מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בקשה תמורת בקשה האם זה נכון ???ר08/04/2014
שלום אני יוצאת עם בחור כבר חצי שנה . וכשאני מבקשת ממנו למשל לראות שיחות שלו בטלפון או לא להשתמש במצלמת מחשב ..או להסתכל לו בפייס .. כל דבר כזה גובל בריב ..והתעקשות ובבקשות ממני כתמורה . בעקרון לי אין בעיה לבצע את כל בקשותי גם . אבל האם ככה זה הולך שכל מה שמבקשים צריך ישר גם לתת . ? למה פשוט הוא לא יכול לומר טוב .(.ואני אתן לו כפליים ? ) האם כולם כמוהו או שיש גם בחורים מהסוג שלא מתווכח ??? (אני בת 24 ואין לי הרבה נסיון )
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרטיות של יחיד בקשר זוגי
טלי צרקינסקי08/04/2014ר שלום,
מה שעולה מאד ממה שאת כותבת הוא מה המקום של האמון בקשר שלכם ומה את מרגישה.
לשני אנשים בקשר זוגי, חשוב שיהיה גם את המקום של הפרטיות וזה כולל את הנייד הפרטי, את הפייסבוק ואת מצלמת המחשב.
האם יש סיבה שאת מבקשת לצפות בכל אילו או מבקשת ממנו לא להשתמש בהם?
האם את חוששת מחוסר שליטה ממצבים? האם את חוששת לקשר? מה עולה אצלך באשר לדברים אילו?
כמו שחשובה הפרטיות שלו, חשובה גם הפרטיות שלך.
כתבת שאין לך ניסיון בקשרים. זה בסדר, אפשר ללמוד, מדובר בתהליכים.
אינני יודעת מה הוא מבקש ממך בתמורה לבקשותייך, לא ציינת זאת.
יתכן והוא מגיב מהמקום שאינך בוטחת בו או שהוא מתגונן, לא ברור.
חשוב לבדוק עם עצמך מה את מרגישה ואת מוזמנת לחזור אלי עם תשובה יותר מקיפה ונוכל לנסות לראות מספר נקודות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה ..בקשה תמורת בקשה
ר09/04/2014את צודקת אולי האמון שלי בו מעורער וזה בגלל שכבר ראיתי בעבר שהיינו בקשר שהוא דיבר עם בחורה והחמיא לה ..הוא מחובר להרבה אתרי הכרויות .כמובן שהוא טוען שזה היה סתם משיעמום וזה לא יחזור . וכן בהתחלה הוא זה שהיה מבקש ממני לראות שיחות לסגור פייס ואני עכשיו ''נידבקתי '' ממנו גם . והאמת אני רואה שבדרך כלל האשה היא ''המצליחה בקשר להשיג את רצונותיה בדרכי נועם או אחרות . והאשה בדרך כלל מצליחה לומר את המילה האחרונה בשכנוע אך הוא זה שמנסה לומר את המילה האחרונה לקבוע להחליט ואם זה לא ככה אז הוא נוקם מחכה להחזיר בנקמה כדי שאני ארגיש את מה שהוא הרגיש .למשל ..גם בסקס אם במקרה הוא לא נהנה אז למחרת או כעבור זמן הוא פתאום יעשה משהו באמצע כדי שאני לא אהנה וארגיש כמוהו מה שהרגיש ... (ואנחנו לא ממש שוכבים עדין )... האם ככה זה אמור להיות ? וגם כשאני מעצבנת אותו הוא מתווכח בלי סוף פעם קילל עכשיו מתאפק לטא לקלל אבל אומר אם אקלל ואומר לך מה אני חושב אז חבל לך .. ואחר כך נירגע ומחמיא ואוהב ומפנק ....הוא מאד מפנק וקונה ונותן ...ולאר'ג .. אולי אני מצליחה בסוף אבל זה אחרי המון ויכוחים מה דעתך ??????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלטלי..המשך ההסבר
ר09/04/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממשיכה בתגובה
טלי צרקינסקי10/04/2014ר שלום,
מערכת היחסים שלכם היא מאד לא פשוטה ממס' היבטים -
אתם מתקשים לתקשר אחד עם השנייה בצורה בונה ואפקטיבית - אשר תבינו בו אחד את השנייה (תקשורת הינה הבסיס בזוגיות).
יש לכם מאבקי כוחות ואתם מתנהגים אותם בתוך הקשר ("מענישים" אחד את השנייה - אם הוא לא נהנה, אז הוא "יחזיר לך" ועוד).
תוקפנות מילולית כגון קללות
קשיים באמון, מה שגורר שאתם לא יכולים להרגיש פרטיות גם בקשר וצריכים להתבונן בפייסבוק/נייד וכו'...לא מרגישים "חופש" גם במקומות פרטיים.
לאחר הבנת המצב הזה חשוב לתקן אותו.
האם שוחחתם פעם על מערכת היחסים ביניכם? על הקשר? על מה כל צד מרגיש בו? על מה הייתם רוצים שיהיה לכם בקשר? מה אתם אוהבים אחד אצל השני? מה חסר לכם בקשר?
שיחה הדדית, מזמינה ומאפשרת, שבו אתם יכולים להיות גלויים ולא שיפוטיים.
המטרה בשיחה כזו אינה לנזוף.. אלא להגיע להקשבה הדדית ולשנות.
כולל העלאת הקשיים מתוך רצון אמיתי שזה יהיה אחרת.
חשוב להביא ביניכם את הדברים, שתדברו עליהם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

