מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- האקס והסקסמיה15/04/2014
בת 51 ,גרושה אני נפרדתי מקשר ארוך ובעייתי גם. גרוש בן 51 עם עבר לא טוב ...לפני שנה לערך הוא בקשר עם מישהי .שמרתי על קשר זה היה הדדי בוא נאמר שזה נשמע מטורף כי מצאתי את עצמי במצב נוראי ,פתאם הכל נגמר ואיפה הסקס ?. נפגשנו פעמיים זה היה רצון הדדי שנינו התגעגנו . ניסיתי להכיר במשך הזמן לפני כמה חודשים הכרתי בחור רווק בן 45. בחור טוב שהתפתחה בינינו הכרות טובה ומעניינת שלא קל לא הולכת חלק .. שרציתי לוותר אבל הוא מיוחד לא ממש מושך .אותי ומאוד מעוניין ולא מוותר. מה דעתכם? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר נקודות למענה רחב יותר
טלי צרקינסקי16/04/2014מיה שלום,
אם תוכלי לתת יותר פרטים מעבר למה שכתבת, זה יכול לעזור לנתח את המצב טוב יותר.
מס' נקודות שאני מעלה כאן:
האם יש לך עדיין קשר רגשי אל האקס? האם בתקופה שנפגשתם זה היה סביב סקס או שניסיתם לחזור האחד אל השנייה?
האם הלבטים שלך לגבי הקשר החדש שאת כיום נמצאת בו, עם הבחור בן ה- 45, הם סביב נושא המשיכה המינית או שיש שם עוד נושאים שאת מתלבטת לגביהם.
האם הייתם במצב אינטימי? איך את מרגישה אתו מבחינת: איש שיחה, חבר, אינטימיות בכלל מעבר לסקס, בילויים משותפים, מעניין לך אתו ועוד..
אני מזמינה אותך לחזור אלי עם המענה לנקודות אילו ואוכל לתת מענה יותר רחב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאקס וסקס
מיה17/04/2014אז ככה
לקשר שהיה אין לי כוונה לחזור נפרדתי מסיבות שלא היה טוב לי בקשר . מגיע לי יותר נפגשנו כן אבל למטרה אחת מינית מצידי.
לגביי הקשר החדש לא ממש יצאנו מדברים הרבה היתה התקרבות אינטימית לא מעבר. לא שכבנו אני לא ממהרת גם פחות נמשכת ניראה שהוא זורם איתי.
כי גם לא יצא לנו לצאת. פעם אחת רק הוא גם גר קרוב אליי לא הזמין אותי וגם אני לא למרות שהוא רצה. הוא מעניין ואני מעניינת אותו בשיחות . רווק בן 45 .זה נשמע לך מתאים. אמר שלא הכיר מישהי כמוני. הוא רציני יש פה קצת שיוצא שנפגע ממני ואני
מגיבה גם בכעס . וחשבתי לוותר אם זה ככה .זהו אם זה מספיק. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממשיכה בתגובה
טלי צרקינסקי18/04/2014מיה שלום,
תראי, חשוב לבדוק כמובן מה הצרכים של כל אחד מכם בקשר ומה הציפיות שלכם להמשך (הוא רווק בן 45, האם הוא מעוניין בקשר שהוא זוגי? האם נושא הקמת משפחה חשובה לו?)
מעבר לכך, משיכה מינית היא משהו שיכולה גם להתפתח והיא גם מושפעת ממה שקורה בקשר (גם מחוץ לחדר המיטות).
האם יש תקשורת טובה, הערכה אח כלפי השנייה ועוד..
את מציינת שטרם קיימת יחסים.
חשוב לבחון מה קורה לכם זוגיות, אם מתעורר כעס, האם אפשר לדבר עליו בתוך הקשר? האם אתם יכולים לדבר על מה שקורה לכם בתוך הקשר? (תקשורת היא בסיס מאד חשוב בתוך קשר זוגי).
נשמע שאת אמביוולנטית (מתלבטת) לגבי הקשר. חשוב לבדוק מה טוב לך בו, מה חסר לך בו, מה חשוב לשניכם.
הייתי אפילו משוחחת ביחד אתו על הצרכים, על מה חשוב לשניכם שיהיה בקשר ואז רואה מה קורה בו.
מאחלת לך הרבה הצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

