בעייה עם בת הזוג

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בעייה עם בת הזוג
    סישר
    09/12/2014

    היי אני צריכה עצה ממוחה...
    אני ןבת זוגתי,יחד כשנה מעבר לפערים רבים מבחינת דת,לבוש ובעיות מסוימות במיטה שאיתן אני מתמודדת מולה כל יום במיוחד כשאנחנו גרות יחד לאחרונה האקסית שלה חזרה לחייה וגרמה לבת זוגתי לגעגועים עזים ואפילו חרדה לפרטיותה וכותבת דברי געגוע אלייה שאינני חשופה אליהם.
    לאחר חרדות מסוימות שמא הקשר ייגמר החלטתי לחפש אחר הכתבים וגיליתי מילים מאד פוגעןת כמו "חיכיתי שתחזרי לחיי, אני אוהבת אותך.לנצח כל דמעה שבכיתי עכשיו מובנת כשחזרת לחיי מתגעגעת לחיבוק לנשיקה ולמגע"
    דברים אלו מאד פגעו בי ואין אני אומרת דבר על כך לבת זוגתי שמא אפגע בזוגיות הרגישה שלנו
    אינני יודעת מה הלאה ומה לעשות ובכל פעם שאני מעלה את הנושר היא מעדיפה לברוח לעזוב הכל ולחזור לבית הוריינ מכיוון והיא פוגעת בי.. היא מודה שמתגעגעת אך מתכחשת לאהבה שיש ל לאקסית
    יש לנו כלכך הרבה בעיות מהמיניות ובמיטה ועד ויכוחים סתמיים ומטופשים...
    מרגישה אבודה ואשמח להכוונה
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעייה עם בת הזוג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר המלצות

    טלי צרקינסקי
    10/12/2014

    סישר שלום,

    ממה שאת מעלה יש ביניכם דפוסים לא בריאים בזוגיות.

    לחיות בתחושת חשש וחרדה שמא הקשר יסתיים ולהיות תחת איום שמא ה"אקסית" תיקח את מקומך, מבלי יכולת לשוחח על כך עם בת זוגתך, הוא מקום בעייתי.

    לא ברור מדוע ואיך אותה אקסית חזרה אל חייה אבל כנראה שהיא גם "מאירה" משהו שקורה לכן בקשר הזוגי (כפי שציינת: פערים רבים בנושאים שונים, בעיות במיטה).

    ומה שקורה הוא כשאתן מנסות לדבר יש בריחה שלה מלדבר אל התנהגות שלה את הקושי לדבר (דוגמת הבריחה להוריה) מה שמציג מצב שאתן לא מצליחות להגיע למעשה לדיאלוג בונה ביניכן, דבר שהוא חשוב לקשר זוגי שרוצים לאפשר בו צמיחה, התפתחות וגם התמודדות בעיתות משבר (ויש כאילו, בכל קשר זוגי ובכלל המעגל החיים).

    האפשרויות שהייתי מציעה לך.

    אם את רואה שיש חוטים מקשרים בקשר ושיש על מה לעבוד, הייתי ממליצה לכן לעבוד מול איש מקצוע אשר יעזור לכן לעבוד על הזוגיות, לראות מה מחבר ביניכן, מה מקשר, מה כן חיבר והיה לכם טוב בשנה הזאת ביחד וכן לעבוד על הדפוסים בתוך הקשר, על תקשורת בונה, על פתיחות ועוד. כמובן על המקומות בהן כל אחת מרגישה שיש קושי/פער/סוגיות במיטה ועוד. והאם ניתן לעבוד על הסוגיות האלו כך שהזוגיות שלכן תוכל להכיל אותן.

    תנאי למהלך כזה יהיה שאותה אקסית לא תרחף מעליכן.

    במידה ואינך רואה המשך לקשר, את יותר רוצה הכוונה לגבי פרידה. כבר "אגרת" יותר מידי דברים ואת מרגישה שאת רוצה קשר אחר, זה גם בסדר. זה לא קל להיפרד, אך יכול לבוא לך משהו מתאים יותר.
    במידה ובת הזוג רוצה יותר ויותר את הקשר עם האקסית, יש בהחלט מקום לחשוב להמשיך הלאה..

    אלו שתי אפשרויות והייתי מציעה לך קודם כל לחשוב עם עצמך מה רצונך ואח"כ לפתוח עם בת הזוג את הסוגיה הזוגית ולראות לאן ממשיכים לשם.

    אני מאחלת לך הרבה הצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו