מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שינו בהתנהגות לאחר לידהyasmin06/05/2014
שלום! אני ובן זוגי יחד כבר 6 שנים מתוכם 3 שנים גרים ביחד ויש לנו בת בת שנה וחצי. בן הזוג שלי תמיד היה בן אדם סבלני, מבין, תומך, אוהב. הייתי מאושרת איתו. אבל בארך שנה לאחר לידה את בתנו הכל השתנה הוא אבא מקס?ים, אוהב, דואג ותומך אבל איתי הוא אחר לזה שאני מכירה. אין לו סבלנות אלי, כל דבר שאני אומרת מרגיז אותו, יש לי הרגשה שאם אני לא אדבר בכלל הוא רק ישמח. אני מאוד אוהבת אותו ולא יודעת מה לעשות. ניסיתי לדבר איתו- לא עוזר. אני מבינה שעם לידת הבתנו סדר עדיפויות בחיים שלנו השתנה, אנו כבר לא יכולים להכדיש אחת לשני אותו זמן שהיינו מכדישים לפני לידה. אני יודעת שזה הכל זמני, ילדה שלנו תגדל ואנו נוכל יותר זמן להכדיש אחת לשני. אני מאוד רוצה לשמור את הזוגיות שלנו, אבל אני כבר לא יודעת איך להתנהג איתו, כי כל דבר מרגיז אותו. אשמח לקבל עצות. תודה. יסמין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשוחח על צרכים לאחר הפיכה להורים
טלי צרקינסקי07/05/2014יסמין שלום,
כניסה של תינוק למקום הזוגי משנה את סדר העדיפויות ואת הזוגיות ומצריך גמישות, חשיבה משותפת והתארגנות מחדש בהרבה אספקטים הכוללים את צרכיה של ביתכם אך כוללים גם לא "לנטוש" את המקום הזוגי, על מנת שתצליחו גם לקיים קשר טוב לצד גידול ביתכם בצורה טובה.
כניסה של ילד לוקח משאבים (זמן וכן משאבים רגשיים - פניות) ויתכן ובן זוגך מגיב מהמקום הזה.
איך שומרים על הקשר ומשוחחים לצד קשיי היומיום וההתמודדויות שהחיים מזמינים?
הייתי מציעה לך לשוחח עם בן זוגך אך חשוב לבחור את העיתוי. בזמן ששניכם רגועים, יכולים להיות קשובים ואומרת לו שאת יוזמת את השיחה כי את מרגישה שאת רוצה שיהיה לשניכם יותר טוב בקשר ואת מאמינה שזה אפשרי.
הייתי מפרגנת לו על המקומות החזקים שלו והייתי אומרת לו למה את זקוקה יותר
ומשתמשת יותר בשפה של "אני מרגישה ש".. "חסר לי ש..." שהיא מזמינה יותר הקשבה אקטיבית מאשר האשמות "אתה...".. וכו'...
ולנסות גם לשמוע אותו, מה חשוב לו, מה הוא היה רוצה ומנסה לבנות ביחד משהו חדש שחשוב לשניכם שיתקיים בתוך הקשר.
חשוב לדבר על הדברים ואם תוכלו לעשות זאת מידי פעם, זוהי קרקע מאד חשובה לזוגיות (תקשורת).
התחושה שאפשר לדבר, שמקשיבים, שאכפת אחד מהשני, שאפשר לחשוב ביחד, עשויה מאד להצמיח.
במידה ולא תצליחו לעשות זאת לבד, ניתן להיעזר גם ביעוץ זוגי.
אני מאחלת לכם הרבה הצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

