מאוכזבת, פגועה ומבולבלת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מאוכזבת, פגועה ומבולבלת
    נעמי
    17/01/2015

    שלום, שמי נעמי,בת 33. אני ובעלי נשואים 6 שנים. יש לנו ילדה מתוקה בת שנתיים. ועכשיו אני בהיריון שני. מערכת היחסים שלי ושל בעלי רצופה עליות ומורדות. הרבה בגלל חוסר הבנה בינינו... אני מניחה שזה תמיד היה כך בינינו. אם להודות באמת, אנחנו ממש לא על אותו הגל מבחינה מינית. לא נמשכים אחד לשני, ללא תחומי עניין משותפים, ובמבט לאחור, אני לא בטוחה כל כך למה התחתנו. בגדול, היה לנו טוב ביחד אבל היום ברור לי כמה זה לא מספיק. אנחנו מתווכחים המון. אפשר להגיד שיותר רע מטוב. בעבר מש רציתי שנפנה לטיפול זוגי והוא לא רצה. עד שהוא כבר השתכנע, ועבר המון זמן עד שזה קרה, הרגשתי מותשת נפשית וכיום אני לא בטוחה שאני רוצה את זה בכלל. העניין הוא הילדים. מריב לריב וחוסר הסכמה בינינו, פתאום ברור לי שאם לא היו מעורבים ילדים, פשוט הייתי הולכת. אני מרגישה שאני חיה די לבד לצידו. לא מרגישה שיש לי פרטנר אמיתי לחיים. ואני ניסיתי ועדיין מנסה... אם זה לנסות להתקרב פיזית, ליזום יציאות משותפות, ארוחות מפנקות בבית ביחד.. אבל זה ממש לא שם. הוא מצידו מאשים אותי במצב בינינו. שאני לוקחת ללב, חופרת ולא משחררת. אני פשוט לא מבינה איך הוא אטום כל כך מבחינה ריגשית. לדעתי הוא כבר הפסיק לנסות שיהיה טוב בינינו. כל הזמן קורות בינינו סיטואציות שמבהירות לי כמה אנחנו לא מתאימים. אחרי כל מקרה כזה כשהכל נרגע אני מנסה להתחיל מהתחלה אבל אז עוד ריב מגיע וחוזר חלילה. חשוב לי לציין שאני באמת מרגישה שהוויכוחים והמריבות הם באמת בגלל חוסר התאמה בינינו. זה פשוט לא זה. אני חושבת על העתיד שלנו ביחד ונלחצת. לא מרגישה היום מאושרת. מה יהיה מחר???
    העניין הוא הילדים. חשבתי בעבר לפרק את החבילה אבל ביטלתי את זה. לא מסוגלת לחשוב על פגיעה בילדים, לא מסוגלת לחשוב על רגעים שהילדים לא יהיו איתי. לא בא בחשבון מבחינתי. אבל ממש!
    קשה לי מאוד. מרגישה ממש אבודה. טיפול זוגי ממש לא עומד על הפרק. אני כביכול יודעת את התשובה שזה פשוט המצב אבל נורא קשה לי להשלים עם זה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מאוכזבת, פגועה ומבולבלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממליצה על מטפל זוגי ומיני

    טלי צרקינסקי
    17/01/2015

    נעמי שלום,

    את מתארת מצב של מצוקה ממספר היבטים שקשורים לזוגיות:

    בעיות במשיכה שיתכן ויש צורך להגדיר אותן (=אתן המלצה בהמשך)

    קשיים בתקשורת ביניכם, מה שמביא לקושי והצפה רגשית ואולי שאלה, האם לגשת לכל זה, האם לטפל? האם יש טעם? האם אבדה התקווה?

    מכל מה שאת מעלה, לדעתי הדבר הכי מתאים לכם הוא פניה והתחלת תהליך אצל מטפל מיני שהוא גם מטפל זוגי.

    להשאיר את המצב כך, גם כאשר יש ילד שני בדרך וגם אילו לא היה, הוא חבל.
    ילד שני עשוי להגביר את המתח בבית אם הוא לא מטופל.

    יש אפשרות לחיות אחרת ויש אפשרות לגלות דברים אחרים על עצמכם, על כל אחד מכם בטיפול זוגי ומיני.

    טיפול זוגי יאפשר לכם ליצור קרקע להידברות, לחוסר שיפוטיות, ללמוד איך לגשת אחד לשנייה ולהסתדר, איך להתמודד עם קשיים ולשוחח עליהם, כמו כן על רגשות ועוד הרבה..

    טיפול מיני יעזור לכם להתקרב, לא רק יחסי מין מיד, אלא לרמה של אינטימיות,
    לחוות אחד את השני ברבדים השונים, לראות האם יש "מסיחים" אשר מוציאים מכם את החשק/המשיכה ועוד..(מטפל מיני מאבחן מה הקושי)

    כאשר מטפל זוגי ומיני יוכל לעזור לכם בכך.

    התנאי לתהליך כזה הוא כמובן הסכמה של שניכם ולדעתי כדאי לכם לשוחח על כך אם רצונכם לשפר את המצב.


    אני מאחלת לכם הרבה הצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו