מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- help!!!אירית15/12/2014
שלום. יש לי בעיה שאני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל אבל אנסה לתמצת. אני בת 25, רווקה ובלי חבר. אני נראית מצוין, מחזרים אחריי בכמויות ועדיין אני לבד. אני באמת לא מבינה מה הבעיה,זה לא שלא היו לי קשרים רציניים. היה לי חבר 3 שנים והיה עוד אחד שנה ומשהו אבל זה היה לפני כמה שנים ומאז אני לא מצליחה להחזיק קשר יותר מחודש. כבר 3 גברים ברצף שיצאתי איתם לדייט, שניים, שלושה ומשהו לא ברור קרה שפתאום גרם להם לנסיגה (ככה הרגשתי) ולכן חתכתי את זה כי קשה לע שפצאום מתרחקים ממני אז אני מעדיפה פשוט לחתוך. ברור לי שיש פה בעיה, כי בהתחלה רודפים אחריי בטירוף ומבטיחים הבטחות ועתיד ומה לא..ופתאום משהו קורה ויש ריחוק. וכשמתרחקים ממני אני מתרחקת פי עשר וכך הקשרים האחרונים נגמרו.... אספר לדוגמה על הבחור האחרון. הוא בן 28 ולומד איתי, הוא רדף אחריי הרבה זמן כי בהתחלה לא הייתי סגורה אם אני רוצה או לא ולאחר חצי שנה שבה היינו רק ידידים החלטתי לנסות את זה ויצאתי לדייט שהיה מדהיייים גם בעיניו ותמיד ידענו שיהיה לנו טוב ביחד אם רק ננסה ובאמת היה טוב אחרי הדייט הזה והיתה תחושה שהור עוד יותר רוצה אותי (אציין שרק התנשקנו ולא מעבר, הוא גם יודע שרני בחורה טובה שלא "משחררת" מהר) ואחרי כמה ימים קבענו לעוד דייט שבסוף לא יצא לפועל (לדעתי הוא סתם המציא תירוץ למרןת שהוא זה שהתעקש להפגש) וזהו...מאז הרגשתי נסיגה. הוא לא נעלם אבל לא היו יותר הודעות בוקר טוב ולא הודעות לילה טוב אלא סתם משהן כזה באמצע היום וגם לא דיבר יותר על להפגש והפסיק פתאום להחמיא (מה שהיה עושה תמיד לפני זה). השאלה שלי למה??? הור זה שהתעקש שנמשיך לצאת לדייטים ושבשבילי הוא מוכן לנסוע עד אלי (אנחנו גרים מעל שעה נסיעה) וכך בלן סיבה ה(שאני רואה) היתה נסיגה וכמו שציינתי בהתחלה, זו הפעם השלישית שזה חוזר על עצמו עם הגברים האחרונים שיצאתי איתם. למה????? :(
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפ
עדי בדיחי16/12/2014שלום,
את מזהה אכן משהו שחוזר על עצמו וכנראה יש לכך סיבה. אני לא יודעת לשים את האצבע במדויק כיוון שקצרה היריעה כאן בפורום להכיר אותך כ"כ טוב כדי לדעת מה היה שם, מצידך, שאולי - רק אולי - גרם להם לסגת. יתכן וזהו גם צירוף מקרים מוזר, אך בהצטרף לכך שאת מתארת שמס' שנים לא החזקת קשר לאורך זמן, יתכן וזהו באמת דפוס מסוים אצלך.
יכולות להיות לכך הרבה סיבות- חשש שהחלום לא יתממש, כלומר- יש איזו פנטזיה על קשר מושלם ואת חוששת להיפגע ולכן משדרת מסר של "אל תתקרבו". יתכן וזה בכלל קשור לקשרים קודמים שלך- בהם הדפוס הזה דווקא "עבד" על הצד השני, המחזר, שלא התייאש- וכך "קנה" את עולמך. יתכן ואת מנסה, אך בטוחה שיש משהו טוב יותר בחוץ, ולכן לא לגמרי נכנסת לקשר עמוק. הכל השערות. חשוב הוא להעביר מסר לצד השני, שגם אם הוא לא מחזר אך הקשר כן התחיל בטוב- חשוב להעביר מסר שאת מעוניינת, אם את מעוניינת. זה לא חייב להיות משהו חושף מדי אלא קריצה, רמיזה. גם הצד השני רוצה לדעת שאת רוצה בו. גברים בדומה לנשים גם רוצים לדעת שהצליחו להרשים, לכבוש יעד, וחשוב שגם הצד השני יתקשר על אותו "שדר". נסי לחשוב מה הצד השני מקבל.
לגבי הבחור הספציפי- יתכן וכבר שאמר לך את הסיבה שלא יכול להיפגש, את כבר הגבת בחוסר אמון או בהיסוס לגבי מה שהוא אומר, הוא חש בכך- וזהו. זה מספיק כדי שקשר כ"כ ראשוני לא ימשיך. אז כדי כן לתת צ'אנס בפעם הבאה - אל תוותרי. אם הצד השני גם יראה שאת מעט נלחמת - הוא יקבל ביטחון להמשיך הלאה. הרבה מאוד פעמים גברים לא אוהבים "קשות מדי להשגה", או משחקים של ריחוק וקירבה. לפעמים נדרשת כנות כבר בהתחלה וזה דווקא תופס טוב.
בהצלחה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

