מבוך

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מבוך
    קרן
    12/05/2014

    מנסה להתחמק מזה אבל זה חוזר כל פעם
    אני בזוגיות שנה וקצת גרים ביחד
    בחור נהדר אוהב אותי מבחינתו רואה עתיד
    לי קצת משעמם תחומי עניין שונים
    ופחןת מדי ביחד. גם בשיחות ועניין

    ואז אני בתהיות על האקס. שהיה אהבת חיי
    נפרדנו לפני יותר משלוש שנים אחרי ניסיון נוסף של 4 חודשים.בסך הכל היינו שנתיים וחצי
    בשנה האחרונה רבנו המון ורק רציתי להפסיק
    פחדתי מהחיים והעתיד איתו
    הוא אף פעם לא העדיף אותי על פני הלימודים החברים והמשפחה
    והחבר כן. אבל עם ההוא היה לי מעניין תמיד
    תמיד התלהבתי
    למרות שלא אהבתי את איך שאני חיה והרגשתי רע בגללו.אבל זו הייתה אהבה שחשבתי שתהיה לתמיד
    ולפעמים אני מתגעגעת לביחד הטוב
    ומה שיש עפ הנוכחי לא משתווה וכמו שכתבתי חסר

    אנחנו באמצע שנות ה20

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבוך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 2 קשרים שונים וההשפעה עלינו

    עדי בדיחי
    13/05/2014

    שלום קרן,

    תיארת שני מצבים-
    האחד, קשר עם בחור "מיתולוגי", קשר עם ריגושים והרפתקאות (גם ריבים וסערות גורמים לריגושים ולחוסר שיגרה במערכת יחסים, ויכולים "להצית" את האהבה כל פעם מחדש). קשר בו לא באמת מצאת את עצמך, אך נשארת לאור העינין הרב שהיה לך בבחור ובקשר. בסופו של דבר החלטת לעשות מעשה חכם ולא להמשיך את הקשר, ולו רק מהסיבה ש"רע לי איתו" כפי שכתבת. זה מספיק טוב וחזק כדי לעזוב קשר.

    השני, קשר עם בחור משעמם יותר, שגרתי, אך שרואה אותך ורק אותך בראש סדר העדיפויות שלו. אין לכם הרבה תחומי עינין משותפים והוא מכניס אותך כנראה לשיגרה שאינה מעניינת אותך מספיק, מה שגורם לך לחשוב על הקיצוניות השניה- איך זה היה לחיות עם האקס וכל פעם להתרגש ולסעור שוב ושוב.

    הרבה פעמים מה שעושה לנו ריגוש הוא המשהו הפחות טוב עבורנו.. כפי שלמדת מהאקס. הרבה פעמים תשוקה ועינין לא מספיקים כדי להחזיק מערכת יחסים, למרות שקיימת גם אהבה. בזוגיות חשוב האיזון בין שני בני הזוג, ורצוי שהאחד יאזן את השני. עם זאת, גם קשר משעמם וחסר עינין הוא לא אידיאלי כנראה.

    1. יהיה כדאי לבדוק האם אפשר להכניס עינין לקשר הנוכחי, להיפגש יותר, לבלות יותר, להציע מפגשים פחות שגרתיים, לנסות להיפגש בקבוצה של אנשים ובכך לאתגר את עצמך בעוד מערכות יחסים. בלי קשר לפתח חברויות מחוץ לזוגיות ולצאת עם חברות.

    2. וכמובן- לדבר איתו על מה שאת מרגישה. הוא צריך לדעת מה עובר עלייך ואם את מאוד חשובה לו, וכך זה נראה, יש גם סיכוי שהוא ישתדל ויבוא לקראתך.

    3. לנסות לזכור את הקיצוניות השניה, עם האקס, ולנסות להזכיר לעצמך מה היה שם כ"כ לא טוב, שברחת ממנו.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו