מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מספיק טוב?קרן01/03/2014
אני ובן זוגי באמצע שנות ה20 לחיינו
שנה ביחד גרים ביחד חודשיים
מבחינתו הוא מדבר לא רומז אלא מדבר על המשך משותף ועתיד
אנחנו סטודנטים
אבל אני בספקות, בהתחלה התאהבתי בו כי הוא קצת הציג את עצמו אחרת ממה שהוא באמת, הוא הציג את עצמו כיותר אוהב ספורט ובילויים ממה שהוא באמת, למרות שמהתחלה אמר שהוא אוהב את זה שאני אקטיבית לעומתו, אנחנו יודעים שאני היא זו שמכניסה את הפלפל למערכת, וגם דיברנו על זה שאני מפחדת שהוא יהפוך ויהיה יותר פסיבי ולא יזרום איתי בדברים שאני רוצה, אמר שלא אבל אני לא בטוחה בזה...
בנוסף אני גם מרגישה שאין לנו ממש שיחות, הוא מקסים וא מאוד אוהב אותי, שואל איך היה היום ומדברים על זה ואם אני רוצה אני משתפת אותו בדברים שמעניינים אותי והוא גם מספר לי מהדברים שמעניינים אותו, אבל מרגיש לי שאין לנו מספיק על מה לדבר שיותר מעבירים מידע ולא מפתחים את הנושאים, ואני קצת חוששת משעמום במערכת כזו לטווח הארוך, לעומת מישהו שיהיו לנו הרבה נושאים משותפים והרבה תחביבים משותפים שהרבה יותר יזרום איתי מאשר שפשוט "נפרה" אחד את השני אבל זה מרגיש שככה כל אחד קצת צריך לוותר על עצמו כשהוא בא לקראת השני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספיק טוב? -עניין סובייקטיבי
עדי בדיחי03/03/2014שלום קרן,
קודם כל הזוגיות שלכם עברה שלב וזה מבורך.
לדעתי יש לתת לכל הספקות האלה קצת זמן כדי לקבל תשובות חד משמעיות. קודם כל בן הזוג צריך להיות מעט שונה מאיתנו כדי שבאמת תהיה הפריה הדדית כפי שאת אומרת. ככל שהשוני הזה יהיה- תוכלו לנתב אותו זה עבור זו.
אדם מציג את עצמו כפי שהוא חושב שהוא נראה כלפי חוץ, זה לאו דווקא נכון ברבות הזמן. יתכן ואת מעט מאוכזבת כיוון שיש פער מסוים בין מה שחשבת שהוא לבין מה הוא באמת. זה עדיין לא אומר דבר לגבי הזוגיות שלכם.
ככל שתדברי איתו על הפער הזה, כך תוכלי לקבל תשובות לשאלות שלך. כרגע לא הייתי ממהרת - אלא פשוט נותנת לזוגיות הזאת לקרות ולהיות, ולאט לאט לבחון את הדברים. אם תבחיני בעוד נניח 3 חודשים, שהתחושות שלך לא משתנות, ואת לא מצליחה לעבוד איתו על כך, חשבי על המשך הקשר. אך כל עוד הסה"כ הכללי טוב- שווה לשמר את זה. לא פשוט למצוא זוגיות טובה היום.. חשבי על כך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ותגובהתו
קרן08/03/2014תודה לשתיכן ותגובה לטלי
הכלי שלך מאןד עוזר!!!!
עם בן זוגי נעים לי מאוד אפילו 9 וחצי
וטוב לי לראות עתיד בפרקי הזמן שכתבת
וגם אם ואני לא רוצה שישתנה טוב לי איתו
הוא טוב לי ואני אוהבת אותו
כל אלה בניגוד לאקס שהיה לי 5 6 איתו
והרגשתי מועקה בלדמיין את העתיד
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

