מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- החבר לא מקבל את בניניקי23/01/2014
הייתי נשואה 20 שנה ויש לי בן בן 18
מעולם לא בגדתי בו, אבל לקראת סוף הנשואים היינו כמו כל אחד בעולם משלו ואז הכרתי בחור שהתאהבתי בו מעל הראש, התגרשתי ועברתי לגור עם החבר
בהתחלה החבר אמר שהבן יעבור לגור אתנו אבל הבן היה קשה כי אנו גרים רחוק ולבן היה קשה להגיע לבית הספר לכן הוא נשאר לגור אצל הורי ששם הייתי גרה עם בעלי (בית משותף)
ככל שהזמן עבר החבר התרגל שאנו גרים יחד, קשה לו עכשיו לקבל שגבר בן 18.5 יעבור לגור אצלו, קשה לו מאוד ואף לא מוכן
הבן אמנם נער / גבר אבל עדין ילד שזקוק לי, מצד אחד חשבתי שאם יגור ביחידה משלו / בית משלו יהיה בוגר וזה הגיל אבל בפנים מרגישה רגשי אשמה, רואה אותו פעמים בשבוע, נוסעת אליו ופה ושם יושנת שם
יש לי הרבה חובות לכן משלמת עליהם וחלק קטן משאירה לחבר עבור הוצאות הבית שלי, אם הבן יעבור לגור אתנו ... יצא כמו שהחבר יצטרך לממן את ההוצאות שלו לכן זו גם בעיה
האם אני בסדר, שמשאירה את הבן שם, איך ומה עלי לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
Bleacher23/01/2014זוהי בחירה שאת לא צריכה להתמודד עימה
לא ניתן לבחור באחד על פני השני
עליך להסביר לחבר שאין כל רע בזה שבנך יעבור אליכם ( מסכים לגמרי שנער בן 18 עדין צריך את אמא)- הרי בגיל זה הם או הרבה מחוץ לבית (צבא?) או ישנים עד מאוחר....אם החבר באמת אוהב אותך הוא לא יכול לבקש ממך לבחור!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבעיה ...
ניקי23/01/2014אנו גרים יחד כבר מעל שנתיים... הזמן פשוט טס מבלי שהרגשתי, בהתחלה הייתי פעמים שלוש אצל הבן בתקווה שיום אחד נגור יחד אבל החבר ממש לא מסכים
החבר גם לא גידל את ילדיו שהם אצל גרושתו אלא רק בסופי שבוע לוקח ומחזיק הם אפילו לא ישנו אצלו לכן קשה לו לקבל ילד של משהו אחר ועוד שיגור אצלו
אצטרך להחליט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
ניקי23/01/2014אני והחבר מאוד אוהבים, אוהבת אותו מאוד ומאוד מסתדרים רק שלא יודעת איך לגרום לו להתחבר לבני
זה הבית של החבר לא שלי, החדר מחשב שלו ויצטרך להפוך של בני
הוא תפס מן אנטי נגד בני כמו שהוא הולך לקחת לו את הפרטיות שהוא רגיל אליה ולגור במקום עם בחורה אלא יחד עם "גבר" הוא טוען כשהיה חייל הוא השכיר דירה יחד עם שותף היה מאוד עצמאי לא מבין למה בני צריך לגור אתנו במקום להיות חייל בודד כי הוא "בוגר"
פשוט קשה לי, הבן גר אצל הורי וחלק מסתיר ממני שהוא מסתדר כי הוא מפחד להרוס לי את הזוגיות אבל יודעת בפנים שהוא כואב
חושבת על לישון אצל הבן פעם פעמים בשבוע ככה אהיה עם שניהם.....:(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ניקי30/01/2014קודם כל המון תודה על התגובה
מה שקורה עכשיו להורי קשה להחזיק את הבית לבד קשה להם המשכנתא, הם מצפים ממני לחזור לגור אתם לעזור כלכלית וגם להיות עם הבן
כרגע אני משלמת הוצאות של בית אצל החבר שאתו אני גרה כבר שנתיים, כלומר אצטרך לעזוב את החבר ולעבור לגור אצל הורי ועם הבן שלי כשהורי אומרים שעם החבר יכולה להשאר בקשר ולצאת או לגור אצלו אבל לא להשתתף בהוצאות הבית אצלו
קשה לי מאוד, אוהבת את החבר מאוד וטוב לנו יחד אבל ... כמו שהכל על הכתף שלי אם הבית ימכר או לא והבן שהוא בן 18.5 אמנם בוגר עדין זקוק לי
אם הבית ימכר לחבר יהיה קשה לקבל אותו ינסה כן אבל רואה בעיות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההורות וזוגיות
עדי בדיחי23/01/2014שלום ניקי,
2 מישורים- האחד, הזוגיות החדשה שלך. והשני- המקום הגרעיני שלך. העובדה שאת מסתובבת עם רגשות אשם מספרת על כך שאינך שלמה עם המהלך של המגורים המשותפים, עד כדי ניתוק מהילד. בן זוגך הנוכחי צריך להבין מה בדיוק את מרגישה ואיפה הקווים האדומים שלך, כי נראה שיש לך קווים אדומים כאלה. ונראה שאת ויתרת על ערכים מסוימים שחשובים לך (וכרגע לא משנה האם הילד חייל, בוגר, יכול להשכיר דירה או לא).
אז ראשית לפתוח את זה ברצינות מול בן הזוג ולהציב גבול מסוים- איפה את מוכנה ואיפה לא. אם את רואה לנכון לישון 2 לילות עם הילד, וזה מתאים לך מבחינת הלו"ז וכו', אולי שווה לנסות לתקופה ולבחון שוב את הדברים. כפי שכתבו לך פה, זה לא "זה על חשובן זה". זה "להסתדר זה וזה", ולנסות להשלים עם היתרונות והחסרונות. בן זוגך באמת לא מקבל את הבן שלך? נשאלת השאלה האם זאת אכן זוגיות שהיא לאורך זמן עבורך. הרי אנחנו מקבלים את בני הזוג שלנו עם כל מה שהם מגיעים איתו, ולפחות מתמודדים עם זה, למרות הקשיים.
אני מבינה שבן הזוג מעט מאויים מהעובדה שבנך יעבור לגור איתכם, ובאמת יש בכך משהו. אבל מה שאני יותר שמה לב הוא שאת לא מרגישה עם זה נוח- לא בזוגיות, ולא בהורות שלך. אז את לא מרגישה ממש טוב באף מקום, מה עשינו בזה?
ולכן, יש להעביר את המסר לבן זוגך, ולרקום יחד זוגיות שהיא כן מכניסה את הדברים החשובים לך (אם זה מגורים יחד או שאת תישני עם הילד). מצד שני, לדבר גם עם הילד ולהעביר לו מסר אחר- שלא ויתרת עליו והוא חשוב לך, הוא בהחלט צריך לשמוע את זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתבתי המשך לשאלה והיא נרשמה למעלה
ניקי30/01/2014רציתי להוסיף שהחבר מפחד להיות אבא חורג לנער
הוא באופי אדם קשה שאוהב את הפרטיות שלו, הוא חושש שיפחיד את הבן ולא רוצה לשמש לו כאבא חורג כי יש לו אבא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא חושש "רק" מזה
עדי בדיחי31/01/2014הי,
כנראה אלו לא חששות שקשורים לבן אלא מקומות אישיים של בן זוגך שחושש מקשר מסוג כזה, או מהאחריות שכרוכה בהורות מסוג כזה. אם הוא מדובר בשרטוט גבולות, נניח, כלומר- חושש כי כבר יש אבא בתמונה, זה היה לבטח נפתר בשיחה מול הנער ודיבור על כך שיניכם על מנת לעשות את זה נכון.
להערכתי יש משהו מעבר להצהרה הקונקרטית הזאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

