חבר שלי נפרד ממני כי אני מלאה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חבר שלי נפרד ממני כי אני מלאה
    שני
    23/09/2014

    שלום
    היה לי חבר במשך 3 חודשים והמשכנו לצאת ללא הגדרה אבל עדיין מחוייבים
    אני לא רזה אבל גם לא שמנה שוקלת 82 וזה אחרי ירידה של 12 קילו
    הוא לא מפרגן והוא שלילי לגביי וכמה שאני מתאמצת ויורדת במשקל הוא רק לועג לי ולא תומך ומאמין בי
    הוא לא מעוניין לחזור כי אני מלאה ומבחינתו אני לא מתאמצת הוא נתן לי זמן מוגבל כדי לרזות בצורה דרסטית שתראה ואם לא אז זה נגמר
    ואני יודעת והוא תמיד אומר שהוא רוצה בחורה רזה.
    הוא טוען שהוא אוהב אבל זה מעל הכל והוא יכול למצוא מישהי רזה שהוא יאהב אותה.
    מה דעתכם עליו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא להיות עם בן זוג שלועג ולא מקבל

    טלי צרקינסקי
    24/09/2014

    שני שלום,

    את ראויה להערכה רבה על מאמצך והצלחתך בהפחתת 12 ק"ג.

    על כך צריך לפרגן לך ולא לזלזל בך.

    ביחסים זוגיים חשוב שתתקיים הדדיות ואהבה וכזו באה לידי ביטוי בדברים נוספים בקשר כמו כבוד, אכפתיות, התייחסות יפה אחד כלפי השני.

    אולטימטום, חוסר פרגון, שליליות לגבי מטרותייך ולעג, לא נכללים במה שציינתי כאן ועלולים להביא למצב ההפוך - חוסר שביעות רצון מעצמך ובעיות בקשר ביניכם.

    בוודאי שדרישה כמו לעשות דיאטה דראסטית עלולה לא רק לפגוע בבריאותך, אלא להשיג את המטרה ההפוכה - לגרום לעליה במשקל ואפילו יותר מנקודת ההתחלה...
    ירידה במשקל מומלץ לעשות כהקניית כלים לדרך חיים ומול תזונאית מומחית/קבוצה/הדרכה.

    המלצתי אליך היא להמשיך בתהליך שאת עושה יפה (כוונתי לכל שינוי שחשוב לך), תוך דגש על קבלה ואהבה עצמית, כי רק משם אפשר להצליח ולצמוח.

    לא משנה איפה את נמצאת, שינוי מגיע מקבלה עצמית ולא מ"הלקאה עצמית".

    את לא זקוקה לחבר שיציב לך תנאים, ילעג לך ויהיה שלילי לגבייך.

    הוא עזב? תני לו ללכת, יגיע בחור שיאהב ויעריך אותך, בדיוק כמו שאת.

    עצתי לך, תתמקדי בתהליכים שלך שיבנו אותך (פיזית, רגשית) והאמיני שאת ראויה לבן זוג שיאהב אותך ויפרגן לך. זה בן הזוג שראוי לך ואת לו ואתו כדאי להיות.

    דפוס כזה יכול היה להופיע, אם לא בנושא של משקל, בנושא אחר...

    שתהיה לך שנה טובה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו