מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מה דעתכם על הסיטואציה?אנונימית26/06/2014
אני בת 24 וחבר שלי עוד מעט בן 29. אנחנו ביחד כבר 11 חודש עוד מעט ואנחנו גרים ביחד חצי שנה. אני רק אגיד שלפעמים הוא לא מכבד אותי.. יש מצבים שלמשל אני כועסת ובוכה ואולי גם מקצינה והוא אומר לי דברים כמו "תסתמי את הפה" ו"את דפוקה בראש"..... הערתי לו על זה כשזה קרה כמה פעמים אבל לא יודעת מה אעשה אם זה יקרה שוב.
הייצה סיטואציה לפני שבוע והייתי רוצה לשמוע את דעתכם.
היינו אצל המשפחה שלי ביום שישי, שתינו, שיחקנו פוקר, גם חבר של המשפחה היה יחד עם בת זוגתו. כשיצאנו משם הוא נהג די מפחיד לדעתי.. נסע מהר ולא זהיר, ביקשתי ממנו בצורה יפה שינהג קצת יותר לאט כי אני לחוצה (ונוסף לכל הייתי שתויה) לא התייחס והמשיך לנהוג ככה וממש נלחצתי ביקשתי ממנו שוב אחרת אני ארצה לרדת מהרכב כי אני ממש לא רגועה. אמר טוב והמשיך לנהוג מלחיץ. אמרתי לו דיי אני מבקשת ממך לנסוע יותר לאט או שאני יורדת אז הוא אמר לי טוב אז תרדי מהאוטו! היינו ברמזור, ירדתי מהרכב והרמזור בדיוק התחלף והוא שם גז ונסע. הרכב שהיה משמאלו ברמזור היה של החבר של המשפחה והוא קלט אז זה ולקח אותי הביתה וגם עלה איתי לבית לוודא שהכל בסדר. הלכתי לישון מזועזעת ולא דיברתי מילה. כשהתעוררנו דיברתי איתו על כך אך הוא לא מצא משהו לא תקין בהתנהגות ואמר "את ביקשת לרדת מה רצית שאעצור אותך בכוח" אמרתי לו שיכל פשוט לא לנסוע גם אם ירדתי מהאוטו. בקיצור שיחה ארוכה והוא לא התנצל ואמר שפשוט ראה שהחבר של המשפחה לקח אותי וכו'... העברתי את זה למרות שזה הדבר הכי מגעיל שאי פעם עשו לי. אתמול הייתי באירוע (שאגב ברגע האחרון הוא החליט שלא בא לו לבוא והלכתי בלעדיו). החבר של המשפחה היה שם עם בת זוגתו והוא התחיל לפתח שיחה על כך שהוא היה בהלם מהסיטואציה ושאם זו הייתה הבת שלו הוא היה יוצא אליו ונותן לו מכות. ושלא עושים דבר כזה ושהם שמעו את השיחה שלנו ברכב. אמר שלא מגיע לי יחס כזה ושזה דבר שאסור לעשות, שזה צריך להדליק אצלי נורה אדומה לגביו.. וכו'.... עכשיו אני מאוד מעורערת ומבולבלת. אני מספרת הכל לחבר שלי אז סיפרתי לו על השיחה הזו. הוא נתפס על זה ש"יפה לך לתת לאנשים לדבר עליי" "יפה לך לרכל עליי" ודברים כאלה חסרי משמעות. הוא עדיין לא מתנצל והוא עדיין חושב שזה היה תקין. מה אני אמורה לעשות לדעתכם???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה
מור26/06/2014את נמצאת עם תינוק מגודל ודפוק.לכן את צריכה לזרוק-או לעזוב אותו כמה שיותר מהר!!!!!
אלא אם כן את רוצה להפגע עוד יותר בעתיד.,גם נפשית וגם פיזית.
בהצלחה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין מה להתלבט.
עדי בדיחי26/06/2014שלום אנונימית,
אין מה להתלבט. בפירוש, בפירוש - להיפרד.
אני בד"כ לא חורצת גורלות אך כאן כל פעמוני האזהרה מדברים בעד עצמם, את נתונה לקשר עם אדם שהוא עצמו במצוקה, וכנראה מתקשה להבין מהי משמעות של קשר זוגי. לאורך כל מה שתיארת, כל סיטואציה, נראית כמעט כדמיונית וחסרת קשר לאהבה, להערכה או לכבוד.
מגיע לך הרבה יותר מזה.
עשי מה שצריך. בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

