בעיות ביחסי מין

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות ביחסי מין
    דנה
    05/08/2014

    שלום,
    אני ובן זוגי נמצאים במערכת יחסים כבר 3 שנים. אני בת 24 והוא הגבר היחיד שהיתי אתו.
    כבר מעבר לשנה שיחסי המין שלנו מאוד נדירים, וגם כשהם קורים, זה כדי "להרגיע אותו".
    אני לא מרגישה שאי פעם נהניתי מיחסי מין אתו. בהתחלה שיערתי שזה משום שאני לא מנוסה ושעם הזמן ההנאה תגיע אך גם עכשיו לאחר 3 שנים חוסר ההנאה לא נפסק ואף התווסף אליו תסכול. תסכול ברמה כזו שלעתים עוברים חודשים מאז שקיימנו יחסי מין.
    המצב מתסכל אותי מאוד ואותו אף יותר. מידי פעם מתלקחים בינינו ריבים בנושא שמגיעים בעיקר מכיוונו, ואני מבינה את עמדתו לגמרי אך עדין מאוד קשה לי להשתחרר בפניו ולהיפתח.
    בזמן האחרון אני תוהה איך תהיה ההרגשה להיות עם גבר אחר. גבר עם איבר מין גדול יותר ובעל רצון להשקיע יותר מבן זוגי.
    אני כמובן לא אומרת לו את זה כדי לא לפגוע בו.
    מה עושים במצב כזה? האם זה אומר שאם הוא יהיה בן זוגי לכל החיים אלו הם חיי המין שמצפים לי?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות ביחסי מין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות ביחסי מין - תגובה

    טלי צרקינסקי
    06/08/2014

    דנה שלום,

    זה לא פשוט לחלוק חיים עם אדם שאת מרגישה שאין לך חשק מיני איתו כלל.
    יש כאן מספר שאלות לנסות לחדד את הדברים:

    איך היחסים הזוגיים שלכם לבד מנושא המיניות?

    ציינת שלעיתים אם יש מריבות קשה לך להשתחרר בפניו ולהיפתח.
    האם יתכן שזה משפיע על ההנאה והאינטימיות ביניכם? אולי.

    לעיתים בעיות בזוגיות וקושי לתקשר יכולים להיכנס גם לעניינים האינטימיים.
    אני לא מציינת שזה מה שקורה אצלכם, אך זוהי נקודה למחשבה.

    נקודה נוספת - האם את נהנית מהקרבה אליו? מעבר למין מלא לחיבוקים, נשיקות וכו'?

    נקודה נוספת, המערכת המינית של האישה שונה משל הגבר. אישה צריכה ללמוד מה עושה לה טוב ולהדריך את בן זוגה....אצל הגבר הדברים יותר אוטומטיים. פשוט בנויים אחרת. שווה לבחון אם את מכירה את עצמך ואת המיניות שלך.

    הסקרנות לגבי גבר אחר, המחשבות הללו טבעיות. לכולנו כבני אדם יש מרחב לחלום, לפנטז ועוד..

    את שואלת שאלה מאד משמעותית ואני מאמינה שאם עלית לפורום יתכן ואת מתלבטת אם יש פתרון לכך?

    האם אילו חיי המין שמצפים לך? לא.

    ראשית - אם יש על מה לעבוד אז אפשר להסתייע בסיוע אצל סקסולוג/ית אך בוודאי לא להשאיר את המצב שאת מתארת כך. כי את מתוסכלת, בן זוגך מתוסכל.. וזה משפיע על מערכת היחסים בינכם ושוב - על המיניות.

    לסיכום - יש כאן מס' דברים שצריכים לבחון - המיניות שלך והרגשתך, פתיחות במערכת היחסים ועוד..

    אם אין משיכה כלל וכלל וכלום לא יעזור (אם הקשר טוב אפשר לנסות לטפל, לבחון מה שורש המצב ועוד..) - אז באמת יש מקום לשקול את הקשר.

    אני מפנה אותך לאחר תשובתי לפורום שיכול לשפוך אור על עוד היבטים בנושא זה.

    אני מאחלת לך הרבה הצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    טלי צרקינסקי
    06/08/2014

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_מין_וסקסולוגיה' id=link]מין וסקסולוגיה[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו