האקס והסקס

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • האקס והסקס
    מיה
    15/04/2014

    בת 51 ,גרושה אני נפרדתי מקשר ארוך ובעייתי גם. גרוש בן 51 עם עבר לא טוב ...לפני שנה לערך הוא בקשר עם מישהי .שמרתי על קשר זה היה הדדי בוא נאמר שזה נשמע מטורף כי מצאתי את עצמי במצב נוראי ,פתאם הכל נגמר ואיפה הסקס ?. נפגשנו פעמיים זה היה רצון הדדי שנינו התגעגנו . ניסיתי להכיר במשך הזמן לפני כמה חודשים הכרתי בחור רווק בן 45. בחור טוב שהתפתחה בינינו הכרות טובה ומעניינת שלא קל לא הולכת חלק .. שרציתי לוותר אבל הוא מיוחד לא ממש מושך .אותי ומאוד מעוניין ולא מוותר. מה דעתכם? תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האקס והסקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר נקודות למענה רחב יותר

    טלי צרקינסקי
    16/04/2014

    מיה שלום,

    אם תוכלי לתת יותר פרטים מעבר למה שכתבת, זה יכול לעזור לנתח את המצב טוב יותר.

    מס' נקודות שאני מעלה כאן:

    האם יש לך עדיין קשר רגשי אל האקס? האם בתקופה שנפגשתם זה היה סביב סקס או שניסיתם לחזור האחד אל השנייה?

    האם הלבטים שלך לגבי הקשר החדש שאת כיום נמצאת בו, עם הבחור בן ה- 45, הם סביב נושא המשיכה המינית או שיש שם עוד נושאים שאת מתלבטת לגביהם.

    האם הייתם במצב אינטימי? איך את מרגישה אתו מבחינת: איש שיחה, חבר, אינטימיות בכלל מעבר לסקס, בילויים משותפים, מעניין לך אתו ועוד..

    אני מזמינה אותך לחזור אלי עם המענה לנקודות אילו ואוכל לתת מענה יותר רחב.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האקס וסקס

    מיה
    17/04/2014

    אז ככה
    לקשר שהיה אין לי כוונה לחזור נפרדתי מסיבות שלא היה טוב לי בקשר . מגיע לי יותר נפגשנו כן אבל למטרה אחת מינית מצידי.
    לגביי הקשר החדש לא ממש יצאנו מדברים הרבה היתה התקרבות אינטימית לא מעבר. לא שכבנו אני לא ממהרת גם פחות נמשכת ניראה שהוא זורם איתי.
    כי גם לא יצא לנו לצאת. פעם אחת רק הוא גם גר קרוב אליי לא הזמין אותי וגם אני לא למרות שהוא רצה. הוא מעניין ואני מעניינת אותו בשיחות . רווק בן 45 .זה נשמע לך מתאים. אמר שלא הכיר מישהי כמוני. הוא רציני יש פה קצת שיוצא שנפגע ממני ואני
    מגיבה גם בכעס . וחשבתי לוותר אם זה ככה .זהו אם זה מספיק. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממשיכה בתגובה

    טלי צרקינסקי
    18/04/2014

    מיה שלום,

    תראי, חשוב לבדוק כמובן מה הצרכים של כל אחד מכם בקשר ומה הציפיות שלכם להמשך (הוא רווק בן 45, האם הוא מעוניין בקשר שהוא זוגי? האם נושא הקמת משפחה חשובה לו?)

    מעבר לכך, משיכה מינית היא משהו שיכולה גם להתפתח והיא גם מושפעת ממה שקורה בקשר (גם מחוץ לחדר המיטות).

    האם יש תקשורת טובה, הערכה אח כלפי השנייה ועוד..

    את מציינת שטרם קיימת יחסים.

    חשוב לבחון מה קורה לכם זוגיות, אם מתעורר כעס, האם אפשר לדבר עליו בתוך הקשר? האם אתם יכולים לדבר על מה שקורה לכם בתוך הקשר? (תקשורת היא בסיס מאד חשוב בתוך קשר זוגי).

    נשמע שאת אמביוולנטית (מתלבטת) לגבי הקשר. חשוב לבדוק מה טוב לך בו, מה חסר לך בו, מה חשוב לשניכם.
    הייתי אפילו משוחחת ביחד אתו על הצרכים, על מה חשוב לשניכם שיהיה בקשר ואז רואה מה קורה בו.

    מאחלת לך הרבה הצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו