מבולבלת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מבולבלת
    דנה
    17/01/2014

    שלום.. אני בת 29,יש לי חבר ארבעה חודשים, ואני אוהבת אותו אבל יש לי דברים שממש מפריעים לו בו... היינו בפסק זמן השבוע כדי לחשוב קצת על הדברים, היום הראשון הייתי ממש שבר כלי (כל היום על סף בכי) ביום השני והשלישי הזה בא בגלים (הוא היה חסר לי אבל די הייתי בסדר), וחזרנו אתמול והיה ממש כיף דיברנו על הדברים ושכבנו והרגשתי שאני אוהבת אותו.,. אבל אז שוב בבוקר התחלתי להתערער... קשה לי עם זה שהוא לא עם שמחת חיים, הוא יותר עדין כזה וחסר ביטחון...בכל מקרה אני תוההב לעצמי האם באמת אני רואה דברים בהגיון וחושב
    ת על העתיד ושפשוט אף אחד לא ממש עשה לי את זה... האם זה עניין של זמן או האם אני תמיד אמצא פגמים בבחורים שיהייה איתם... אני כבר חושבת על הדברים האלה זמן מה ולא מוצאת תשובה... אני כבר מיואשת ממני:( צריכה הכוונה, תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבולבלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר שאלות על מנת לתת מענה

    טלי צרקינסקי
    18/01/2014

    דנה שלום,

    ראשית כל ותמיד חשוב לזכור זאת - אין אדם מושלם בעולמינו, לא אנחנו ולא האחרים.
    כמובן זה לא אומר שאפשר להסתדר עם כל תכונה שיש אצל בן/בת הזוג...

    יש הרבה סיבות שאנשים מתחברים אחד לשני והרבה תיאוריות נכתבו על כך.

    עד כמה מאד בכלליות שאין צורך למצוא אדם מושלם, חשוב למצוא את זה שיהיה טוב עבורך לזוגיות.

    אעלה מספר שאלות על מנת שאוכל לתת לך מענה יותר רחב:

    האם את מזהה דפוס אצלך (ממה שהעלית) אשר קרה לך ביחסים קודמים? (ציינת "אף אחד לא ממש עושה לי את זה").

    האם את יכולה לזהות מה חשוב לך במערכת יחסים עם בן זוג? תכונות שחשובות לך?

    האם חווית מערכות יחסים ארוכות? (חודשים, שנים כל סוג של מערכת בנוסף לנוכחית...)

    החלק של המודעות הוא חלק מאד חשוב שכן הוא החלק שיכול להביא אותך להבין מה קורה לך בתוך קשרים ולהביא לשינוי שרוצים.

    האם את מרגישה שאת יכולה לדבר עם בן זוגך על מה שאת מרגישה בתוך הקשר?
    תמיד כשאני מציינת תקשורת זוגית, כוונתי לתקשורת שאינה שיפוטית, שמאד מחזקת את השפה שאת מרגישה, ללא האשמות, תקשורת מזמינה, בונה וכזו שמאפשרת.

    האם זה משהו שקיים אצלכם?

    לעיתים קורה אצל זוגות שיש תסכול מסוים והוא פשוט לא מדובר או מצטבר או מדובר בדרך אחרת (לדוגמא דרך התנהגות, להתנהג את הכעס במקום לדבר אותו ועוד..).

    מה היית רוצה שיהיה בקשר ביניכם? מה בן זוגך מרגיש?

    האם את מרגישה שאולי הבלבול שאת חווה משפיע על איך שאת רואה אותו?

    ניסיתי להציג מספר שאלות ותרגישי נוח לחזור אלי על מנת שנוכל לחדד את התשובה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו