מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אהוב..פוסי13/01/2014
הסיפור שלי מתחיל כשהיה לי חבר , היינו סוג של קבוצת מכרים מאד גדולה שנפגשים כמה פעמים בשנה ומתכתבים בפייסבוק
היתי מחוזרת עלידי אחד מהם בעודי תפוסה , לא נעניתי לו כמובן אך הבטחתי שאם במידה ואהיה פנויה אהיה שלו , הבחור כמובן זיין לא קטן ולכן לא ייחסתי לו משמעות רבה
נפרדתי מהחבר , והוא כנראה הרגיש ויצר איתי קשר וכך התחלנו לפני חצי שנה קשר , בהתחלה חשבתי שהוא מחרטט המון , בגלל אהבתו לסקס .היה אומר לי שחולם עליי הרבה ושאני הבחורה שהוא הכי רוצה ועוד טקטיקות של גברים להשיג בחורה.
הקשר היה לא רציף, סקס היה פעם אחת
"זרקתי" אותו מספר פעמים חלק בדרכים לא נעימות ופוגעות , והוא כמובן חזר ,
,כל הזמן הוא טען שבגלל שהוא סטודנט הוא לא יכול לסמס לי תמיד אבל בזמן האחרון הוא סימס כל יום
לפני כמה ימים אמר שהוא נכנס לתקופת מבחנים והסביר שהוא לא יהיה זמין אליי כלכך , בשיחות שלנו אני מרגישה שהוא ממש חושש לייזום שיחות (כמו שקורה לי איתו) אך כשהוא נפתח הוא ממש קורן וכיפי ,
וכבר אין בינינו את העניין של "טקטיקה על מנת להשיג אותה "
אני כן מרגישה בטון דיבור שלו שיש לו רגשות כלפיי , אני כן מודעת לעודה שככל שהתחזק הקשר בינינו הוא מסתכל פחות על בחורות , -דבר שבתחילת הקשר היה מעורער . ואפילו בשיחות האחרונות הוא דיבר איתי על כך שהוא היה רוצה אותי לתמיד ושהיה מת לילד ממני
משהו בסגנון של "אם יהיה ילד - תהיי שלי לנצח והחלום ייתגשם"
מה שמוזר הוא ששבוע וחצי הוא נעלם,בשיחה האחרונה שלנו הוא היה עייף אך מעוניין (בדרך כלל כשמדבר איתי הוא שמח )
אני חוששת שהוא נבהל אולי מעצמו , נפגע ממשהו שעשיתי או שסתם רצה להתרחק כי אולי זה מה שגורם לו להצליח בלימודים. אני לא מהאובססביות וניסיתי לייצור קשר פעם אחת .
אשמח לדעה , עצה , תשובה וכל מה שעולה בראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אהוב.. - תגובה
עדי בדיחי14/01/2014שלום לך,
אני חושבת שיהיה כדאי לתת לקשר הזה להתקדם ולבדוק לאן הוא הולך. כרגע להערכתי עוד מוקדם, ההגדרות והציפיות שלכם זה מזו ומהזוגיות אולי לא נאמרו ממש בקול, ויש עוד צורך לבדוק אותם.
נשמע שגם את מעט נעה בין המקום של להיות חשופה רגשית ולהתמסר לקשר, לבין לגונן על עצמך מפני פגיעה- חשוב אולי לבדוק מול עצמך איפה את בציר הזה.
בגלל שעד כה הקשר לא ממש רציף ולא ממש ברור האם מוכן ורוצה להיות זמין אלייך או לא, יש לבדוק לאן הרוח נושבת ואם צריך אף לשוחח איתו ולבדוק בדיוק מה הוא מחפש- קשר מחייב, ילד, זוגיות, חברות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

