מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- לא יודעת מה לעשותענת24/01/2015
אני בת 22 והוא בן 26.
היינו ביחד בערך חצי שנה והקשר הופסק כי טען שקשה לו מאוד עם המרחק
מגורים שלנו וכי זה "מבאס" אותו שכל פגישה ופגישה צריכים לתכנן ואי אפשר להיות ספונטני. (אני מהמרכז הוא מהדרום)
אני מבינה לגמרי שקשה לנהל מערכת יחסים בצורה כזאת כשאנחנו נפגשים פעם בשבועיים
אבל למרות הכל אני רציתי להמשיך את הקשר עד שאוכל לעבור לגור קרוב אליו.
כרגע אני מתכננת שזה יקרה בחודשים הקרובים אך לצערי המציאות שלי לא מאפשרת לי לעזוב את הבית כלכך בקלות עקב בעיות כלכליות של ההורים.
למרות שהוא יודע שאני מתכננת לעבור הוא לא מוכן לחכות לי!
הקשר נגמר טוב, בהבנה ובלי מריבות. הוא הציע שנשאר ידידים והסכמתי.
עם הזמן הבנתי שקשה לי מאוד להישאר בידידות כי אני מאוהבת בו . מבחינתו אני ידידה לכל דבר. אז דיברנו והחלטתי שהדבר הנכון הוא לנתק את הקשר לחלוטין כי לא רואה את עצמי מנהלת ידידות עם בחור שיש לי רגשות מעבר ושכל יום אני יכולה לגלות שיש לו מערכת יחסים חדשה. הקשר נותק. שבועיים שלא ידעתי כלום והייתי מרוסקת.
עד שיום אחד הוא שולח לי הודעה שהוא מתגעגע ורצה לדעת מה שלומי ויצא שהתחלנו לדבר מחדש. הרגשות התחילו לצוץ אצלי וחשתי תקווה שאולי זה יסתדר.
תמיד הייתה לי את ההרגשה שהוא שומר אותי על אש קטנה ליתר ביטחון והוא לא ימצא מישהי בקרוב. מרגישה מנוצלת באיזה שהיא צורה.
הוא כותב לי מתי שמתחשק לו. לפעמים הוא עונה יבש ומראה ריחוק.
כך שהרגשתי מבולבלת מאוד. והחלטתי שוב לנתק את הקשר. ושוב היינו בלי קשר
ושוב הוא צץ עם הודעה ושוב אותו סיפור. אני נכנסת לאשליות ולא ברור לי למה הוא רוצה בכלל שנהיה בקשר.
אני לא יודעת מה לעשות???!!!! להפסיק לענות על ההודעות שלו? לקחת את זה בקלות? ולהמשיך בקשר ידידותי ??. אני מרגישה שהוא חושב על עצמו וכשאהיה לו את ההזדמנות הוא יתחיל מערכת יחסים חדשה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא להישאר בקשר מתסכל
טלי צרקינסקי25/01/2015ענת שלום,
בתחושה שלי, למרות שיש לעתים לבטים (ואת באמת סה"כ בן אדם וזה מובן), את יודעת לקרוא את המצב ואת מבינה שזה פוגע בך.
לא תמיד ניתן להעביר קשר שהיה רומנטי לידידות נטו או אפילו לקשר רומנטי לא מחייב.
כי הוא לא מספק את מה שהאדם השני רוצה וזה את "מכלול החבילה".
מובן לגמרי שקשר ידידותי אתו עשוי לגרום לך לעגמת נפש ממספר היבטים, את תתקשי להיפרד ממנו, זה עלול להפריע לך להכיר בחור חדש, הוא יכול להכיר בחורה חדשה, מה שיכול לגרום לך לתחושה לא נעימה ואת תישארי עם תחושה שאת לא מקבלת את המכלול שאת רוצה לקבל.
מה שאני ממליצה לך, במידה ואתם לא מצליחים להגיע לעמק השווה או לחשוב "מחוץ לקופסה" לגבי שימור הקשר או להיפגש גם אם אתם רחוקים ולנהל קשר אשר כולל את כל ההיבטים החבריים אך לא "חצי" קשר. לא להישאר מתוסכלת ואם הוא לא יכול לחכות, להמשיך הלאה ולא להישאר בחוויה של "און אנד אוף" ושהוא מחליט מתי אתם בקשר ומתי לא מה שלא מאפשר לך שליטה על חייך.
את יכולה בהחלט לומר לו בכנות שזו חווייתך ואת לא יכולה להתפשר על משהו שלא עושה לך טוב.
שאלה נוספת עד כמה הוא יכול להיות יצירתי (נניח פעם את תישארי אצלו ופעם הוא אצלך עד שיעברו החודשים הבאים)
במידה והוא לא יכול להתחייב לזה, המשיכי הלאה.
מאחלת לך הרבה הצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

