הלם חיי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הלם חיי
    עמי
    20/04/2014

    הסיפור שלי הוא כמו חלום רע שלא היה כתוב על הקיר בשום תסריט לפני כחודשיים ןחצי בזמן שהותי בעבודה אשתי היית בבית השתמשה בשעווה חמה להסיר את השיער כתוצאה מכך נכוותה קשות בפניה ובידיה למזלנו השכן שמע את צעקותיה ומיד פינה אותה לבית חולים שם אובחנה בכוויות בדרגה 3 במשך קרוב לחודשיים טיפלתי בה במיסירות לכל צרכיה קניתי לה תרופות משחות תחבושות ומה לו ראיתי שהיא סובלת מאוד כאבים איומים אך רציתי שתבריא ולאט לאט גם תחזור לעבודה היא תמיד כעסה עליי שאני שואל אותה מתי את חושבת בהדרגה לחזור לעבודה היא אשה בת 44 ובכלל לא עצמאית ובקשה ממני לא לספר להוריה מה קרה יום בהיר אחד ב 20 למרץ השתנו חיי לגמרי באותו יום היא ספרה לאמא מה קרה לה הם גרים בלוד ותוך שעה הגיעו לירושלים ולקחו אותה אליהם כעבור יום הודיעה לי שהיא נשארת שם עד אחרי פסח כל בקשותיי שלא תשאיר אותי לבד כמעט 4 שבועות לא עזרו את הבום של חיי קבלתי כעבור 5 ימים בדיוק ב 25 למרץ הגברת שחייתי איתה 5 שנים וכל הזמן שבחה ופירגנה לי ניצלה הזדמנות בבוקר של אותו יום באה לבית לקחה את כל מיטלטליה תוך ביצוע לינץ בבית כאילו להגיד לי תודה רבא על דאגתי הגיעה עם האמא המיוחדת שלה תוך כדי לקיחת דברים רבים מהבית אחרי 3 ימים כשאני מרוסק הודיעה לי אני רוצה להתגרש בתוך כך אני גר בשכירות ומשלם לבד 4000 שקל בשעה שהיא חתומה על חוזה משותף מעשיה הביאו אותי לפתוח נגדה תיק ברבנות וגם במשטרה ככה לפתע פתאום ללא שום מריבות או ויכוחים מיותרים נשארתי לבד עם עצמי ועם המחשבות הרבות ברור לי לגמרי שמשפחתה השפיעה עליה רבות אני אותה לא רוצה אני רק רוצה להתאושש מהטראומה שאני חווה בימים אלו כשנתתי את היחס והמסירות לאשה שדאגתי לכל מחסורה וגם אם יש ויכוחים ולכולם יש לא הגענו לכלל דבורים על גירושין בכלל האם אשה יכולה לקום ככה וללכת פתאום ולהשאיר אותי עם בור עמוק האם כדאי לתבוע אותה על הנזק שנגרם לי ותודה על הסיפור הארוך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הלם חיי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר שאלות למענה מקיף יותר

    טלי צרקינסקי
    21/04/2014

    עמי שלום,

    אני מבינה את המצוקה שלך ומציעה שנבחן מספר שאלות יותר לעומק כדי שיהיה לי יותר מידע ואוכל לתת לך מענה מקיף יותר.

    ציינת ש"אשתי לא עצמאית" איך זה בא לידי ביטוי? האם עבדה לפני האירוע שתיארת (הכוויה?) באילו תחומים באה לידי ביטוי חוסר העצמאות?

    איך הייתה מערכת היחסים שלכם לפני האירוע האחרון?

    יש לכם ילדים?

    איך הקשרים שלך עם הוריה? משפחתה?

    מה שצריך לבחון פה זה ראשית מה קרה, מעין "ניתוח האירועים" "ניתוח מצב".

    מדוע פנתה למשטרה ומה היו טענותיה?

    לגבי יעוץ משפטי, במידה ואכן זה ילך לכיוון גירושין הייעוץ יכול להיות גישור, יעוץ של עו"ד (חלוקת רכוש וכו'.. לא ברור לי מה אתם חולקים יחד - ילדים? רכוש משותף? וכו'..)

    יתכן וזה משבר שתוכלו לעבור אותו אבל צריך יותר פרטים לבחון את זה.

    ניסיתי למקד אותך במספר שאלות, חזור אלי ואנסה לתת מענה מקיף יותר.

    בברכה,



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה לטלי

    עמי
    21/04/2014

    תודה רבה טלי השארתי לך הודעה במשיבון אשמח אם תוכלי לחזור אליי חג שמח ותודה שוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו