מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- לבגוד?רלי12/02/2015
היי אני בת 26 ובזוגיות כבר 3 שנים. אני כל כך מתלבטת אם להישאר איתו או לא. לא מרגישה כלום מצד שני המחשבה על פרידה ממנו אוכלת אותי. לאחרונה , במקרה פגשתי מישהו שממש מוצא חן בעיניי וגם אני בעיניו ונפגשנו רק באירועים חברתיים. היום הןא הזמין אותי לצאת ןאני לא יודעת מה לעשות. אני חושבת שזה מה שיגרום לי להבין מה אני רוצה מהזוגיות הנוכחית שלי. האם החלטתי שגוייה? :/ אני באמת לא יודעת מה לעשות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לבגוד? יש לכך השלכות
עדי בדיחי13/02/2015שלום רלי,
זוגיות של שלוש שנים היא לא עינין של מה בכך. יש פה מערכת יחסים שנבנתה לאורך הזמן, ובוודאי נשארת בתוכה מסיבות טובות וחשובות. יהיה כדאי לחשוב האם הסיבות האלו עדיין רלוונטיות. העובדה שציינת- שאת לא חשה כלום כלפיו - מעוררת שאלה. מתי הבנת שאינך מרגישה? מה בכל זאת היה בקשר שהשאיר אותך עד כה? האם היו קונפליקטים ברורים שאת יכולה להצביע עליהם - שגרמו לקשר להיות פחות אטרקטיבי בעינייך?
סביר להניח שבשלב כזה, כל גבר "סביר" יראה אטרקטיבי יותר ממה שיש לך כיום. את נמצאת במערכת שאת לא ממש מסופקת בה, מכל מיני סיבות, אינך מרגישה רגש אמיתי כלפי בן הזוג שלך ובכל זאת כלואה במערכת יחסים איתו (נניח, אני מבינה כך מהמעט שכתבת) - כמובן שכל בריחה מהמצב הזה תראה לך משמעותית ו"הצלה".
הייתי מחכה עם מחשבות על בגידה. אני חושבת שכדאי יהיה לברר קודם כל עם עצמך מה את עושה במערכת יחסים הזאת- למה את שם, למה להישאר בתוכה אם נעשה עוול גדול גם לך ומעבר לכך- גם לו? האם יש דברים שניתן לשנות במערכת היחסים הזאת? האם היו משברים שניתן לגשר עליהם?
יש הבדל גדול בין זוגיות שהיא במשבר, לאורך זמן, לבין זוגיות שצד אחד פשוט הפסיק לאהוב. כדאי מאוד לדעת איזה מצב קורה אצלכם. ואז לפעול. ולפעול כלומר- להיפרד או לא, ולא במובן של "לבגוד או לא". הבגידה תביא אותך לרגשות קשים הרבה יותר, מאשר מה שעובר עלייך כרגע. אני לא בטוחה שתחיי עם זה בשלום- ורגשות האשמה יהיה קשים מאוד. שווה יותר להיות נאמנה לעצמך, ולבן זוגך, ולהיות כנה - זה יתקבל בהרבה יותר הבנה ואהדה מאשר כל פעולה אחרת שתעשי.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

