להתגרש?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • להתגרש?
    Bleacher
    23/01/2014

    נשוי 8 שנים עם שני ילדים בני 4 ו 6
    אני אבא שנמצא עם ילדיו כל אחהצ כולל חוגים משחקים אוכל מקלחות הכל ונהנה מאוד מזהץ
    שנינו עצמאיים ללא צרות כלכליות
    לאחר תקופה די קשה של כשנה כולל טיפול זוגי החליטה אשתי להתגרש
    אני אינני מעוניין בכך-אולם הסיבה המרכזית היא רצונה הבלתי מתפשר לצאת לבלות בלעדי עם ידידים וחברות הכוללים אלכוהול וממתקים קלים אחרים עד שעות הבוקר
    העובדה שלא "התלהבתי" מכך גרמה לי להיתפס בעיניה כמגביל ו"פרימיטיבי"
    לפני כשבועיים החלטנו לנסות בפעם האחרונה ולמרות שלפי הודאתה ראתה שינוי לטובה החליטה להיפרד כי "מגיע לה יותר"
    למרות שאין לה שום טענה מהקלאסיות של הוא לא עוזר בבית או לא משקיע בי- כי את אלה אני עושה ובגדול
    אחד מילדינו הינו בעל קשיים חברתיים ורגשיים ואינו מגיב היטב לשינויים
    היא פשוט אינה מוכנה לשמוע ונחושה להתגרש
    משפחתה הקרובה (אימא אחיות) במפתיע אולי- לצידי לגמרי!
    מה לעשות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    להתגרש?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי זה הפוסט ה1--שלי באתר - תגובות?

    Bleacher
    23/01/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי

    קרן
    23/01/2014

    ברוך הבא!
    מה גורם לך להישאר שם?
    האם יש לכפ איכות זוגית או שאתם אמא ואבא ובגלל זה היא מחפשת ריגושים?
    לפני הילדים גם רצתה את הדברים האלה?
    אולי כשיש ילדיפ הרבה משתנה אבל חשוב שכל אחד ישאיר לו גם את העולם שלו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    Bleacher
    24/01/2014

    לצערי אשתי לא ככ מוכנה לתרום לזוגיות בקטע של יציאות וכאלה. כשהיינו ללא ילדים יצאנו הרבה. ואני נשאר כי אוהב אותה ( כן אני לא מתביש להודות)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להתגרש? -לבדוק מידת הרצינות

    עדי בדיחי
    23/01/2014

    שלום,

    אמנם מסרת פרטים מעטים אודות טיב הקשר, אך העובדה שניתן צ'אנס נוסף כן מראה שיש רצון הדדי של שניכם. אני לא חושבת שנכון להסתכל על החלטתה כעל לא הוגנת כלפי הילד שלא מסתגל לשינויים - הרי ההחלטה היא שלה והיא תשפיע על הכל למעשה.

    אתה יכול לנסות לשחרר אותה ולהגיד "אוקיי בואי נתגרש", ולבדוק מה הצעד הבא שלה. באמת להתחיל בתהליך, או שהיא עדיין מתלבטת. אם היא עדיין בספקות שווה לפתוח שיחה נוספת ולהעלות אופציה של טיפול, כי בכל זאת משהו שם קרה, בטיפול. אם לא- סביר להניח שהיא די רצינית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רצינית

    Bleacher
    24/01/2014

    כבר הלכה לעו"ד והגישה לי טיוטת הסכם....זה רציני
    איני. יכול כמובן להכריח אותה לוותר על גירושין אבל מאמין בכל ליבי שאנו יכולים לחיות טוב ביחד. לצערי חברתה הטובה משכנעת אותה להיפרד....וזו אותה חברה שבעלה רצה לעזוב אותה היא נכנסה להתקפי חרדה וטופלה תרופתית- וממנה היא מקבלת עצות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש מצב שמצאתי פוסט של אשתי בפורום..

    Bleacher
    24/01/2014

    לא סגור על זה שזה היא אבל נשמע לי ככ מוכרץץץ
    מצטט:

    " הייתה אהבה גדולה וגם לא משיכה מינית. ראיתי אותו בחיים שלי שהוא יהיה אבא ובעל טוב..וחשבתי שעם הזמן דברים ישתנו ואני אלמד לאהוב אותו. האמת שזה לא קרה וזה רק החמיר שוחחתי איתו על מה שאני מרגישה בהתחלה נורא נפגע ...ומה שקרה מאז ששיתפתי אותו שהוא יותר מחזר ויותר מראה את האהבה שלו ואת הנתינה האינסופית שלו אציין שאיננו מקיימים יחסי מין תקופה ארוכה בגלל שאני לא נמשכת אליו..הענין שככל שהוא רוצה בי אני מתרחקת ונגעלת יותר ומאז ששיתפתי אותו בתחושות שלי הוא כרוך אחריי יותר ...אולי בגלל שאיני מאוהבת בו..זה מושך יותר. בכל אופן היינו אצל יועץ נשואים מס מפגשים אך זה לא צלח היות ולא המשכנו...גם בגלל המצב הכלכלי ...היום אנחנו ממש לפני גירושים ...אבל משהו בי מאד פוחד וחושש שמא לא אוכל להסתדר בחיי..ודבר נוסף הילדים שלי ..הם ככ קשורים אליו הוא אבא ממש נפלא.אני מבחינתי אי אפשר לקיים קשר כשאין אהבה ומשיכה. האם זה הסוף? האם ניתן להציל זוגיות שצד אחד לא אוהב ולא נמשך? האישיות שלו לא מושכת אותי.. אני ניסיתי אך לא מסוגלת לתת לו מעצמי וזה מאד מתסכל אותי ככל שהוא נותן לי אני מתרחקת ...הוא מבחינתו שלא נגרש ונתמיד בטיפול זוגי הוא מוכן לעשות הכל כדי לא לפרק את תא המשפחתי.. וזה מעמיד אותי במצב לא נוח מולו שהוא מנסה הכל ואני לא . האם יש סיכוי להציל נשואים שאין אהבה משני הצדדים?"

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכן נשמע רציני

    עדי בדיחי
    24/01/2014

    הי שוב,

    לעולם לא נדע.. אבל אם זה נשמע לך כמו החוויה שלה- חוסר משיכה ולפיכך כל מה שתעשה לא יספק, אכן נשמע שזה רציני. מעבר לכך העובדה שפנתה לעו"ד גם מספרת על מידת רצינותה ולכן.. עוד יש סיכוי אולי שהיא בכל זאת תעשה חושבים, ככל שהצעדים יתקדמו.. אך להערכתי אין אפשרות להישאר כשרק צעד אחד רוצה ומשקיע, בעוד הצד השני עושה צעדים ברורים לפירוק הקשר.

    זאת לא תהיה תקופה כ"כ קלה עבורך, אבל חשוב לשמור על המטרות שלך ועל רווחת ילדיך כמובן. חשוב להעביר את המסר שגם אם מתפרקים- יש לעשות את זה בחוכמה ולהימנע ממקומות לא נעימים שאפשר לחסוך אותם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעדי

    Bleacher
    25/01/2014

    לטעמך עלי פשוט לוותר ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להחליט נכון

    עדי בדיחי
    25/01/2014

    שלום שוב,

    בוודאי לא אחליט עבורך. לפרק תמיד אפשר. נשאלת השאלה האם באמת עשית את הכל על מנת להישאר יחד, והאם היא יודעת שאתה מוכן לעשות הכל (אם זה המצב).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    Bleacher
    26/01/2014

    היי עדי, ברור שלא כיוונתי שתחליטי עבורי. היא יודעת שאני מןכן לעשות הכל אך אומרת שאין לה אמונה ביכולתי ושאין היא יכולה גם אם הראש אומר כן ללכת נגד הרגש....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ושוב,,,,,

    Bleacher
    27/01/2014

    האצת? נראה לי משבר גיל ה 40 קלאסי
    ולצערי גם אני וגם הילדים מצטרפים אליה למסע,,,,,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ושוב,,,,, - תגובה

    עדי בדיחי
    27/01/2014

    לצערי אין לי פיתרון קסם.. הייתי ממליצה כן להתייעץ עם יועץ זוגי (התייעצות אישית שלך) ולבחון מולו לאור ההתנהלות הזוגית שלכם, האם יש מקום לעוד צעד, מתוך ניסיונו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו