מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ביתשלום24/07/2014
שלום,נשואים 26 שנה גרים בבית פרטי . ליד הבית נבנתה יח דיור שיהיה מקום
גם נבנה עסק זעיר פעיל במתחם חנית הבית. עכשיו עלה רעיון נוסף לבנות בית כנסת של חברוה שתגבשה וגדלה בבניה קלה בחצר הבית שיקביל לחלונות חדר השינה
ויציאה מהסלון לגינה מה שמתכנן בעל הבית שנראה קיר כמו שכן במקום נוף. סוג של נוף
האישה מסכימה עם הרעיון הרוחני ואין לה התנגדות לרעיון מסוג זה המגבש חבורה וחברים ואו אנשים נחמדים שרוצים שתהיה לה יחודיות ותפילה משלהם בית הכנסת ישמשרק לתפית סופש ולא יום חול ועד ישמש ללימוד לילי בימי הרגלים 3 בשנה.
וייתכן שעוד. קיר המקביל לבית ייבנה כפול למניעת רעשים.אבל!...האישה לא ממש מסכימה ל"נעול " את הבית מסביב גם חניה סגורה ואנשים ורעש ע ד שעות הערב המאוחר גם יחידת דיור המשמשת את בני הבית עם דימקיה משלה.ועכשיו בית הכנסת .
רעיון זה של בניה בחצר עלה מאחר ולא נמצא מקום אחר וכי המקום הקיים כרגע הוא בית שצריך להצפנות עבור הדיירים שהגיעו חזרה.ואין מקום או מבנה אחר למרות נסיונות וכך ייסגר"מועדון חברות המתפללים" הבעל מגנה את ההתנגדות ומפעיל לוחמה פסיכולוגית על האישה גם דרך אנשים אחרים "תיראי זה חסד זו הזדמנות לקנות את העולם הבא...זה יביא ברכה והצלחה ...זה ישנה את הבעל לטובה את תיראי ניסים ונפלאות מה גם שזה על שם הסבא הצדיק והחכם להפליא ז"ל על זה אין עוררין ואפילו גאווה על הסבא .אבל יש כאן אישה שעדין לא הגשימה שום דבר מהזוגיות ואו מהנאות החיים הגשמיים וא אפילו מימוש והעצמה של הרוחני אלה חיו את החיים וחיים תודה לאל בבריאות ובפרנסה תודה לאל על הכל . מה דעתכן האם האשה צריכה להסכים .
הבית עצמו צריך לעבור מעט שיפוץ צצבע פנים וחוץ דלתות ועודד קצת והבעל עלהדרך רוצה גם את בית הכנסת. נשמע הזוי קצת.לטעמי. לאור העובדה שהוא עושה ועשה תמיד מה שרצה . כמו שתמיד הוא טוען אני ואני ואני אבא טוב לא שותה לא מכה אני מחליט אני מוביל אתם לא מבינים כלום. מהחיים. הוא מפיץ את משפטיו כך. תיראי את עוד מעט בת 50 לא נשאר לך הרבה כדאי לך לעשות עכשיו בשביל הזיקנה. והבית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בית - תגובה
עדי בדיחי27/07/2014שלום,
לא מאוד ברור לי מה השאלה. אם זכרוני לא מטעה אותי כבר עניתי לך על סוגיה זו ונתתי מספר הצעות שנראו לי רלוונטיות.
הדבר הברור הוא שאתם זקוקים לגישור על מנת למצוא דרך לגשר על הפערים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לעדי
שלום27/07/2014עדי שלום, לפי תשובתך הקודמת לגישור או למימון תרומות. לא הספיקה מאחר וייתכן כי השאלה שלי לא הייתה מלאה. ולכן שוב שאלתי. שימי לב בשאלה זו סיפרתי כי יש מבנים ליד הבית יח דיור ועסק שגם כך יש פעילות המפריעה גם כך לניהול מערכת יחסים
זוגית הורית תקינה וציבור שמרגיש כמו מועדון ולפיכך האם יש מקום או זה מה שנשאר רק לבנות בית הכנסת ולהוסיף את המסיבה על הרוחניות ועל מועדון הקיים כבר בשבילי.
זו השאלה שלי . האם זה נורמלי להתייחס בכלל לבקשתו. לאחר שגם כך עשה מה שרצה בנה ולא שאל הקים ולא שאל חי ולא שואל האם שייבנה ולא נשאל?? אולי בכלל כדאי לנו רק לחתם ברבנות או בגישור שאנו פרודים חיים בייחד כלכלי אבל לא חיים ביחד אישי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
עדי בדיחי01/08/2014הי,
נראה כי כך או כך אינך מסכימה, מסיבות שונות, לבניית המקום. אם זאת תשובתך, אמרי לו אותה באופן מסודר עם כל הסיבות. אני אישית חושבת שיש לכך יתרונות רבים, לצד החסרונות, ויחד עם תקשורת והסכמים ברורים ניתן לגשר על כך.
שיהיה בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

