מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- נישואיםליאת21/05/2014
שלום,
אני נשואה כמעט כבר שלוש שנים בעלי עדיין לא רוצה
ילדים... אנחנו בני 29 שנינו.
הבעיה שלי היא שהוא במקום לחסוך לחיים המשותפים ולעתיד
שלנו הוא מעדיף לטייל לאכול בחוץ (היום קצת פחות)
אבל עכשיו יש לו בקשה חדשה שהוא רוצה לטוס עם חבר לחו״ל
אומנם 3 ימים אבל הוא רוצה לטייל עם חבר מהעבודה..
בעלי עובד תעופה ויש לו אפשרות לטיסות מוזלות אז
הוא מרשה לעצמו..
השאלה שלי מה את חושבת על זה שהוא רוצה לטוס
עם חבר לטייל בחול? למה לא איתי? האם זה בסדר
שהוא הולך בלעדיי? מה את חושבת על כך ומה את מציעה לי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נישואים
ליאת21/05/2014תודה מראש :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמרחב הזוגי והמרחב האישי בנישואין
טלי צרקינסקי21/05/2014ליאת שלום,
תראי, אני הייתי לוקחת את שאלתך יותר לכיוון כללי ולא ספציפית לכיוון הנסיעה הנוכחית.
האם את מרגישה בקשר שאת ובעלך מבלים זמן איכות ביחד? האם אתם יוצאים? האם אתם משתפים אחד את השנייה בדברים? האם את מרגישה שהוא חבר ועומד לצדך? האם יש הדדיות?
אם יש התקיימות כזו בקשר, אז הנסיעה לא מעידה על משהו חסר בזוגיות וזה בסדר לפרגן לו.
בקשר זוגי, יש את ההתקיימות של המרחב הזוגי (אתם) ואת ההתקיימות של כל אחד מבני הזוג (מה שכולל את המרחב של השהות של כל אחד עם תחביביו, חבריו וכו'..) מה שמאד חשוב להתפתחות כל אחד, שמשם אפשר גם להביא חוויות אל תוך הזוגיות מבלי לפגוע במרחב הזוגי.
אם את מרגישה שהמרחבים הללו קיימים זה בסדר.
אם חשוב לך לנסוע אתו גם, אפשרי ורצוי לשוחח אתו שגם את היית רוצה לנסוע אתו לחו"ל.
לגבי נושאים כמו ילדים, חסכונות ועוד.. גם להם יש מקום בתקשורת הזוגית שלכם, מה אתם מרגישים, מה שניכם חווים, זה חלק ממכלול הזוגיות שלכם והאפשרות שלכם לשוחח על דברים ולעיתים כל צד מבשיל בזמנו. השאלה כמובן עד כמה יש פערים ועד כמה ניתן ללכת האחד לקראת השני.
אני ממליצה לשוחח גלויות על הכל ואם את מרגישה שסה"כ יש הדדיות בקשר, לפרגן לבן זוגך את הנסיעה.
מאחלת לכם הרבה הצלחה המשך הדרך,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנישואים
ליאת21/05/2014קודם כל תודה על התייחסותך,
הקלת עליי שאמת לפרגן לו לנסוע כי גם הוא מפרגן..
אני הייתי איתו בחול כבר מספר פעמים אבל מתחשק
לו לנסוע לבד.. עם חבר...
אנחנו מכירים מגיל קטן ויצאנו תקופה ארוכה לפני שהתחתנו
אנחנו נשואים כבר 3 שנים אבל מכירים כבר 10 שנים.
אז כן אנחנו מספרים אחד לשני על מה שקורה בנינו ביום יום
אבל לפעמים הוא לא דואג לספר הכל ( פרטים קטנים)
כמו למשל היום הייתי בעבודה אז התקשרתי אליו וגליתי שהלך לים עם אחד
החברים שלו.. והוא לא אמר לי לפני שהוא הולך..
בכל אופן זה מרגיע אותי לשמוע מימך שזה בסדר שהוא
נוסע.. כי זה פעם ראשונה שהוא הולך בלעדיי לחול מספר ימים
ועם חבר.. אני פשוט לא רוצה שזה יהפוך להרגל ויתחיל
לנסוע כל פעם כי למרות שאנחנו מכירים הרבה זמן וכן חברים טובים
עדיין מפריע לי שהוא נוסע ומשאיר אותי כאן לבד..
תודה בכל אופן :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממשיכה בתגובה
טלי צרקינסקי22/05/2014ליאת שלום,
זכרי שכל דבר יכול להיות מדובר בקשר אם הוא מציק.
זה עדיין לא הפך להרגל ולא בטוח שזה הכיוון.... את יכולה גם למצוא לעצמך את הזמן, התחביבים החברות שלך, בוודאי בלי שיפגע גם במקום הזוגי שלכם.
זה "גם וגם".
ואם בקשר אתם באופן הדדי תשמרו את זה ותדברו על הצרכים שלכם בזוגיות, על מה שחשוב לכם שיהיה בה ומחוץ אליה, מבחינת שמירת קשר עם חברים, אולי לצאת לפעמים עם זוגות, תחביבים ועיסוקים של כל אחד/אחת, אשריכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמרחב הזוגי והמרחב האישי בנישואין
טלי צרקינסקי21/05/2014ליאת שלום,
תראי, אני הייתי לוקחת את שאלתך יותר לכיוון כללי ולא ספציפית לכיוון הנסיעה הנוכחית.
האם את מרגישה בקשר שאת ובעלך מבלים זמן איכות ביחד? האם אתם יוצאים? האם אתם משתפים אחד את השנייה בדברים? האם את מרגישה שהוא חבר ועומד לצדך? האם יש הדדיות?
אם יש התקיימות כזו בקשר, אז הנסיעה לא מעידה על משהו חסר בזוגיות וזה בסדר לפרגן לו.
בקשר זוגי, יש את ההתקיימות של המרחב הזוגי (אתם) ואת ההתקיימות של כל אחד מבני הזוג (מה שכולל את המרחב של השהות של כל אחד עם תחביביו, חבריו וכו'..) מה שמאד חשוב להתפתחות כל אחד, שמשם אפשר גם להביא חוויות אל תוך הזוגיות מבלי לפגוע במרחב הזוגי.
אם את מרגישה שהמרחבים הללו קיימים זה בסדר.
אם חשוב לך לנסוע אתו גם, אפשרי ורצוי לשוחח אתו שגם את היית רוצה לנסוע אתו לחו"ל.
לגבי נושאים כמו ילדים, חסכונות ועוד.. גם להם יש מקום בתקשורת הזוגית שלכם, מה אתם מרגישים, מה שניכם חווים, זה חלק ממכלול הזוגיות שלכם והאפשרות שלכם לשוחח על דברים ולעיתים כל צד מבשיל בזמנו. השאלה כמובן עד כמה יש פערים ועד כמה ניתן ללכת האחד לקראת השני.
אני ממליצה לשוחח גלויות על הכל ואם את מרגישה שסה"כ יש הדדיות בקשר, לפרגן לבן זוגך את הנסיעה.
מאחלת לכם הרבה הצלחה המשך הדרך,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

