בקשה תמורת בקשה האם זה נכון ???

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בקשה תמורת בקשה האם זה נכון ???
    ר
    08/04/2014

    שלום אני יוצאת עם בחור כבר חצי שנה . וכשאני מבקשת ממנו למשל לראות שיחות שלו בטלפון או לא להשתמש במצלמת מחשב ..או להסתכל לו בפייס .. כל דבר כזה גובל בריב ..והתעקשות ובבקשות ממני כתמורה . בעקרון לי אין בעיה לבצע את כל בקשותי גם . אבל האם ככה זה הולך שכל מה שמבקשים צריך ישר גם לתת . ? למה פשוט הוא לא יכול לומר טוב .(.ואני אתן לו כפליים ? ) האם כולם כמוהו או שיש גם בחורים מהסוג שלא מתווכח ??? (אני בת 24 ואין לי הרבה נסיון )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרטיות של יחיד בקשר זוגי

    טלי צרקינסקי
    08/04/2014

    ר שלום,

    מה שעולה מאד ממה שאת כותבת הוא מה המקום של האמון בקשר שלכם ומה את מרגישה.

    לשני אנשים בקשר זוגי, חשוב שיהיה גם את המקום של הפרטיות וזה כולל את הנייד הפרטי, את הפייסבוק ואת מצלמת המחשב.

    האם יש סיבה שאת מבקשת לצפות בכל אילו או מבקשת ממנו לא להשתמש בהם?

    האם את חוששת מחוסר שליטה ממצבים? האם את חוששת לקשר? מה עולה אצלך באשר לדברים אילו?

    כמו שחשובה הפרטיות שלו, חשובה גם הפרטיות שלך.

    כתבת שאין לך ניסיון בקשרים. זה בסדר, אפשר ללמוד, מדובר בתהליכים.

    אינני יודעת מה הוא מבקש ממך בתמורה לבקשותייך, לא ציינת זאת.

    יתכן והוא מגיב מהמקום שאינך בוטחת בו או שהוא מתגונן, לא ברור.

    חשוב לבדוק עם עצמך מה את מרגישה ואת מוזמנת לחזור אלי עם תשובה יותר מקיפה ונוכל לנסות לראות מספר נקודות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה ..בקשה תמורת בקשה

    ר
    09/04/2014

    את צודקת אולי האמון שלי בו מעורער וזה בגלל שכבר ראיתי בעבר שהיינו בקשר שהוא דיבר עם בחורה והחמיא לה ..הוא מחובר להרבה אתרי הכרויות .כמובן שהוא טוען שזה היה סתם משיעמום וזה לא יחזור . וכן בהתחלה הוא זה שהיה מבקש ממני לראות שיחות לסגור פייס ואני עכשיו ''נידבקתי '' ממנו גם . והאמת אני רואה שבדרך כלל האשה היא ''המצליחה בקשר להשיג את רצונותיה בדרכי נועם או אחרות . והאשה בדרך כלל מצליחה לומר את המילה האחרונה בשכנוע אך הוא זה שמנסה לומר את המילה האחרונה לקבוע להחליט ואם זה לא ככה אז הוא נוקם מחכה להחזיר בנקמה כדי שאני ארגיש את מה שהוא הרגיש .למשל ..גם בסקס אם במקרה הוא לא נהנה אז למחרת או כעבור זמן הוא פתאום יעשה משהו באמצע כדי שאני לא אהנה וארגיש כמוהו מה שהרגיש ... (ואנחנו לא ממש שוכבים עדין )... האם ככה זה אמור להיות ? וגם כשאני מעצבנת אותו הוא מתווכח בלי סוף פעם קילל עכשיו מתאפק לטא לקלל אבל אומר אם אקלל ואומר לך מה אני חושב אז חבל לך .. ואחר כך נירגע ומחמיא ואוהב ומפנק ....הוא מאד מפנק וקונה ונותן ...ולאר'ג .. אולי אני מצליחה בסוף אבל זה אחרי המון ויכוחים מה דעתך ??????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטלי..המשך ההסבר

    ר
    09/04/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממשיכה בתגובה

    טלי צרקינסקי
    10/04/2014

    ר שלום,

    מערכת היחסים שלכם היא מאד לא פשוטה ממס' היבטים -

    אתם מתקשים לתקשר אחד עם השנייה בצורה בונה ואפקטיבית - אשר תבינו בו אחד את השנייה (תקשורת הינה הבסיס בזוגיות).

    יש לכם מאבקי כוחות ואתם מתנהגים אותם בתוך הקשר ("מענישים" אחד את השנייה - אם הוא לא נהנה, אז הוא "יחזיר לך" ועוד).

    תוקפנות מילולית כגון קללות

    קשיים באמון, מה שגורר שאתם לא יכולים להרגיש פרטיות גם בקשר וצריכים להתבונן בפייסבוק/נייד וכו'...לא מרגישים "חופש" גם במקומות פרטיים.

    לאחר הבנת המצב הזה חשוב לתקן אותו.

    האם שוחחתם פעם על מערכת היחסים ביניכם? על הקשר? על מה כל צד מרגיש בו? על מה הייתם רוצים שיהיה לכם בקשר? מה אתם אוהבים אחד אצל השני? מה חסר לכם בקשר?

    שיחה הדדית, מזמינה ומאפשרת, שבו אתם יכולים להיות גלויים ולא שיפוטיים.
    המטרה בשיחה כזו אינה לנזוף.. אלא להגיע להקשבה הדדית ולשנות.
    כולל העלאת הקשיים מתוך רצון אמיתי שזה יהיה אחרת.

    חשוב להביא ביניכם את הדברים, שתדברו עליהם.


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו