עצה טובה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • עצה טובה
    יהל
    30/08/2014

    שלום,

    אני בת 28 נשואה כ-3 שנים וחצי ואם לילד בן שנתיים וחצי.
    לצערי הזוגיות שלי ושל בעלי לא במצב טוב בכלל למרות ניסיונות רבים לשפר,לתקן לדעתי זה אבוד מראש ואני כל הזמן חושבת איך לקום ולעשות את הצעד הזה של פירוק הזוגיות. מה שיותר מטריד אותי זה שאני מאוד רוצה להביא ממנו עוד ילד כי אני די חושבת על עצמי ועל הבן שלי אני לא באמת רוצה שהוא יגדל לבד ולא בא לי שיהיו לו רק אחים למחצה אם אי פעם לאחר הגירושין אחליט להקים שוב משפחה.
    אני יודעת שזו הרגשה קצת פסיכית אבלי אני מעדיפה להמשיך לחיות בזוגיות שהיא לא מושלמת להיכנס להריון ואחר כך אם דברים לא ישתנו לקום ולעזוב אבל לפחות יש לי שני ילדים מדהימים ואני לא יצטרך למהר להיכנס לזוגיות בשביל ילדים.
    זו תחושה אגואיסטית, בעלי מכיר את התחושות ודיי נפגע מזה אבל לא ממש לקח ברצינות.
    לא יודעת מה לעשות אשמח לעצה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצה טובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להביא ילד לזוגיות טובה

    טלי צרקינסקי
    31/08/2014

    יהל שלום,

    אני מבינה מדברייך שבעלך מודע לכך שרצונך להתגרש? או שמא אינו מודע?
    כתבת שהוא לא ממש לוקח ברצינות, מעיד שיש כאן שאלה לגבי התקשורת ביניכם? האם אתם משתפים במחשבות, רגשות? האם בעלך באמת מבין מה קורה לכם בזוגיות.

    יש כאן מספר היבטים:

    להביא ילד לזוגיות שאינה טובה היא רעיון לא טוב לכל צד שמעורב בדבר.
    כלפייך - לא פשוט לגדל לבד שני ילדים ועוד להיות בהיריון בזוגיות שאינה טובה, "לסחוב" את הזוגיות ולהיות אחרי לידה ואח"כ להתחיל להיכנס לפירוק הנישואין עם כל מה שמשתמע עם זה (רכוש, מזונות, משמורת עוד) תוך גידול שני ילדים. זה מאד קשה.

    הילד - מגיע לו להיוולד לזוגיות טובה

    בעלך - איך ירגיש אם לאחר הבאת ילד נוסף אתם מתגרשים? הבאת ילד משותף היא לקרקע משפחתית יציבה, הדדית וטובה שיכולה להכיל את צרכי הילד ברמת צרכים בסיסים וצרכים רגשיים.

    אני יכולה להבין את חששותייך מצעד של גירושין, חשש "האם אכיר בן זוג מתאים"? "מתי" ורצונך בילדים נוספים.

    את בחורה צעירה, הרבה אנשים נכנסים למערכת יחסים פרק ב' עם גרוש או רווק ומקימים בית ביחד אשר כולל את בנך ואם ייוולדו ילד/ים נוספים - גם אותם.
    מה שעדיף בצורה משמעותית בסיטואציה כזו היא שאת מביאה ילד אל זוגיות טובה
    ומה ששולי הוא נושא הגנטיקה שזה לא מאותו אב אך אחים אשר גדלים ביחד הם אחים לכל דבר ועניין מאשר אחים שהם מאותם הורים ולא גדלים ביחד.....

    חשבי על הדברים, אני חושבת שהרבה נובע מחששות מהעתיד, הייתי אפילו הולכת להתייעץ עם איש מקצוע לעבור את התהליך הזה ולא נשארת לבד עם הלבטים אם קשה לך.

    אם נסכם, ילד כדאי להביא למערכת זוגית בריאה, לא לאחת שעומדת להסתיים.

    מאחלת לך הרבה הצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו