נישואים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • נישואים
    ליאת
    21/05/2014

    שלום,
    אני נשואה כמעט כבר שלוש שנים בעלי עדיין לא רוצה
    ילדים... אנחנו בני 29 שנינו.
    הבעיה שלי היא שהוא במקום לחסוך לחיים המשותפים ולעתיד
    שלנו הוא מעדיף לטייל לאכול בחוץ (היום קצת פחות)
    אבל עכשיו יש לו בקשה חדשה שהוא רוצה לטוס עם חבר לחו״ל
    אומנם 3 ימים אבל הוא רוצה לטייל עם חבר מהעבודה..
    בעלי עובד תעופה ויש לו אפשרות לטיסות מוזלות אז
    הוא מרשה לעצמו..
    השאלה שלי מה את חושבת על זה שהוא רוצה לטוס
    עם חבר לטייל בחול? למה לא איתי? האם זה בסדר
    שהוא הולך בלעדיי? מה את חושבת על כך ומה את מציעה לי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נישואים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נישואים

    ליאת
    21/05/2014

    תודה מראש :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המרחב הזוגי והמרחב האישי בנישואין

    טלי צרקינסקי
    21/05/2014

    ליאת שלום,

    תראי, אני הייתי לוקחת את שאלתך יותר לכיוון כללי ולא ספציפית לכיוון הנסיעה הנוכחית.

    האם את מרגישה בקשר שאת ובעלך מבלים זמן איכות ביחד? האם אתם יוצאים? האם אתם משתפים אחד את השנייה בדברים? האם את מרגישה שהוא חבר ועומד לצדך? האם יש הדדיות?

    אם יש התקיימות כזו בקשר, אז הנסיעה לא מעידה על משהו חסר בזוגיות וזה בסדר לפרגן לו.

    בקשר זוגי, יש את ההתקיימות של המרחב הזוגי (אתם) ואת ההתקיימות של כל אחד מבני הזוג (מה שכולל את המרחב של השהות של כל אחד עם תחביביו, חבריו וכו'..) מה שמאד חשוב להתפתחות כל אחד, שמשם אפשר גם להביא חוויות אל תוך הזוגיות מבלי לפגוע במרחב הזוגי.

    אם את מרגישה שהמרחבים הללו קיימים זה בסדר.

    אם חשוב לך לנסוע אתו גם, אפשרי ורצוי לשוחח אתו שגם את היית רוצה לנסוע אתו לחו"ל.

    לגבי נושאים כמו ילדים, חסכונות ועוד.. גם להם יש מקום בתקשורת הזוגית שלכם, מה אתם מרגישים, מה שניכם חווים, זה חלק ממכלול הזוגיות שלכם והאפשרות שלכם לשוחח על דברים ולעיתים כל צד מבשיל בזמנו. השאלה כמובן עד כמה יש פערים ועד כמה ניתן ללכת האחד לקראת השני.

    אני ממליצה לשוחח גלויות על הכל ואם את מרגישה שסה"כ יש הדדיות בקשר, לפרגן לבן זוגך את הנסיעה.

    מאחלת לכם הרבה הצלחה המשך הדרך,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נישואים

    ליאת
    21/05/2014

    קודם כל תודה על התייחסותך,
    הקלת עליי שאמת לפרגן לו לנסוע כי גם הוא מפרגן..
    אני הייתי איתו בחול כבר מספר פעמים אבל מתחשק
    לו לנסוע לבד.. עם חבר...
    אנחנו מכירים מגיל קטן ויצאנו תקופה ארוכה לפני שהתחתנו
    אנחנו נשואים כבר 3 שנים אבל מכירים כבר 10 שנים.
    אז כן אנחנו מספרים אחד לשני על מה שקורה בנינו ביום יום
    אבל לפעמים הוא לא דואג לספר הכל ( פרטים קטנים)
    כמו למשל היום הייתי בעבודה אז התקשרתי אליו וגליתי שהלך לים עם אחד
    החברים שלו.. והוא לא אמר לי לפני שהוא הולך..
    בכל אופן זה מרגיע אותי לשמוע מימך שזה בסדר שהוא
    נוסע.. כי זה פעם ראשונה שהוא הולך בלעדיי לחול מספר ימים
    ועם חבר.. אני פשוט לא רוצה שזה יהפוך להרגל ויתחיל
    לנסוע כל פעם כי למרות שאנחנו מכירים הרבה זמן וכן חברים טובים
    עדיין מפריע לי שהוא נוסע ומשאיר אותי כאן לבד..
    תודה בכל אופן :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממשיכה בתגובה

    טלי צרקינסקי
    22/05/2014

    ליאת שלום,

    זכרי שכל דבר יכול להיות מדובר בקשר אם הוא מציק.

    זה עדיין לא הפך להרגל ולא בטוח שזה הכיוון.... את יכולה גם למצוא לעצמך את הזמן, התחביבים החברות שלך, בוודאי בלי שיפגע גם במקום הזוגי שלכם.

    זה "גם וגם".

    ואם בקשר אתם באופן הדדי תשמרו את זה ותדברו על הצרכים שלכם בזוגיות, על מה שחשוב לכם שיהיה בה ומחוץ אליה, מבחינת שמירת קשר עם חברים, אולי לצאת לפעמים עם זוגות, תחביבים ועיסוקים של כל אחד/אחת, אשריכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המרחב הזוגי והמרחב האישי בנישואין

    טלי צרקינסקי
    21/05/2014

    ליאת שלום,

    תראי, אני הייתי לוקחת את שאלתך יותר לכיוון כללי ולא ספציפית לכיוון הנסיעה הנוכחית.

    האם את מרגישה בקשר שאת ובעלך מבלים זמן איכות ביחד? האם אתם יוצאים? האם אתם משתפים אחד את השנייה בדברים? האם את מרגישה שהוא חבר ועומד לצדך? האם יש הדדיות?

    אם יש התקיימות כזו בקשר, אז הנסיעה לא מעידה על משהו חסר בזוגיות וזה בסדר לפרגן לו.

    בקשר זוגי, יש את ההתקיימות של המרחב הזוגי (אתם) ואת ההתקיימות של כל אחד מבני הזוג (מה שכולל את המרחב של השהות של כל אחד עם תחביביו, חבריו וכו'..) מה שמאד חשוב להתפתחות כל אחד, שמשם אפשר גם להביא חוויות אל תוך הזוגיות מבלי לפגוע במרחב הזוגי.

    אם את מרגישה שהמרחבים הללו קיימים זה בסדר.

    אם חשוב לך לנסוע אתו גם, אפשרי ורצוי לשוחח אתו שגם את היית רוצה לנסוע אתו לחו"ל.

    לגבי נושאים כמו ילדים, חסכונות ועוד.. גם להם יש מקום בתקשורת הזוגית שלכם, מה אתם מרגישים, מה שניכם חווים, זה חלק ממכלול הזוגיות שלכם והאפשרות שלכם לשוחח על דברים ולעיתים כל צד מבשיל בזמנו. השאלה כמובן עד כמה יש פערים ועד כמה ניתן ללכת האחד לקראת השני.

    אני ממליצה לשוחח גלויות על הכל ואם את מרגישה שסה"כ יש הדדיות בקשר, לפרגן לבן זוגך את הנסיעה.

    מאחלת לכם הרבה הצלחה המשך הדרך,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו