לא מעניינת בעיני בעלי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • לא מעניינת בעיני בעלי
    א
    14/01/2015

    שלום!
    אני בת 34 + 2 קטנים. נשואה 7 שנים עם עליות ומורדות. עברנו טיפול זוגי לפני כשנה וחצי ואפשר להגיד שהכל בסדר ביננו כרגע. אבל יש משהו שמאוד מטריד אותי בזמן האחרון. אני מתחילה להרגיש שאני מכניינת את בעלי רק בתחום המיני. כל שיחה שאני מתחילה, תוך זמן קצר מובלת על ידו לאותו מקום מיני שכסר מתחיל לעצבן אותי. אז נכון שזה מאוד מחמיא שהוא נמשך אליי בטירוף ומרעיף עליי מלא חום ואהבה, אבל במה מתבטאת האהבה מעבר לאינטימיות? אני מודה שיש לי בעיהלהראות רגשות והוא הרבה יותר אוהב אותי ממה שאני אותו.
    איך אוכל מבלי לפגוע בו ולבקש ממנו לבטא בצורה שמקובלת עליי את אהבתו אליי?!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מעניינת בעיני בעלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממליצה על טיפול פרטני

    טלי צרקינסקי
    14/01/2015

    אודליה שלום,

    משיכתו אליך ורצונו במין אכן מחמיאים, אך את רוצה רבדים נוספים ואני מבינה זאת.

    את מביאה בתשובתך משאלה מאד חשובה וכנה ואת מביאה גם את הקושי שככל הנראה אם יטופל, קיים סיכוי שתצליחו להגיע לרבדים אינטימיים ביותר היבטים.

    האם שוחחת עם בעלך על רצונותייך ומה שחשוב לך בקשר?

    את מציינת שלבעלך קל יותר לבטא אהבה, רגשות ואת מרגישה שלך יותר קשה הביטוי הזה. יכול להיות שקושי זה בא לידי ביטוי בקשר ופחות מאפשר פתיחות וקירבה.

    ציינת גם "אני אוהבת פחות ממה שהוא אוהב אותי"

    אהבה אינה מדע מדויק אך את מעלה מצוקה.

    הייתי מציעה לך דווקא לפנות לטיפול פרטני במקרה זה.

    בטיפול פרטני תוכלי להרגיש חופשיה לשחרר את רגשותיך במקום בטוח, שהוא רק שלך ואחת ממטרות הטיפול יכולות לאפשר לך לבחון אילו דפוסים עולים מול בעלך או בכלל (אם הקושי לבטא רגשות בא בתחומים נוספים) אשר מהווים מחסום ואיך אפשר ללמוד לשחרר אותם. מה החשש שעולה, ללא שיפוטיות וללמוד להבין את עצמך ואת התהליכים שאת עוברת.

    זה יכול להיות מסע מעניין ולהביא אותך להתפתחויות מאד יפות הן בזוגיות ובכלל בתחומי חיים נוספים.

    חשוב לי מאד להדגיש שהמלצתי זו היא לא כי את "אשמה" במצב. ממש לא. אלא כי העלית נקודה שיכול להיות מעניין לעבוד עליה ואת יכולה לצאת נשכרת מאד.

    מאחלת לכם הרבה הצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו