מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- לא מאמין!!!!!נבי24/06/2014
שלום רב אני 30 וארוסתי בת 26 ביום שישי האחרון ישבנו ביחד במסעדה ושאלתי אותה מה היא חושבת על הקשר שלנו חשוב לי לציין שהשקעתי בה עשרות אלפי שקלים באות יום היא סיפרה לי שהיא לא כול כך מרוצה מהטבעת כי היא לא ממש מושקעת והיא לא זהב או יהלום והיא מתקלפת ושהיא מצפה שאני יקנה לה שרשראות ויהלומים ועוד היא אמרה שאתה קונה לי שרשראות וכול מיני דברים אחרים אני לא מתלוננת שזה לא זהב...אבל תדע שאני בנישאוין ירצה מידי פעם תכשיטים לא כול הזמן אבל מידי פעם ....עד כאן הדברים שלה....עד עכשיו חשבתי שהיא מעריכה אותי אבל מסתבר לי שאני בכלל לא בכיוון ושהיא עד עכשיו ציפתה ליותר הסברתי לה שמעכשיו אין לא מתנות ולא כלום ועם את רוצה חפשי לך מישהוא עשיר אני חיי בצניעות לא תכשטים ולא כלום חשוב לציין שהבאתי לה הרבה מתנות ומצבי לא היה הכי טוב אפילו הלכתי עם נעליים קרועות בשביל להביא לה מתנות...הסעתי אותה הרבה פעמים לביתה שנימצא במרחק שעה נסיעה ממני ....אחרי שכעסתי עליה על מה שהיא אמרה היא אמרה שהיא לא התווכנה וזה לא היא [היא שמה לב שאני בא להיפרד ממנה]ואז היא אמרה אני מוכנה לחיות בצניעות לא רוצה כלום לא יהלומים ולא תכשטים רק אותך ....איך אוכל להמשיך בקשר העם להאמין לה מה את מייעצת לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשר מורכב מהרבה מאד פרמטרים....
טלי צרקינסקי24/06/2014נבי שלום,
אתה שואל את עצמך עכשיו האם אתה נמצא בקשר שיש בו הערכה ואולי גם אלמנטים נוספים, לבד מהנושא החומרי..
ראשית אשאל מספר שאלות לחידוד:
כמה זמן אתם יוצאים?
איך היית מאפיין את הקשר? האם יש הדדיות בקשר? האם אתם יכולים לשתף אחד את השנייה בדברים? האם אתם מרגישים אכפתיות ודאגה האחד כלפי השנייה?
האם יש ביניכם חברות יפה? אהבה?
אינטימיות?
לגבי הנושא החומרי, זה לא שחור-לבן.
זה נכון שמחווה - מתנה הוא משהו שמראה שחשבת על בן הזוג, אך הדרך והביטוי ברמה של הכסף, לא חייב להיות יקר או לעלות אלפי או עשרות אלפי שקלים..
עצם המחשבה לקנות לה משהו נחמד, שהיא אוהבת וכו'.. היא הייחודיות, גם אם זה לא יהלום או זהב.
בתחושה שלי נבהלת מהמקום הזה שהיא רצתה ואז אמרת "אין בכלל מתנות".....
אז יש את האמצע.. מחוות קטנות שלא יגמרו לך לנזק כספי גדול או כזה שאתה לא יכול להרשות לעצמך.
נסה לחשוב על הנקודות שהעליתי, האם יש דברים שמחזיקים את הזוגיות ולנסות לשוחח אתה על רגשותיך... ושחשוב לך שהאהבה לא תהיה בגלל דברים גשמיים (זהב, יהלומים וכו'..) כי היא מורכבת מעבר... מהרבה מאד פרמטרים מאד חשובים...
מאחלת לכם הרבה הצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

