מבולבלת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מבולבלת
    אנונימית
    18/01/2015

    היי
    אני בת 25 וארוסי גם. אנחנו 5 שנים ביחד עם הרבה עליות ומורדות.
    הוא בא ממשפחה די פרימיטית ולכן גם הוא כזה, דבר שגרם להרבה ריבים בינינו אבל תמיד הצלחנו להתגבר (בעיקר אני שלומדת להשלים עם זה).
    עכשיו אנחנו לפני חתונה והוא גורם לי להרגיש שמהרגע שנתחתן אין לי יותר את החיים שלי, אלא רק את שלנו.
    אני לא יודעת מה לעשות עם זה עכשיו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבולבלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להינשא רק כשאת מרגישה בטוחה

    טלי צרקינסקי
    18/01/2015

    מבולבלת שלום,

    הייתי ממליצה לך לא לעשות צעד כזה (להתחתן) בתחושה כזאת.

    אפילו להמשיך להיות בסטטוס "מאורסים" (שאמנם בסטטוס כזה אי אפשר להיות לתמיד כאשר הכוונה היא להתחתן..)


    האמירה "אין לי יותר את החיים שלי" אחרי החתונה היא אות מצוקה ממך וכדאי לבדוק אותה.

    האם שוחחת עם בן זוגך על כך? האם שוחחתם על איך את רואה את חייך? על אילו דברים את רואה עצמך מתפשרת, איפה הוא רואה עצמו מתפשר ואיפה את לא מוכנה להתפשר?

    נקודה חשובה מאד היא שבזוגיות/נישואין יש מקום למרחב הזוגי ומקום למרחב האישי של כל אחד מכם, הייתי משוחחת אתו עד כמה הוא רואה שיש מקום לזה.

    האם יש בו יכולת להכיל ולקבל לדברים שאת מעלה? האם הוא קשוב?

    איך את רואה את הזוגיות שלך, המשפחתיות שלך וגורמי לחץ נוספים שמתווספים בחיים עם נקודת הפתיחה היא בתחושה קשה כזו?

    אם חשוב לך לחיות בדרך אחרת, ממליצה לעשות צעד לפני החתונה.

    ניתן ללכת יחד לייעוץ זוגי, או לכי את לבד לייעוץ פרטני.


    מאחלת לך הרבה הצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי, תודה

    אנונימית
    18/01/2015

    שוחחנו על זה בעבר ותמיד היו לנו ריבים על הנושא הזה ועל נושאים אחרים שדומים.
    עמדתו היא שזה מי שהוא ואני צריכה לקבל את זה. הוא לא אוסר עלי לעשות דברים אבל אומר שזה לא מתאים בעיניו ושזה ישליך על הקשר שלנו.
    הוא לא רוצה ללכת לייעוץ זוגי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממשיכה בתגובה

    טלי צרקינסקי
    18/01/2015

    אנונימית שלום,

    מה שבן זוגך אומר לך, שאת חופשיה לעשות כרצונך אבל וה"אבל" הוא כאן גדול - זה ישליך על הקשר בינינו.. וכאן יש אלמנט שעלול לסגור אותך.

    חופש אמיתי לחלקים שאת רוצה בהם גם לצד זוגיות (חברות, תחביבים, כל מיני דברים) (אשר באה לצד זוגיות) היא עם פרגון, קבלה וללא תחושה של אשמה שיש השלכות למה שאת עושה.

    הצעתי אליך. דברי אתו על תחושותייך בכנות. אמרי לו איך את רואה ורוצה לחוות את הזוגיות. מה חשוב לך, מה הדברים החיוביים שאת רואה, עם זאת, שאת מאמינה שחשוב להיכנס לנישואין ממקום שיש דברים שפתורים אצלכם ואתם לא רבים עליהם (באשר לאותן תמות שחוזרות על עצמן).

    אם הוא לא מוכן ללכת לטיפול זוגי, פני לבד לשיחות פרטניות ובררי לך את הנושאים הללו, שם יהיה יותר קל להעלות הכל מאשר כאן בפורום.

    אני מאמינה שהמענה יהיה רחב ומקצועי יותר.

    תנסי להרחיב לך את "דרגות החופש" בהחלטה שלך ולהיכנס לנישואין ממקום של רצון לחיות בדפוסים שאת מאמינה בהם. אינני מתכוונת לציין שאין פשרות בזוגיות, אך תלוי באילו נושאים ועד היכן את מוכנה.

    חשוב מאד שתהיה ביניכם כנות ותשתפי אותו היכן יותר קשה לך והיכן אתם יכולים ללכת אחד לקראת השני ושזו לא בושה אלא דווקא חוזקה לקבל עזרה מקצועית בכל שלבי הזוגיות ומעגל החיים.


    בברכה,



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו