מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מכנה משותףקרן12/01/2014
היי
שמתי לב שאני לא לגמרי יודעת מה גורם לי להיות בקשרים עם הבני זוג שלי
בהתחלה יש איזושהי התאהבות,אבל עכשיו אני לגמרי קולטת שאולי אין לי מכנים משותפים עם הבן זוג הנוכחי, הרציני ביותר שאנחנו בדיוק עברנו לגור ביחד
אני חוששת לרגע שאולי העניין שאני רוב חיי הבוגרים עם בני זוג מערכות ארוכות כי אני צריכה את הביטחון באהבה של בן זוג כי אין לי מספיק ממנה מחברים
בהתחלה הייתה התאהבות עם החבר, ורומנטיקה וכו' אבל עכשיו כשאני חושבת על זה
אנחנו מאד שונים בתחומי עיסוק בתחומי עניין בהעדפות
אומנם אנחנו מכניסים ומגלים אחד את השני לעולמותינו
ויש בינינו אכפתיות ואהבה ורצון להיות ביחד ולהתגמש
אבל האם זה בסדר שמראש אין לנו כמעט מכנים משותפים?
ההסתכלות שלנו על זוגיות ועל המקום של הזוגיות בחיים היא דומה וזה היה לי מאוד חשוב כשהכרנו ואנחנו שנינו יותר סוליסטים בלי הרבה חברים אבל כן מנסים לטפח את החברים הקרובים..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכנה משותף - יש לפחות אחד
עדי בדיחי12/01/2014שלום קרן,
ראשית כל הכבוד על ההתבוננות החשובה שאת עושה בשלב זה של חייך. זה בסדר לתהות ולשאול את השאלות האלו, וזה אפילו חשוב להיכרות שלנו עם עצמנו.
מכנים משותפים יכולים להיות למשל גם זוויות והסתכלויות דומות על החיים (ומהי זוגיות למשל) ולאו דווקא מכנים "קונקרטיים" יותר, כמו תחביבים, מקומות בילוי, ספרים, סרטים וכו'.
ברגע ששניכם רואים דומה את הזוגיות ונכונים להתגמש זה עם זו, הדרך שלכם לחיים טובים יחד קלה יותר. מעבר לזה, ממה שכתבת, עולה כי הזוגיות שלכם עמוקה מספיק כדי ליצור תקשורת טובה, גם אם יהיו חילוקי דעות בהמשך (וכנראה שיהיו כמו בכל זוגיות). כך שאני חושבת ש"חוסר" במכנים משותפים הוא לא תמיד בעייתי, בוודאי בזוגיות שההסתכלות של שני הצדדים עליה היא דומה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ו
קרן13/01/2014אבל מרגיש לי שלפעמים יותר מדי אין לנו נושאי שיחה
ומרגיש לי מאולץ אם כי אני עושה את זה לשאול אותו על תחביב שלו שלא מעניין אותי בכלל
מרגיש שרוב הזמן כל אחד עם עצמו
כן יש את הפעמים שביחד ומשתפים בעולמות
אבל העולם שלו מאוד פסיבי ולי זה משעמם
והכי חשוב מרגיש חסר עומק
אני יודעת ומרגישה שיכולה לשתף אותו
בדבריפ שעוברים עליי אבל בגלל שהוא
בחיים כאלה שונים משלי מרגיש לי שהתגובות שלו
לא מתאימות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ו - תגובה
עדי בדיחי14/01/2014הי קרן,
כאן את כבר מעלה משהו אחר, שנגזר אולי מחוסר המכנה המשותף עליו את מדברת. יש צורך אולי לבדוק מה כן מחבר אתכם, ולמה את מרגישה (דגש על מרגישה) שאתם כן מתאימים.
בנוסף חשוב לשמוע גם ממנו מה הוא חושב על רמת ההתאמה ביניכם- האם גם הוא חושב שיש רגעים מאולצים של תקשורת? כי כביכול אין על מה לדבר?
יש חשיבות גם לברר עם עצמך- מה אני כן רואה בו? למה בכל זאת בחרת להיות איתו? מהן התכונות שיש בו את מחפשת בבחור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

