חברה צעירה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חברה צעירה
    יגאל
    30/04/2014

    שלום!
    הנה הסיפור שלי.
    אני בן 28, לא נשוי. היו לי הרבה חברות והרבה סטוצים. חברות לתקופות קצרות וגם חברות שהייתי גר איתם תקופות ארוכות.
    לפני כחצי שנה התחלתי לצאת עם בחורה די צעירה, בת 20, וממש התאהבתי בה. הבנתי שאני ממש רוצה להשקיע בבחורה ובאמת רוצה להיות איתה עד הסוף. הרגשה כזאת לא הייתה לי אף פעם בחיים, אולי רק בתיכון.
    אני הגבר השני שלה. ומפה בא החשש. אני חושש שהיא צעירה מאוד, עוד לא היה לה מספיק נסיון בחיים עם גברים אחרים. אני חושב שהסיכוי שזה יתפרץ לה אחרי כמה שנים די גדול. אני הייתי עד להרבה זוגות שהתחתנו בגיל צעיר והתגרשו שנתיים אחרי זה עקב זה שפשוט לא ״עשו מספיק חיים״.
    מה אתם חושבים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חברה צעירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יגאל -

    בני
    30/04/2014

    היי יגאל.

    הבחירה בבן זוג אינה חד פעמית, אלא > יום יומית,

    אתה צריך לשאוף להגיע לרמת קשר גבוהה של >
    אני כאן כי אני רוצה להיות כאן,
    כי טוב לי,
    כי אני רוצה שיהיה לי טוב,
    כי אני מוכן להשקיע שיהיה לי טוב!!!

    החברים שאתה מכיר לקחו את הזוגיות שלהם כמובנת מאליה, ולכן הפסידו אותה, לאחר שנה של קשר אינטנסיבי שבו הם חיפשו רק פרפרים וריגושים...ואולי גם מצאו...אז כנראה - שבשלב כזה או אחר הפרפרים נעלמו ופתאום הם מצאו את עצמם זה מול זה למול הבעיות האמתיות שיש בין כל בני זוג,

    אף אחד לא הכין אותם לרגע הזה,
    אף אחד לא טרח להזהיר וללמד אותם שכריתת ברית מחייבת "השקעה" על בסיס יום יומי כולל שבתות וחגים.

    כן ידידי, אין ארוחות חינם!

    בשיחה הבאה שלכם תעשו "תיאום ציפיות"
    איך אתם מתכוונים לחיות את חייכם?
    מה אתה מחפש בקשר?
    מה אתה רוצה ממנה?
    מה אתה מצפה ממנה?
    מהזוגיות שלכם?
    מה היא מצפה ממך?
    דברו על הדברים האמתיים והחשובים לך ולה.


    ערב טוב - ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקשר יכול להצליח גם בגיל צעיר

    טלי צרקינסקי
    30/04/2014

    יגאל שלום,

    נכון שיש זוגות שמתגרשים וזה מהווה חשש (לאו דווקא אנשים שנישאו צעירים, אינני יודעת סטטיסטיקות מדויקות מבחינת גילאים, אך יש לא מעט גירושין.

    עם זאת, יש לא מעט נישואין מוצלחים וגם כאילו שנישאו בגיל צעיר.

    יתכן ואתה הרגשת צורך בתקופות מסוימות בחייך לחוות ריגושים, סטוצים וכו' וזה בסדר גמור. חשוב לדעת שלא בטוח שזה מה שבת הזוג שלך זקוקה לו.

    יתכן מאד שהיא זקוקה לדברים אחרים כגון מה שאתה מרגיש כלפיה, ביטחון, אהבה וכו'..

    יש נשים שנישאות לגבר הראשון או השני שלהן.

    יתכן ואתה חושש מהמקום שלך, שאתה מרגיש שחשוב לעבור את שלב ה"הרפתקאות"

    חשוב לדעת שאנו אנשים שונים.

    אפשר ורצוי לשוחח ביניכם בתוך הזוגיות על מה שאתם מרגישים בתוך הקשר ואם הוא טוב ומתקדם - אשרייך.

    תבלו, תשוחחו על דברים, תפתחו תחומי עניין משותפים (ביחד וכל אחד משלו)

    אני מאחלת לשניכם הרבה הצלחה בהמשך,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו