שיתוף אישי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • שיתוף אישי
    ענת
    05/10/2014

    מאחר והייתי בסיטואציה זו פעמיים חשוב לי דעתכם. כשאני הייתי שקועה בשיחה עם חברתי באולם האירועים, לפתע הרגשתי כאילו מישהו מתנגש בי, כשהסתובבתי ראיתי את החבר של בעלי והיה מספיק מקום בסביבה, אמר לי שלום עם חיוך, אז שאלתי אותו: "מה נשמע"? הוא לא ענה השפיל מבט והיה שקוע בהתעסקות עם הפלאפון שלו. 1. מדוע לא ענה לי. 2. מדוע היה חייב כבר פעמיים להתנגש בי מאחור ופעם אחת לא היו אנשים בסביבה..?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיתוף אישי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר נקודות

    טלי צרקינסקי
    07/10/2014

    נשואה שלום,

    ניתן להתייחס לשני האירועים שציינת שהם קרו במקריות

    אך ממה שאת מעלה, את מביאה שאלה האם זה לא קרה במקריות אלא שיש כאן משהו מכוון, לכן אעלה בפניך מספר נקודות להתבוננות:

    כדאי לבחון עם עצמך איך מרגישה כלפי חבר של בעלך, מה הוא מעורר בך, איך הוא כאדם, כגבר, האם הוא נוטה לפלרטט, האם יש לך רגשות מכל סוג שהוא כלפיו, איך הקשר של בעלך אתו ותדירות המפגשים אתו. איך הקשר עם בעלך.

    האם מה שעשה החמיא לך או הפריע לך.

    חשוב לבחון את כל הדברים עם עצמך.

    אני בשלב הזה הייתי מציעה לך לא לעשות דבר, לבד מלבחון עם עצמך מה זה מעלה אצלך (שזה חשוב ויכול לסייע לך לנתח מצבים ולהבין דינמיקות אצלך).

    מדוע לא ענה? אין לדעת, יתכן והיה נבוך, יתכן ולא היה לו מה לומר, התשובות יכולות להיות רבות אך מה שחשוב כאן, הוא לא למה הוא לא ענה, אלא מה את מייחסת לכך שלא ענה.

    אני לוקחת לכאן שתי אפשרויות - האם יש לך רגשות כלפי בחור זה ולכן את מנסה לנתח התנהגותו, חשוב לך מה הוא חושב/מרגיש

    או - התנהגותו לא נעימה לך ולא היית רוצה שזה יקרה שוב.

    שוב מציעה לך כרגע להניח לדברים.

    במידה ותראי שיש התנהגויות כאילו שחוזרות על עצמן (אדם יכול גם "להתנגש" בכל מיני מצבים אחרים, לאו דווקא באופן שתיארת) אז אפשר לחשוב על להעיר אם זה מפריע לך ואם זה מעורר משהו אחר, לבחון מה קורה בקשר עם הבעל ולראות מה זה "מאיר" (כמו פנס)).

    כרגע הייתי לגמרי מניחה לזה.

    שתהיה לך שנה טובה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטלי תגובה

    ענת
    08/10/2014

    קראיתי בעיון כל מה שכתבת לי. תחילה תודה על התייחסותך. וברצוני לציין:
    א. אין לי רגשות כלפי הבר.
    ב. הוא נוהג לפלרטט כמעט עם כל אישה.
    ג. לדעתי, ההתנגשויות שלו הן מכוונות.
    ד. הרגשה של השפלה, זולה כי לפחות היה מבקש סליחה. לי מאד מפריע שלא התנצל. אני אם אתנגש בלי כונה עם מישהו, מייד אתנצל בפניו מטעמי נימוס.
    ה. לאחר מחשבה, החלטתי בניגוד לדעתך, באם יקרה שוב, לפנות אליו קצת בתקיפות ולא להתעלם מיזה, ולהוכיחו, שירגיש מבוכה ולהבאה, שיזהר.
    ו. שיתפתי את בעלי, הוא מאוכזב ממנו, וביקש ממני מאד להיות עירנית ולתפוש ממנו מרחק כשאני משוחחת עם חברות. בשלב זה הוא מעדיף לשמור על איפור כי זה נושא רגיש והוא חבר טוב שלו, אך במידה וזה ימשיך, הוא החליט להוכיחו בצורה עדינה ויהיה מה יהיה. בעלי, חיזק אותי ואני שמחה מאד ששיתפתי אותו.
    תודה וחג שמח גם לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוודאי להעיר אם משהו לא נעים לך

    טלי צרקינסקי
    08/10/2014

    נשואה שלום,

    עכשיו, כאשר את מציגה את התמונה המלאה של הדברים, אני בהחלט חושבת שהתנהלת נכון.

    כוונתי ב"להניח לדברים" הייתה כמובן לעתה, לא אם האירוע יחזור על עצמו, בוודאי שיש מקום לומר לו משהו על כך ולשים גבול.

    אם הוא אדם שנוטה לפלרטט, נראה שהאירועים שתיארת לא היו במקרה.

    בהחלט יש מקום אם בצורה כזו או אחרת אירוע כזה יחזור על עצמו, לומר לו באופן ישיר שזה לא נעים לך ושהוא לא יחזור על זה בשנית.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חי בסרט

    שלום
    16/10/2014

    תקשיבי נראה לי שפשוט אין לך מספיק צומי מבהלך אז את מדמיינת שאת חייה בסרט . הגיע הזמן שתתעוררי פרינססה עלאק חח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו