עצה בבקשה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • עצה בבקשה
    חסוי
    12/04/2014

    אני בן 29 וחברה שלי בת 25 אנחנו נמצאים ביחד כבר חצי שנה ....לאחרונה לפני שבוע בערך הצעתי לה נישואין....אנחנו מדברים הרבה בפלאפון ולאחרונה היא סיפרה לי על מקרה שהיה לה עם הארוס הקודם שלה שבו היא מספרת שמיהוא התקשר אליה בלילה בתקופת היותה מאורסת לו והתחיל לשאול אותה שאלות כמו למשל אפשר להיפגש איתך אפשר לגעת לך בכול מיני מקומות ראיתי אותך ואני דלוק עלייך ממש וכו.....לה היה חשש שזה היה הארוס שלה ולאחר שבועיים שהייתה שבורה ופגועה החליטה ללכת למשטרה להתלונן .....לאחרונה גם נודע לה שהארוס שלה היתחתן והיא התקשרה אליי בוכה וכואבת שהיא לא סולחת לו בחיים והיא מקפידה עליו היא אמרה חבל שלא הכנסתי אותו לבית סוהר אף על פי שהיא לא ידעה ב 100 אחוז שזה הוא שהתקשר אליה באותו לילה ..שאלתי אותה את לא תרגישי רע עם זה שהוא יכנס לבית סוהר ?היא ענתה יכול להיות אבל אני הייתי ממש פגועה וכן מגיעה לו להיכנס לבית סוהר.....יש לה רגשות נקם חזקות ביותר .....וגם שהיא שמעה שהארוס הקודם התחתן היא אמרה לי נו מתי נלך לחפש אולם ...יכול להיות שהיא רוצה להתחתן רק בגלל שהארוס שלה התחתן למרות שאני יודע שהיא אוהבת אותי ....השאלה שלי זה האם כדאי להיתחתן איתה במצב שהיא עדיין בוכה על הארוס הקודם?שהיא בכתה בגללו ממש ניפגעתי ....היא אמרה שהיא הייתה בן אדם שמח פעם והוא הרס לה את כול השמחה ...ממש פוגעה שהיא אומרת את זה שאני איתה ..מה כדאי לעשות?לחכות עם זה?לא לבצע צעדים כעת ?ואולי מחר אני יעשה לה איזה משהוא שהיא תרצה להתנקם בי כמו שהיא הלכה למשטרה בקשר לארוס שלה ?קצת מפחיד על כול שטות ללכת למשטרה...אשמח לתשובה תודה מראש

    j

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדאי להשהות את התהליך

    טלי צרקינסקי
    12/04/2014

    חסוי שלום,

    הסיפור מכיל בתוכו כל מיני תכנים.

    נשמע לי ממה שאתה מעלה שלא הייתי ממהרת להינשא.

    אני לא יודעת עד כמה היא בשלה כרגע לצעד זה וזה לא קשור אליך.

    ראשית, בן אדם לא נכנס לבית סוהר בגין שיחת הטרדה טלפונית..

    בית סוהר זה בגין מעשה פלילי יותר חמור (אינני עו"ד אך בכל זאת).

    מהצד, נשמע שלבת הזוג שלך (יתכן) יש מחשבות טורדניות על נקמה, כעס ועוד.. שכנראה לא מרפות או מניחות לה וכדאי לה לגשת לטפל בכך כי לא כדאי לסבול על דברים שאירעו בעבר.

    יתכן והצעת הנישואין היווה "טריגר" למה שקרה והחזיר אותה אחורה אך אין לדעת.

    האם היא בחורה שלווה? האם מצב רוחה יציב? איך היית מתאר אותה? איך היא מדברת? חושבת? משתפת?

    כי על פניו זה נשמע כמו משהו שהיא לא אמורה כבר להתעסק אתו והוא מטריד אותה מעבר למה שאדם צריך להיות מוטרד ממנו וזה מאפיין מחשבות טורדניות.

    אז אני לא מאבחנת אותה, זה יתכן וכדאי ללכת לבדוק זאת

    איש לא אשם, ניתן רק לטפל ולהרגיש טוב יותר.

    באשר אליך, הייתי לוקחת עוד זמן ולא ממהרת ואם אתה רוצה לצאת בסדר אתה, אני הייתי אומרת את האמת לאמיתה, שאתה מזהה שקורה לה כך וכך, שהיא מרגישה כך וכך, שחשבת על כך, אתה לא רוצה ללחוץ אותה וזה בסדר ותעודד אותה לקבל עזרה על מנת להשתחרר מכל זה. לנישואין חשוב להיכנס כשאדם פנוי למקום הזה ולא ממקום נפשי לא פשוט....

    אני מאחלת לך הרבה הצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדאי להשהות את התהליך

    טלי צרקינסקי
    12/04/2014

    חסוי שלום,

    הסיפור מכיל בתוכו כל מיני תכנים.

    נשמע לי ממה שאתה מעלה שלא הייתי ממהרת להינשא.

    אני לא יודעת עד כמה היא בשלה כרגע לצעד זה וזה לא קשור אליך.

    ראשית, בן אדם לא נכנס לבית סוהר בגין שיחת הטרדה טלפונית..

    בית סוהר זה בגין מעשה פלילי יותר חמור (אינני עו"ד אך בכל זאת).

    מהצד, נשמע שלבת הזוג שלך (יתכן) יש מחשבות טורדניות על נקמה, כעס ועוד.. שכנראה לא מרפות או מניחות לה וכדאי לה לגשת לטפל בכך כי לא כדאי לסבול על דברים שאירעו בעבר.

    יתכן והצעת הנישואין היווה "טריגר" למה שקרה והחזיר אותה אחורה אך אין לדעת.

    האם היא בחורה שלווה? האם מצב רוחה יציב? איך היית מתאר אותה? איך היא מדברת? חושבת? משתפת?

    כי על פניו זה נשמע כמו משהו שהיא לא אמורה כבר להתעסק אתו והוא מטריד אותה מעבר למה שאדם צריך להיות מוטרד ממנו וזה מאפיין מחשבות טורדניות.

    אז אני לא מאבחנת אותה, זה יתכן וכדאי ללכת לבדוק זאת

    איש לא אשם, ניתן רק לטפל ולהרגיש טוב יותר.

    באשר אליך, הייתי לוקחת עוד זמן ולא ממהרת ואם אתה רוצה לצאת בסדר אתה, אני הייתי אומרת את האמת לאמיתה, שאתה מזהה שקורה לה כך וכך, שהיא מרגישה כך וכך, שחשבת על כך, אתה לא רוצה ללחוץ אותה וזה בסדר ותעודד אותה לקבל עזרה על מנת להשתחרר מכל זה. לנישואין חשוב להיכנס כשאדם פנוי למקום הזה ולא ממקום נפשי לא פשוט....

    אני מאחלת לך הרבה הצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדאי להשהות את התהליך

    טלי צרקינסקי
    12/04/2014

    חסוי שלום,

    הסיפור מכיל בתוכו כל מיני תכנים.

    נשמע לי ממה שאתה מעלה שלא הייתי ממהרת להינשא.

    אני לא יודעת עד כמה היא בשלה כרגע לצעד זה וזה לא קשור אליך.

    ראשית, בן אדם לא נכנס לבית סוהר בגין שיחת הטרדה טלפונית..

    בית סוהר זה בגין מעשה פלילי יותר חמור (אינני עו"ד אך בכל זאת).

    מהצד, נשמע שלבת הזוג שלך (יתכן) יש מחשבות טורדניות על נקמה, כעס ועוד.. שכנראה לא מרפות או מניחות לה וכדאי לה לגשת לטפל בכך כי לא כדאי לסבול על דברים שאירעו בעבר.

    יתכן והצעת הנישואין היווה "טריגר" למה שקרה והחזיר אותה אחורה אך אין לדעת.

    האם היא בחורה שלווה? האם מצב רוחה יציב? איך היית מתאר אותה? איך היא מדברת? חושבת? משתפת?

    כי על פניו זה נשמע כמו משהו שהיא לא אמורה כבר להתעסק אתו והוא מטריד אותה מעבר למה שאדם צריך להיות מוטרד ממנו וזה מאפיין מחשבות טורדניות.

    אז אני לא מאבחנת אותה, זה יתכן וכדאי ללכת לבדוק זאת

    איש לא אשם, ניתן רק לטפל ולהרגיש טוב יותר.

    באשר אליך, הייתי לוקחת עוד זמן ולא ממהרת ואם אתה רוצה לצאת בסדר אתה, אני הייתי אומרת את האמת לאמיתה, שאתה מזהה שקורה לה כך וכך, שהיא מרגישה כך וכך, שחשבת על כך, אתה לא רוצה ללחוץ אותה וזה בסדר ותעודד אותה לקבל עזרה על מנת להשתחרר מכל זה. לנישואין חשוב להיכנס כשאדם פנוי למקום הזה ולא ממקום נפשי לא פשוט....

    אני מאחלת לך הרבה הצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו