מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- להתגרש?Bleacher23/01/2014
נשוי 8 שנים עם שני ילדים בני 4 ו 6
אני אבא שנמצא עם ילדיו כל אחהצ כולל חוגים משחקים אוכל מקלחות הכל ונהנה מאוד מזהץ
שנינו עצמאיים ללא צרות כלכליות
לאחר תקופה די קשה של כשנה כולל טיפול זוגי החליטה אשתי להתגרש
אני אינני מעוניין בכך-אולם הסיבה המרכזית היא רצונה הבלתי מתפשר לצאת לבלות בלעדי עם ידידים וחברות הכוללים אלכוהול וממתקים קלים אחרים עד שעות הבוקר
העובדה שלא "התלהבתי" מכך גרמה לי להיתפס בעיניה כמגביל ו"פרימיטיבי"
לפני כשבועיים החלטנו לנסות בפעם האחרונה ולמרות שלפי הודאתה ראתה שינוי לטובה החליטה להיפרד כי "מגיע לה יותר"
למרות שאין לה שום טענה מהקלאסיות של הוא לא עוזר בבית או לא משקיע בי- כי את אלה אני עושה ובגדול
אחד מילדינו הינו בעל קשיים חברתיים ורגשיים ואינו מגיב היטב לשינויים
היא פשוט אינה מוכנה לשמוע ונחושה להתגרש
משפחתה הקרובה (אימא אחיות) במפתיע אולי- לצידי לגמרי!
מה לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי זה הפוסט ה1--שלי באתר - תגובות?
Bleacher23/01/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי
קרן23/01/2014ברוך הבא!
מה גורם לך להישאר שם?
האם יש לכפ איכות זוגית או שאתם אמא ואבא ובגלל זה היא מחפשת ריגושים?
לפני הילדים גם רצתה את הדברים האלה?
אולי כשיש ילדיפ הרבה משתנה אבל חשוב שכל אחד ישאיר לו גם את העולם שלו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
Bleacher24/01/2014לצערי אשתי לא ככ מוכנה לתרום לזוגיות בקטע של יציאות וכאלה. כשהיינו ללא ילדים יצאנו הרבה. ואני נשאר כי אוהב אותה ( כן אני לא מתביש להודות)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהתגרש? -לבדוק מידת הרצינות
עדי בדיחי23/01/2014שלום,
אמנם מסרת פרטים מעטים אודות טיב הקשר, אך העובדה שניתן צ'אנס נוסף כן מראה שיש רצון הדדי של שניכם. אני לא חושבת שנכון להסתכל על החלטתה כעל לא הוגנת כלפי הילד שלא מסתגל לשינויים - הרי ההחלטה היא שלה והיא תשפיע על הכל למעשה.
אתה יכול לנסות לשחרר אותה ולהגיד "אוקיי בואי נתגרש", ולבדוק מה הצעד הבא שלה. באמת להתחיל בתהליך, או שהיא עדיין מתלבטת. אם היא עדיין בספקות שווה לפתוח שיחה נוספת ולהעלות אופציה של טיפול, כי בכל זאת משהו שם קרה, בטיפול. אם לא- סביר להניח שהיא די רצינית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרצינית
Bleacher24/01/2014כבר הלכה לעו"ד והגישה לי טיוטת הסכם....זה רציני
איני. יכול כמובן להכריח אותה לוותר על גירושין אבל מאמין בכל ליבי שאנו יכולים לחיות טוב ביחד. לצערי חברתה הטובה משכנעת אותה להיפרד....וזו אותה חברה שבעלה רצה לעזוב אותה היא נכנסה להתקפי חרדה וטופלה תרופתית- וממנה היא מקבלת עצות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש מצב שמצאתי פוסט של אשתי בפורום..
Bleacher24/01/2014לא סגור על זה שזה היא אבל נשמע לי ככ מוכרץץץ
מצטט:
" הייתה אהבה גדולה וגם לא משיכה מינית. ראיתי אותו בחיים שלי שהוא יהיה אבא ובעל טוב..וחשבתי שעם הזמן דברים ישתנו ואני אלמד לאהוב אותו. האמת שזה לא קרה וזה רק החמיר שוחחתי איתו על מה שאני מרגישה בהתחלה נורא נפגע ...ומה שקרה מאז ששיתפתי אותו שהוא יותר מחזר ויותר מראה את האהבה שלו ואת הנתינה האינסופית שלו אציין שאיננו מקיימים יחסי מין תקופה ארוכה בגלל שאני לא נמשכת אליו..הענין שככל שהוא רוצה בי אני מתרחקת ונגעלת יותר ומאז ששיתפתי אותו בתחושות שלי הוא כרוך אחריי יותר ...אולי בגלל שאיני מאוהבת בו..זה מושך יותר. בכל אופן היינו אצל יועץ נשואים מס מפגשים אך זה לא צלח היות ולא המשכנו...גם בגלל המצב הכלכלי ...היום אנחנו ממש לפני גירושים ...אבל משהו בי מאד פוחד וחושש שמא לא אוכל להסתדר בחיי..ודבר נוסף הילדים שלי ..הם ככ קשורים אליו הוא אבא ממש נפלא.אני מבחינתי אי אפשר לקיים קשר כשאין אהבה ומשיכה. האם זה הסוף? האם ניתן להציל זוגיות שצד אחד לא אוהב ולא נמשך? האישיות שלו לא מושכת אותי.. אני ניסיתי אך לא מסוגלת לתת לו מעצמי וזה מאד מתסכל אותי ככל שהוא נותן לי אני מתרחקת ...הוא מבחינתו שלא נגרש ונתמיד בטיפול זוגי הוא מוכן לעשות הכל כדי לא לפרק את תא המשפחתי.. וזה מעמיד אותי במצב לא נוח מולו שהוא מנסה הכל ואני לא . האם יש סיכוי להציל נשואים שאין אהבה משני הצדדים?"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן נשמע רציני
עדי בדיחי24/01/2014הי שוב,
לעולם לא נדע.. אבל אם זה נשמע לך כמו החוויה שלה- חוסר משיכה ולפיכך כל מה שתעשה לא יספק, אכן נשמע שזה רציני. מעבר לכך העובדה שפנתה לעו"ד גם מספרת על מידת רצינותה ולכן.. עוד יש סיכוי אולי שהיא בכל זאת תעשה חושבים, ככל שהצעדים יתקדמו.. אך להערכתי אין אפשרות להישאר כשרק צעד אחד רוצה ומשקיע, בעוד הצד השני עושה צעדים ברורים לפירוק הקשר.
זאת לא תהיה תקופה כ"כ קלה עבורך, אבל חשוב לשמור על המטרות שלך ועל רווחת ילדיך כמובן. חשוב להעביר את המסר שגם אם מתפרקים- יש לעשות את זה בחוכמה ולהימנע ממקומות לא נעימים שאפשר לחסוך אותם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעדי
Bleacher25/01/2014לטעמך עלי פשוט לוותר ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהחליט נכון
עדי בדיחי25/01/2014שלום שוב,
בוודאי לא אחליט עבורך. לפרק תמיד אפשר. נשאלת השאלה האם באמת עשית את הכל על מנת להישאר יחד, והאם היא יודעת שאתה מוכן לעשות הכל (אם זה המצב).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
Bleacher26/01/2014היי עדי, ברור שלא כיוונתי שתחליטי עבורי. היא יודעת שאני מןכן לעשות הכל אך אומרת שאין לה אמונה ביכולתי ושאין היא יכולה גם אם הראש אומר כן ללכת נגד הרגש....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהושוב,,,,,
Bleacher27/01/2014האצת? נראה לי משבר גיל ה 40 קלאסי
ולצערי גם אני וגם הילדים מצטרפים אליה למסע,,,,,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהושוב,,,,, - תגובה
עדי בדיחי27/01/2014לצערי אין לי פיתרון קסם.. הייתי ממליצה כן להתייעץ עם יועץ זוגי (התייעצות אישית שלך) ולבחון מולו לאור ההתנהלות הזוגית שלכם, האם יש מקום לעוד צעד, מתוך ניסיונו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

