגור ביחד

    אני חוששת לרגע שאולי העניין שאני רוב חיי הבוגרים עם בני זוג מערכות ארוכות כי אני צריכה את הביטחון באהבה של בן זוג כי אין לי מספיק ממנה מחברים
    בהתחלה הייתה התאהבות עם החבר, ורומנטיקה וכו' אבל עכשיו כשאני חושבת על זה
    אנחנו מאד שונים בתחומי עיסוק בתחומי עניין בהעדפות
    אומנם אנחנו מכניסים ומגלים אחד את השני לעולמותינו
    ויש בינינו אכפתיות ואהבה ורצון להיות ביחד ולהתגמש
    אבל האם זה בסדר שמראש אין לנו כמעט מכנים משותפים?

    ההסתכלות שלנו על זוגיות ועל המקום של הזוגיות בחיים היא דומה וזה היה לי מאוד חשוב כשהכרנו ואנחנו שנינו יותר סוליסטים בלי הרבה חברים אבל כן מנסים לטפח את החברים הקרובים..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מכנה משותף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכנה משותף - יש לפחות אחד

    עדי בדיחי
    12/01/2014

    שלום קרן,

    ראשית כל הכבוד על ההתבוננות החשובה שאת עושה בשלב זה של חייך. זה בסדר לתהות ולשאול את השאלות האלו, וזה אפילו חשוב להיכרות שלנו עם עצמנו.

    מכנים משותפים יכולים להיות למשל גם זוויות והסתכלויות דומות על החיים (ומהי זוגיות למשל) ולאו דווקא מכנים "קונקרטיים" יותר, כמו תחביבים, מקומות בילוי, ספרים, סרטים וכו'.

    ברגע ששניכם רואים דומה את הזוגיות ונכונים להתגמש זה עם זו, הדרך שלכם לחיים טובים יחד קלה יותר. מעבר לזה, ממה שכתבת, עולה כי הזוגיות שלכם עמוקה מספיק כדי ליצור תקשורת טובה, גם אם יהיו חילוקי דעות בהמשך (וכנראה שיהיו כמו בכל זוגיות). כך שאני חושבת ש"חוסר" במכנים משותפים הוא לא תמיד בעייתי, בוודאי בזוגיות שההסתכלות של שני הצדדים עליה היא דומה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ו

    קרן
    13/01/2014

    אבל מרגיש לי שלפעמים יותר מדי אין לנו נושאי שיחה
    ומרגיש לי מאולץ אם כי אני עושה את זה לשאול אותו על תחביב שלו שלא מעניין אותי בכלל
    מרגיש שרוב הזמן כל אחד עם עצמו
    כן יש את הפעמים שביחד ומשתפים בעולמות
    אבל העולם שלו מאוד פסיבי ולי זה משעמם
    והכי חשוב מרגיש חסר עומק
    אני יודעת ומרגישה שיכולה לשתף אותו
    בדבריפ שעוברים עליי אבל בגלל שהוא
    בחיים כאלה שונים משלי מרגיש לי שהתגובות שלו
    לא מתאימות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ו - תגובה

    עדי בדיחי
    14/01/2014

    הי קרן,

    כאן את כבר מעלה משהו אחר, שנגזר אולי מחוסר המכנה המשותף עליו את מדברת. יש צורך אולי לבדוק מה כן מחבר אתכם, ולמה את מרגישה (דגש על מרגישה) שאתם כן מתאימים.

    בנוסף חשוב לשמוע גם ממנו מה הוא חושב על רמת ההתאמה ביניכם- האם גם הוא חושב שיש רגעים מאולצים של תקשורת? כי כביכול אין על מה לדבר?

    יש חשיבות גם לברר עם עצמך- מה אני כן רואה בו? למה בכל זאת בחרת להיות איתו? מהן התכונות שיש בו את מחפשת בבחור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו