משבר

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • משבר
    איילת
    01/02/2014

    אני בת 22 (עוד מעט 23) ויש לי חבר כבר שנתיים שהוא החבר הראשון שלי בכל המובנים.
    הוא מאוד אוהב אותי ומצידו להתחתן. בזמן האחרון התחלתי לפתח רצון להיות גם עם אחרים.
    זאת אומרת- הוא הגבר היחיד שהייתי איתו ומאוד מלחיץ אותי לחשוב שאהיה איתו כל חיי.
    האם זה הגיוני שיש לי מחשבות על להיות עם אחרים? (אפילו לפעמים מחשבות רק על נשיקה, ודברים דומים)
    האם זה הגיוני? ומה אפשר לעשות במצב כזה? אני אוהבת את החבר אבל המחשבות משגעות אותי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחשבות ורגשות

    טלי צרקינסקי
    02/02/2014

    איילת שלום,

    מחשבות, רגשות, פנטזיות הן חלק ממכלול המרחב של היותנו בני אדם.

    אין זה אומר שאת הולכת לממש אותן, אולם יש כאן מספר נקודות שכדאי להתבונן בהן:


    האם טוב לך בקשר אתו? האם האינטימיות שלכם טובה?
    האם אתם חברים טובים אחד של השני? האם את אוהבת אותו?
    האם את רואה אותו כפוטנציאל לבן זוג בעתיד?

    יתכנו כאן מספר מצבים:

    א. את מרגישה שאת עדיין לא בשלה לנישואין (וזה בסדר בגילך).
    ב. חשש מעשית צעד כזה.
    ג. אפשר לשוחח עם בן הזוג ולהיות עוד תקופה ביחד (סוגיה חשובה כאן - האם אתם מתגוררים ביחד?) שכן זה כדאי וזה יכול להיות לכם ניסיון טוב לקראת נישואין.

    נסי לזהות אם זה המקום של הבשלות, משהו שמפריע לך בזוגיות או שאת פשוט זקוקה לעוד זמן ומה הזמן הזה ייתן לך.

    אם את זקוקה לאיש מקצוע שיעזור לך בכיוון - גם אפשרות.


    מאחלת לך הרבה הצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו