תמיכה של בת הזוג

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • תמיכה של בת הזוג
    הרצל
    28/01/2014

    שלום.
    אני נשוי + 2 בנים בני 17 שנה .
    בשנה האחרונה שמתי לב שאשתי לא תומכת בי כאשר קיים ויכוח עם בני הגדול ויושבת בצד ולא מגינה עלי למרות שהיא מסכימה איתי היא אינה תומכת בי בצורה גלויה מול בני בזמן הוויכוח.
    זה לא נראה לי תקין מבחינה חינוכית שאשתי אינה מביעה את תמיכתה בי מול בני ובמהלך הוויכוח בינינו גם כאשר היא מסכימה איתי ומצדיקה אותי בטענותיי אך אינה אומרת זאת בגלוי לבני .
    לטענתה היא אינה חייבת להכנס לוויכוח בינינו גם באם היא מסכימה או לא מסכימה , עוד היא טוענת שאני צריך להתמודד עם הוויכוח והתוצאות שלו לבדי והיא אינה צריכה להגן עלי כאשר בני תוקף או מדבר אלי לא יפה .
    אני חושב אחרת שאשתי צריכה להגן עלי כפי שאני מגן עליה במיוחד בוויכוח בין הילדים או כאשר הילד מתחצף או מתקיף אותי או פונה אלי בצורה לא מכובדת .
    האם אני חושב נכון ?תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תמיכה של בת הזוג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך לגייס את אשתך

    טלי צרקינסקי
    29/01/2014

    גיא שלום,

    מה שאתה מעלה הוא רצון שלך שתיהו מאוחדים במקום ההורי.

    במקרה שאתה מתאר, אשתך מסכימה עם מה שאתה מעלה.

    יתכן ולא בכל מקרה היא רוצה להתערב דווקא ולאפשר לכם להסתדר ביניכם, מה שגם קורה לעיתים בין אנשים.

    אבל זה מפריע לך.

    מה שהייתי ממליצה לך זה לשאול את אשתך מספר שאלות (ללא שיפוטיות, אלא ממש על מנת להבין גם את הרגשות שלה בתוך כל המכלול ולבנות ביחד תובנות לעתיד)

    האם היא מרגישה לא נוח להתערב? מתי יותר ומתי פחות? האם האופן שאתם מתווכחים לא נעים לה ואולי בגלל זה היא מעדיפה לשמור מרחק? אולי היא מעדיפה לדבר? האם יש לה חששות כלשהן?

    לנסות לשאול אותה מה יכול לעזור לה להיות לעזר לך מכל הבחינות ולהסביר לה כמה חשוב לך וכמה היה עוזר לך להיות יד אחת בקשר הזוגי.

    יתכן ויש מצבים שהיא מציינת שמסכימה איתם אך לא לגמרי שלמה וגם על זה שווה לדבר בפתיחות ובהבנה.

    אתה מדבר על כל הנושא של אווירה בבית, תקשורת וכדאי להתחיל אותו מהשיחה עם אשתך החל ממה שקורה ביניכם בזוגיות ומול הילדים וכלה באיך אתם מחליטים להגיב באירועים שונים שקורים.

    מומלץ, "בשורה התחתונה" לדבר אתה את מה שאתה מרגיש בצורה גלויה ולהזמין אותה לדבר גם על מנת להשיג הפחתה של המתיחויות במשפחה.

    שיהיה בהצלחה,


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו