יחסים בתקשורת מינימלית

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • יחסים בתקשורת מינימלית
    נשואה
    27/05/2014

    שלום,לרגע חשבתי על זה שאני צריכה לשאול את הפורום.
    נשואים 26 שנה 3 ילדים שנינו עובדים הכל רגיל תודה לאל.אבל...ביום יום אני הולכת לעבודה 9 שעות + זמן יציאה חזרה כ 12 שעות בחוץ .הוא עובד במתחם הבית בעסק
    פרטי עסק זעיר.מצהרי היום עד הערב.בשעות הבוקר הוא שולח את הילד לגן.בטיפול חפיף כמו שראוי לגברים. (לא אחראי לסביבה הקרובה)והכי חשבו כמה שפחות.ועוד יותר ראוי לציון הכל"חפיף" וזורם.לאחר מכן הוא חופשי לעצמו נוסע חוזר קונה ושוב נוסע חוזר קונה.ולא לשכוח כל סביבת המגורים בבלגן מתמיד בגדים זרוקים שירותים לא נקיים
    אשפה לא זרוקה אי סדר מופתי בכל.הוא אינו מעדכן אותי בפועלו בדברים המשותפים לפחות. עינייני העסק/עניינים לדוגמא:נוסע עם אחיו לאן שרוצה נוסע לאבא שלו נוסע לקניות ברחבי הארץ ועוד חופש דוגמאות אין סוף. אין כמובן ברצוי לעקוב אחריו אבל דברים שקשורים לי ולו או לילדים אין מענה אין סיפור ועד שאני מגיעה הביתה או שנודע לי כדרך אגב על נושאים מסוימים או בכלל לו או לאחר ימים.אם בכלל. לפעמים אני מתעלמת וברובם אוכלת את עצמי. "כי אין עם מי לדבר" אני מגיעה הביתה ו"מתקנת" את הסביבה הנראית סדר ניקיון טיפול בילד בן 7(השניים האחרים גדולים להפליא).
    וכמובן לא לשכוח כשאני מגיע בסביבות אחרהצריים אין על מה לדבר הוא בעסק הוא עסוק
    הוא בשביל האנשים הוא בשלו מוזנח חסר סדר וזורק (הכוונה - אני הגבר דואג רץ עובד ולא משחק קלפי לא מעשן סמים כמו שתמיד הוא אומר לכל דבר שאני מדברת עליו)עינייני כסף סביר לא יותר מזה.
    כאשר כבר דיברתי בטוב תשובתו קצרה לאקונית ובהמך "עזבי" טוב מה את רוצה וכך אין התקדמות לתיקון למעשה למראה בית טוב לכולם ה"כל באלגן" יוצא מכך שאני כמעט ולא סומכת עליו לא ממש רוצה ממנו יותר מידי רק במינימום אבל נאכל מבפנים לא זה לא מסתדר. למרות שאני מבקשת בצורה יפה מבינה להפליא שותקת או אומרת כשאני "מתקררת" ואומרת לעצמי טוב מה את רוצה.
    אז כך השאלה:האם מותר לאישה להגיד שהיא לא מסכימה לכזאת צורת חיים .מבלי לפגוע בצדדים האם מותר להעמיד אוליטמטום או לעמוד על שלי בצורה שאינה משתמעת ללא לפגוע בו.האם מתאים ייעוץ משפטי ץ כיצד נכון להגיב זה משפיע על כל רבדי היום יום .אוכל חשק רצון עשיה כסף מראה חיצוני דאגה ועוד... שאולי נחשבים לוקסוס לעומת אלה שאינם בקו הבריאות ואנחנו צריכים פשוט לשתוק והרבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחסים בתקשורת מינימלית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר המלצות

    טלי צרקינסקי
    27/05/2014

    נשואה שלום,

    אני קוראת שאת צוברת תסכול על דברים שעולים בהתנהלות של הבית ובקשר שלכם.

    שאלת האם מותר לך לומר "עד כאן" בהחלט כן, מותר ורצוי לדבר על מה שקשה, כי אם לא, התסכולים יצטברו יותר וזה בוודאי לא בריא לא לך, לא לקשר הזוגי, לא לילדים ולא להתנהלות הטובה של הבית.

    מתיאורך, את עובדת לא מעט שעות ומתניידת בחוץ הרבה זמן.
    לבעלך כנראה פנאי וגמישות מבחינת העסק שלו להתנהלות בתוך הבית, בין אם זה עבודות בתוך הבית ובין אם זה עם הילדים או צרכים שלו (נסיעות וכו'..)
    האן מפריע לך באופן כללי סוג העבודה שלו?

    אני חושבת שכדאי לכם לשוחח על הדברים ולעשות מעין "סדר" חדש במערכת, חלוקת תפקידים.

    נסי לשוחח אתו, אבל לא בזמן שאינו פנוי להקשיב, המטרה כאן היא לא להשיג ממנו תשובה לאקונית, כפי שאת מתארת. אלא באמת לתאר את מה שחשוב לך ומה שאת מרגישה וכן לשאול אותו מה חשוב לו ומה הוא מרגיש (שיחה שיש בה הדדיות היא יותר מזמינה להקשבה)

    אמרי לו שאת מבינה שיש לו את העסק ומכורח הנסיבות הוא יותר בבית, נוצר מצב כזה וכזה, חשוב לך ואת מאמינה שבאיזשהו מקום גם לו, שהמצב בבית יהיה יותר מאורגן.

    תנסו לחשוב ביחד על כמה מוקדים:

    האם אתם זקוקים לעזרה בניהול משק הבית? (=.עזרה בניקיון)

    האם יש דברים שבעלך מוכן לבחור ולקחת על עצמו את האחריות מתוך בחירה

    האם יש קשיים ששניכם יכולים לשוחח עליהם ולחשוב איך ניתן לפתור אותם.

    איך אתם בכלל מתקשרים ביניכם? מפגינים רגשות? משתים אחד את השני?
    לעיתים עם השנים הדברים המובנים כביכול, יכולים ללכת לאיבוד...

    האם יש לכם זמן איכות זוגי בכל מה שאת מתארת? הם קורה שאתם יוצאים? רק
    שניכם לאיזה בית קפה או סרט או כל דבר שחשוב לכם? זה גם חשוב לשמור על הקשר שלכם.

    חשבי על כל הדברים ואני מקווה שתצליחו בהמשך

    בברכה,




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו