חוסר יציבות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר יציבות
    שירה
    29/10/2014

    איך זה שיום ככה ויום ככה. יש ימים שההצעות זורמות ואני כבר לא יודעת מה לעשות וחושבת איך אצא עם כולם ויש ימים שממש לבד לי. בסוף לא יוצא כלום עם אף אחד וחסר לי התשומי פתאום. וזה גם לא קורה הרבה שרוצים אותי כולם בבת אחת. חבל שזה לא נורמלי משהו יציב כזה לא מוגזם ולא ריק מדי. מישהו התחיל איתי ואמר שממש התלהב וכל זה ובפועל הפסיק לדבר איתי אז אני כבר לא יכולה להאמין באף אחד וזה עצוב שאף אחד לא באמת מעוניין או עף עליי, ושאני לא מספיקה להינות כשכן מתייחסים אליי הקשרות לא בטוחה כלל! והבטחון שלי בירידה. מה אני צריכה לעשות דברים כדי להיות יותר מעניינת?! מה נסגר עם להיות עצמי? ולא תמיד אני צפויה אז מה עוד כבר אפשר לעשות? Help

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר יציבות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר יציבות

    עדי בדיחי
    30/10/2014

    שלום שירה,

    נראה כי אי היציבות שאתה חשה משמעותית ובעלת משקל גם לגבי היחסים הבינאישיים. הרצון לתשומת לב מגיע ממקור מסוים ויהיה כדאי לברר מהו, מה עומד מאחוריו ולמה בדיוק את זקוקה.

    לאור תחושה כי את שרויה בבלבול והצפה של רגשות וחוסר אונים לגבי מצבך - כלומר את רוצה לדעת מה המסלול הנכון לעלות עליו ואיך לעשות זאת, יהיה כדאי לפנות ליעוץ בקופ"ח. יש דרך הכרטיס המולשם- כל קופה והשירות שלה - שיחות עם איש מקצוע, בד"כ פסיכולוגים קליניים, על מנת לבצע תהליך משותף יחד ולקבל הכוונה, וכמובן לא להיות עם כל זה לבד.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משונה

    הדר
    06/11/2014

    זה שאני מחוזרת בימים מסוימים ובימים אחרים מרגישה לבד מצריך טיפול? נשמע משונה. בכל מקרה האמת שמצד אחד רוצה זוגיות ומצד שני כשמתחילה להכיר מישהו וחושבת שאולי יש סיכוי שהוא יהיה "זה". זה מלחיץ אותי ממש כי אני מקווה לעשות את הבחירה הנכונה כשזה יקרה ולהרגיש שמיציתי את מה שיש בחוץ. יש דרך לעשות צ'ק אין לבד בצורה מסודרת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משונה -מחדדת את המענה

    עדי בדיחי
    07/11/2014

    שלום חלי,

    אשמח אם תוכלי לשוב לקרוא את הודעתי הראשונה. הפסקה הראשונה והשניה מתייחסות לסיבה מדוע להערכתי טיפול יכול לסייע לך. לא בגלל מה שקורה בפועל- החיזור והלבד. אלא בגלל מה שקורה מעבר לכך. לכל התנהלות שלנו יש סיבה. לא תמיד אנחנו יודעים מהי הסיבה לדפוסים חוזרים שמעכבים אותנו, הרבה פעמים, אם נדע מה הסיבה- נדע גם איך לטפל. כדי למצוא את הסיבות לדפוסים האלו, להערכתי יהיה צורך בליווי מסויים.

    "טיפול" אינו מילה גסה. להפך. זוהי מתנה שאת יכולה לפרגן לעצמך, כדי להתקדם, להרגיש את עצמך, להבין מה עובר עלייך, והחשוב הוא- לא להיות לבד. כשאני כותבת "טיפול" אני מתכוונת, בין היתר, לאימון אישי, לסדנאות, לשיחות, להכל. את תחליטי מה הכי נכון לך.

    את מסבירה יפה שכל הלופ הזה מאוד מלחיץ אותך. לאדם קשה "לטפל" בבעיותיו, אם הן חוזרות על עצמן בכל קשר וקשר. כלומר, יש דפוס מסוים במערכות יחסים ובתפיסה שלך "מהו קשר" שחשוב להתעכב עליו, כדי שבפעמים הבאות את לא תחושי כזאת החמצה, אלא תחושי שנשארת בקשר - והצלחת להתמיד בו.

    כפי שכתבתי, כדי לא להיות עם זה לבד, וחשוב שלא תחווי את ההחמצות האלו שוב ושוב- להערכתי יש צורך בליווי מסוים. את כמובן לא חייבת לקבל את ההמלצה הזאת, וחשוב שתעשי רק דברים שאת חשה איתם בטוב.

    בהצלחה רבה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו