מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בגידה וירטואליתשירה10/04/2014
שלום רב,
לפני כשבוע גיליתי שבעלי ניהל רומן וירטואלי.
הוא פתח כרטיס היכרויות באתר שמחפש בעיקר
יחסים מזדמנים. הוא טוען שהוא לא נפגש עם אף אחד.
אני בהריון ויש לי ילדה בת שנה וחודשיים.
מצד אחד, החלטנו ללכת לייעוץ ובינתיים אנחנו
ממשיכים כאילו הכל כרגיל.
אבל אצלי הכל חוץ מכרגיל, אני מרגישה רע.
לא מפסיקה לחשוב על זה בעיקר לא יודעת אם
הדרך הנכונה היא להשאר ביחד ולטפל או לעזוב
את הבית ואז לטפל. אני מרגישה שהוא לא מעריך
את המאמץ שכרוך בלהשאר איתו אחרי מה שגיליתי
חשוב לי להוסיף, שגם שהייתי בהריון ראשון
הוא עשה בדיוק אותו הדבר וגם אז גיליתי
הלכנו לייעוץ
אני אשמח לקבל תשובה כי אני פשוט מרגישה רע!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא לוותר על עזרה
עדי בדיחי11/04/2014שלום שירה,
אילולא היית מוסיפה שזה קרה פעם נוספת בהריון הראשון, הייתי מכוונת אותך לדבר על זה איתו ברצינות, להבהיר גבולות ולנסות להמשיך הלאה משם.
אך נראה שמדובר במשהו עמוק יותר. אולי משהו עובר עליו סביב ההריונות שלך והיציאה שלך להורות מול הזוגיות שנשארת בצד, אולי משהו שקשור ביחסים ביניכם ומרגיש צורך לצאת החוצה. אני לא יודעת אלא רק משערת.
הפניה ליעוץ היא רלוונטית מאוד גם לעכשיו. הייתי מציעה לגשת שוב, לבחון יותר לעומק, ובעיקר להעביר לו את המסר שככל שהוא ימשיך כך הוא עלול לאבד את האמון שלך לחלוטין ולפיכך גם את התא המשפחתי. לשניכם זה חבל, ובפרט לך שכרגע את בעיצומו של בניית הקן ובתוך היריון.
הדבר, לסיכום, מאותת על בעיה ביחסים ביניכם. כשצד אחד יוצא "לציד" אחר, זה מאותת על בעיה, ולכן - גייסי אותו ליעוץ בהקדם,ובתוך החדר עם המטפל הבהירי מה את מרגישה, ללא חשש. יש צורך חשוב לשים את הדברים כפי שהם, לעשות "עצור", ולבדוק מה הוא מוכן לעשות כדי לעורר מחדש את האמון ביניכם.
בברכת חג שמח,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

