סבלנות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • סבלנות
    נשואה
    25/05/2014

    שלום, אמא,נשואה בן גדול ועצמאי עדין לא נשוי בת בשירות וילד עולה לכיתה א'.
    מדוע אני אומרת לילד הקטן תגדל כבר תהיה בן 18 !!
    לא רוצה להעיר לו לדאוג לו לפחד עליו די.! גידלתי 2 גדולים להפליא הכי טובים שיש . אז למה אני אומרת כך ומרגישה הרי אני לא ממש תמיד מתכוונת באמת לכך ???.האם מותר לא לרצות בכלל להיות אמא .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סבלנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סבלנות

    נשואה
    25/05/2014

    אז איך מתגברים על אי סבלנות . לפעמים.כשממש בא לי שיהיה הנכד שלי ולא הילד שלי בא קצת עושה למענו והוא חוזר להוריו. אני מוכנה להיות קצת סבתא אבל הרבה חופשיה.יש לציין שאני אמא הכי טובה להם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עד שהוא יגדל..כמה אפשרויות

    עדי בדיחי
    25/05/2014

    שלום ישראלית,

    את מתארת מצב של שחיקה כתוצאה מהאימהות וכל מה שכרוך בה. אכן משרה לא קלה וטומנת בחובה, לצד רגשי האושר, גם רגעים מאוד לא קלים בהם את צריכה לשים לפני הצרכים של עצמך- את הצרכים של ילדייך.

    אני מניחה שלפער הגילאים של הילדים יש משמעות. כלומר יש לך כבר ילדים שהם בגירים לכל דבר, ילדים שבמונחים של פעם, או אפילו של היום- יכולים כבר בעצמם לנהל בית ואולי אף להקים משפחה משל עצמם. אני מניחה שלגיל שלהם, ואולי גם לגיל שלך, יש כבר משמעויות כאלו ואחרות בעינייך, שיכולות להשפיע על התחושות שתיארת.

    הילד הקטן כמובן לא צריך "לסבול" כתוצאה ממה שאת מרגישה, רצוי שתמשיכי להיות סבלנית ותתני לו לחיות בקצב שלו, על אף רצונותייך העזים שיגדל כבר ויפוך לעצמאי בפני עצמו.. זה יקרה מתישהו. אני כן יכולה לנסות להציע לך לחשוב על פתרונות אחרים, כמו למשל- לקחת בייביסיטר, נערה, שתיקח אותו לפעילויות, חוגים, משחקים, לפעמיים-שלוש בשבוע, בעוד לך יהיה את הזמן שלך לעצמך. כמובן לשדך אותו לחברים ולפעילויות חברתיות.

    במקביל, חשבי על דרכים להתקרב אליו ולנסות למצוא עניינים משותפים לכם. ילד בגיל זה הוא כבר מבין וניתן לעשות איתו הרבה דברים- יצירה, סרט ביחד, חוף ים, פיקניק.. כל מיני חוויות שיכולות לעשות גם לך טוב. כמובן אם תצרפי חברה זה יכול לעזור אף יותר.

    מקוה שעזרתי ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו