מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כבר לא מעריכה את בעלילילך06/04/2014
שלום
בת 38 נשואה 13 שנה + 4.
הבעיה שאני מתמודדת איתה היא שלאורך החיים (לדעתי בערך כמו כל זו)
אנחנו נאלצנו להתמודד עם אתגרים -
כלכלי (בעיות בהחזרת המשכנתא)
בריאות בנושא פריון
פיטורין
מעילה בעסק המשפחתי של הצד של בעלי
ובכל משבר בעלי נופל, נשאב למשבר בפסימיות, מתעצבן על הסיטואציה (אחרי שהיא קרתה, כבר לא חשוב מי אשם) לא מבצע פעולות התמודדות, אלא פשוט מתעצבן ויושב על הגדר.
מה שקורה הוא שאני סוחבת את כל האתגרים והתמודדיות על הכתפיים שלי (כחמש שנים לא עבד ועול הפרנסה היה עלי, בעקבות המעילה של אביו נכנסנו לחובות והוא לא הצליח להתעמת עם אביו), אפילו לידה אחרי טיפולי פריון הכניסה אותו לדיכאון ולעצבים והוא לא נגע בתינוקת 3 חודשים....
יתרה מזאת, ברגעים הקשים, כשאתה מצפה שהבן זוג יהיה שם לצדך, הוא פשוט לא שם, או שם ולא עוזר אלא מזרים אנרגיות של כעס לסיטואציה כשניסיתי להסביר לו את זה הוא פשוט מתעצבן וצועק. אחר כך הוא מתנצל ואומר שהוא לא יודע מה הוא היה עושה בלעדי.
מה את מציעה לי? לקבל את זה שהוא חלש אופי ללא כלים להתנהלות בחיי היומיום ולטפל בתחושות שלי אליו, או לנסות לשנות אותו? התחושות האלו התעצמו בשנה האחרונה, אחרי הלידה, פתאום ראיתי את כל התמונה והיה לי כבד המשא. ואני מרגישה שאני בין מרחמת על בעלי לבין בזה לו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תהליך אישי וזוגי
עדי בדיחי07/04/2014שלום לך לילך,
אני מבינה שהתסכול והכאב גם נובעים מעוצמות המשברים. כל משבר שתיארת בפני עצמו יכול לעורר הרבה תסכול וקשיים בהתמודדות.
נראה שבעלך מתקשה בעיקר סביב כך שאכן, כפי שציינת, אין בידיו את הכלים הנכונים להתמודד. הוא זקוק להכלה רבה ולהחזקה רגשית, אך לא בטוח שאת זאת שאמורה להחזיק את הכל. אני בפירוש חושבת שכדאי שיתייעץ עם איש מקצוע, להפנות אותו אפילו לשיחות מספר עם מטפל (יש גם אימון אישי שיכול לעזור). החשוב הוא להסביר לו כי את מתקשה להתמודד עם מה שהחיים זימנו לכם, כאשר הוא לא "מתרומם" ונותן גם לך כוחות. חשוב מאוד שתעבירי לו את החוויה האמיתית שלך- את התסכול, העצב, הכעס, החמלה כלפיו וחוסר האונים שלך-שאינך יכולה לעזור לו. כשאת מגייסת אותו לשיחה ורואה שהוא כן מעוניין לעזור לעצמו, אמרי לו שכדאי שישקול אופציה של טיפול, אימון אישי או סדנאות לצמיחה ולחשיבה חיובית. את תוכלי להתגייס גם לתהליך ואז תוכלו להיות מועצמים זוגית בנוסף, שזאת מתנה בפני עצמה.
בברכת חג שמח,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

