לא מצליחה להתגבר על פרידה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • לא מצליחה להתגבר על פרידה
    עדי
    19/12/2014

    שלום.
    אני בת 22, לפני כחודשיים יצאתי מזוגיות של שנתיים.

    זה נגמר רע, הוא פשוט קם והלך. אמר לי שאנחנו לא מתאימים ויצא מהבית שלי. כשרציתי לדבר או להגיב הוא לא נתן לי.
    זו לא פעם ראשונה שהוא נפרד ממני- בפעם הקודמת הוא אמר לי שהוא פשוט לא אוהב אותי ואף פעם לא אהב אותי ושהוא היה איתי בגלל המראה שלי.
    כמובן שהוא חזר בו וחזרתי אליו בטיפשותי.
    היו עוד הרבה פרידות (את כולן הוא יזם) אבל זאת הכי ארוכה.
    חשוב לי לציין שממרחק הזמן אני מבינה שאני מתעבת את הבן אדם הזה על כל מי שהוא ועל כל ההשפלות שהוא העביר אותי, אבל אני פשוט לא מצליחה להתנתק מההשפלות האלה. זה כואב לי פיזית!
    חשבתי שעם הזמן זה ישתפר אבל כל יום יש לי פחות ופחות אנרגיות.
    כל גבר אחר שאני באה איתו במגע רק מזכיר לי את האקס וגורם לי להרגיש ריקנות מטורפת. כואב לי לדעת שאני יכולה להיות כמעט עם כל מי שבא לי אבל דווקא הוא לא רוצה אותי.
    שחכתי להוסיף שיום אחרי שהוא נפרד ממני בפעם האחרונה הוא כבר מצא מישהי לשכב איתה, באותו יום!
    אני לא יודעת מה לעשות עם התחושה הזאת שאני לא מספיק טובה לו?
    למה הוא עשה לי את זה? אני באמת לא חושבת שהוא יכול למצוא יותר טוב ממני..
    אני צריכה עזרה או עצה בבקשה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מצליחה להתגבר על פרידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה בקשר

    טלי צרקינסקי
    19/12/2014

    דנה שלום,

    את בחורה צעירה, יש תובנות שמגיעת אתם במסע של תהליכים במהלך החיים.

    מה שחווית, הן במערכת הזוגית והן בפרידה הן חוויות קשות אשר עלולות להשפיע על הדימוי העצמי והן כואבות והפגיעה שלך מאד מובנת. בפרט אחרי שנתיים ואחר מספר פרידות.

    ממה שאת מתארת התנהגות החבר היא מאד לא בוגרת ולא מכבדת אותך כאישה וכאדם.

    יש לך כרגע איזו "היאחזות" בנוגע אילו, כיוון שחווית איזו פגיעת אגו. מה פתאום הוא עזב? מה לא בסדר אצלי?

    דנה, לפעמים זו לא את, זה כנראה שלו. לא שלך.

    את לא אחראית על כל דבר שקורה ולא יכולה להיות אחראית על כל התנהגות של אנשים.

    על מה שאת כן יכולה להיות אחראית, זה על עצמך, על האמונה בעצמך, על להחזיר את האמון ביכולות שלך, בזה שאת ראויה, בלעבד ב"ע"' את הכאב שעברת ולהמשיך הלאה, בקצב שלך, מתוך מקום שלא משווה בחורים אחרים לאותו בחור, כי לא כולם מתנהגים ככה. יש בחורים שיכבדו ויאהבו אותך, לא רק בגלל מראה, אלא בגלל מכלול של דברים (=תכונות אופי שלך, דברים משותפים של שניכם ועוד ועוד..)

    זה שהחבר מיד מצא מישהי לשכב אתה כלל לא מעיד שהוא אוהב את האישה הזו.
    נראה שהוא גם צריך לעבור תהליך של התבגרות עם עצמו אם ירצה מערכת יחסית טובה ובונה.

    אך לא הייתי ממליצה לך כלל להתעכב על אדם שפגע בך מספר פעמים, שעזב בלי לתת לך את המקום לדבר. זה לא אדם שהיית יכולה להיות מאושרת אתו או בזוגיות טובה אתו לאורך זמן.

    העצה שאני רוצה לתת לך, היא לשקול לשוחח עם איש מקצוע סביב נושא הזוגיות על מנת שתאמיני שתוכלי למצוא לך זוגיות בדפוסים בריאים.

    הזוגיות שתיארת היא אינה בדפוס בריא ולא מגיע לך כזו.

    הפגיעה שלך הותירה בך כעסים שלא עובדו ואת מייסרת את עצמך על אדם שלא כדאי להשקיע בו את האנרגיה הזו (אני כותבת משהו רציונלי, אך חשוב לעבוד על המקום הרגשי).

    שיחות כאילו יכולות לעזור לך להבין דפוסים שהשאירו אותך בקשר ולהחזיר לך את האמון שיכול להיות אחר ומגיע שיהיה אחרת ואיך לנהל בעתיד קשרים שאופיים אחרים.

    זוהי כמובן המלצה ומתנה שאת יכולה להעניק לעצמך.
    .
    אני יכולה לענות לך הפוך על השאלות שהעלית כאן...

    את לא מספיק טובה לו? הוא לא מספיק טוב לך...
    למה הוא עשה לך את זה? הוא לא בוגר ובשל ויש לו עולם רגשי משלו שלא נדע את הכל
    האם יכול למצוא משהו טוב יותר ממך? שאלה שהייתי הופכת דווקא אליך - האם את יכולה למצוא מישהו יותר טוב ממנו.....

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו