גבר ביישן או לא מעוניין?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • גבר ביישן או לא מעוניין?
    קארין
    19/08/2014

    אני נמצאת בחתונה כשלקראת הסוף בחור מסתכל עליי כמה פעמים ונראה כאילו מחפש איכשהו לדבר איתי, היו כמה פעמים שפתאום היה די קרוב אליי אבל התרחק שוב או שאני התרחקתי. הוא נשאר עד הסוף, אולי נשאר בלי קשר אליי אבל היה נדמה לי שרוצה. אבל בתכלס יצאנו די באותו זמן ואם היה רוצה היה מחכה ומנסה בתכלס לדבר לא? הוא אומנם יכול לבקש דרך החתן ליצור איתי קשר אבל זה מוזר כי אם אכן לא היו לו "הביצים" לעשות זאת מה זה אומר עליו? ולמה לעזאזל זה קורה לי הרבה שעד שמישהו מוצא חן בעיני הוא לא עושה כלום או בכלל לא בעניין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גבר ביישן או לא מעוניין?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האחריות גם עלייך

    עדי בדיחי
    19/08/2014

    שלום קארין,

    אני לא יודעת להגיד לך למה לא עשה מעשה- יתכן ובאמת מאוד מתבייש או לא היה משוכנע שאת רוצה. יתכן וישתמש באמצעי ויבקש מהחתן את הפרטים שלך. ויתכן והוא הסתכל כי עניינת אותו אך הוא לא פנוי לקשר או שלא רוצה בקשר כרגע. הכל יתכן.

    יש הרבה פעמים שהצד השני ממאן לעשות צעד משמעותי, ואז מתפספס קשר. לפעמים אולי כדאי שאת זאת שתראי שאת מעוניינת, ברמיזה מסוימת, או דרך מישהו כדי להשיג מערכת יחסים. כלומר, האחריות גם עלייך כשאת מרגישה שיש מישהו שמתאים לך. אם נחכה לאחרים, נפספס את הרכבת...

    במקרה כמו בחתונה למשל- למה שלא תפני לחתן ותבקשי את הפרטים, או שתגידי לחתן שירמוז לאותו בחור שאת מעוניינת להכיר אותו? אני לא רואה בזה שום פסול ואף להפך.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו