לא טובה מספיק בשבילו

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • לא טובה מספיק בשבילו
    אלינור
    16/08/2014

    אני יוצאת עם אהבת חיי מזה שנתיים. אני אוהבת אותו באמת ומכל הלב. אני אוהבת גם את הטוב וגם את הרע שיש בו ואני לומדת לאהוב גם את הרגעים הקשים בזוגיות שלנו.
    אבל הוא לא מרגיש כמוני. הוא נוטר לי טינה כל הזמן. הוא מרגיש שהאישיות שלי מסרסת וקשה לו מידי. הוא מרגיש שאני לא מתכוונת להכאיב אבל אני פשוט עושה את זה. הוא אומר שהוא ממשיך כי הוא ״אוהב אותי״, אבל הוא שונא את האופי שלי וכל הזמן מבקש שאשתנה בשבילו. הוא חושב שאני מוגבלת רגשית ולא מסוגלת לתת באמת. כשהוא מתפוצץ הוא כל כך אכזרי, אבל בכל זאת בא לי לחבק אותו גם כשהוא צועק ומעליב.אני לא יכולה לראות אותו כואב, אבל זה לא ככה הפוך. הוא טוען שלא מגיעה לי חמלה כי אני לא יודעת להעניק אותה. אני לא מרגישה ככה.
    מה אני עושה לא טוב?
    האם להרפות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא טובה מספיק בשבילו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נראה לי שדילגתם עליי

    אלינור
    17/08/2014

    אשמח להתייחסות :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם זה אובייקטיבי?

    עדי בדיחי
    17/08/2014

    הי אלינור,

    מתנצלת על העיכוב במענה.

    נשמע שהיחסים והרגשות שלכם אינם ממש הדדיים. בעוד את מנסה יותר, הוא נשאר במקום של הרגל ופחות משתף פעולה. אני מניחה שדיברתם על הדברים וניסית להשתפר- נשמע שאת לא מהממהרים לעזוב ולחתוך זוגיות.

    מורכב מדי עבורי הסיפור של "לא מגיעה לך חמלה". יש אדם שלא מגיעה לו חמלה? אם יש דברים קונקרטיים שהוא מעלה ואת חשה שיש לך לאן לשאוף (למשל, ביקורתיות יתר שצריך לעבוד עליה, התנשאות, יצירת קונפליקטים שהם מיותרים, הקשבה, פירגון- מה בדיוק מפריע לו?) ואת יכולה לנסות לתקן- מה טוב ונסי לעשות זאת, זאת למידה. אבל אם מדובר בבור ללא תחתית, שככל שאת מנסה- היעד הולך ומתרחק והוא אינו מרוצה.. ואת חשה שעשית את כל ההשתדלות - אין מה להישאר איתו. החשש שלי הוא שאת תחושי יותר ויותר אשמה ותנברי איפה את לא בסדר ולאט לאט תהפכי לסוג של "קורבן".. ולדעתי צריך לעצור את זה.

    לסיכום, בררי האם יש בידייך אפשרויות להשתנות, אם את חשה שאכן צריך וזה נחוץ ויש בדבריו אמת. אם כן, עשי זאת ותני צ'אנס.

    אם את חשה שהוא מגזים, משפיל, מקטין, הופך אותך למשהו שאת לא- עצרי ותחתכי.

    בהצלחה רבה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על המענה

    אלינור
    17/08/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם זה אובייקטיבי?

    עדי בדיחי
    17/08/2014

    הי אלינור,

    מתנצלת על העיכוב במענה.

    נשמע שהיחסים והרגשות שלכם אינם ממש הדדיים. בעוד את מנסה יותר, הוא נשאר במקום של הרגל ופחות משתף פעולה. אני מניחה שדיברתם על הדברים וניסית להשתפר- נשמע שאת לא מהממהרים לעזוב ולחתוך זוגיות.

    מורכב מדי עבורי הסיפור של "לא מגיעה לך חמלה". יש אשם שלא מגיעה לו חמלה? אם יש דברים קונקרטיים שהוא מעלה ואת חשה שיש לך לאן לשאוף (למשל, ביקורתיות יתר שצריך לעבוד עליה, התנשאות, יצירת קונפליקטים שהם מיותרים, הקשבה, פירגון- מה בדיוק מפריע לו?) ואת יכולה לנסות לתקן- מה טוב ונסי לעשות זאת, זאת למידה. אבל אם מדובר בבור ללא תחתית, שככל שאת מנסה- היעד הולך ומתרחק והוא אינו מרוצה.. ואת חשה שעשית את כל ההשתדלות - אין מה להישאר איתו. החשש שלי הוא שאת תחושי יותר ויותר אשמה ותנברי איפה את לא בסדר ולאט לאט תהפכי לסוג של "קורבן".. ולדעתי צריך לעצור את זה.

    לסיכום, בררי האם יש בידייך אפשרויות להשתנות, אם את חשה שאכן צריך וזה נחוץ ויש בדבריו אמת. אם כן, עשי זאת ותני צ'אנס.

    אם את חשה שהוא מגזים, משפיל, מקטין, הופך אותך למשהו שאת לא- עצרי ותחתכי.

    בהצלחה רבה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו